Kalan Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jag ska nog köpa en Yamaha DT 50 MX... Vilken årsmodell hade du tänkt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Undrar när jag får tag på en till moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Ska ni spara era moppar resten av livet? Även om ni får bil och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) tänker skaffa en HD inte en bil åsså tänkte skaffa moppe snart när jag hittar nån Redigerad 17 september, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 hehe.. när jag har skaffat körkort ska jag nog trimma/köra sönder min moppe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Nu har även jag köpt moppe En Cresent MCB E-type med 3 växlad Sachs motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 vad är en Crescent MCB? (MCB = MonarkCrescentBolagen = en sammanslagning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 hehe.. när jag har skaffat körkort ska jag nog trimma/köra sönder min moppe.. vad har du för nån moppe då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 vad har du för nån moppe då? sym shark (2).. scooter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) Ok, gissa vilken moppe detta är!? Med lite erfarenhet hör man det. Vrom.zip Redigerad 17 september, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Yamaha Aerox 02 fått upp den i 110 sedan skaka det för mycket. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Min a-traktor är så skön en gammal duett går i 80 Någon mer som har en a-traktor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 sym shark (2).. scooter.. pehw... trodde du hade nått gammalt först Go ahead and destroy Ja kan hjälpa dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 pehw... trodde du hade nått gammalt först Go ahead and destroy Ja kan hjälpa dig.. skulle det inte var OK om det var en gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 skulle det inte var OK om det var en gammal? Han är ju en sån där "äldre är bättre"-freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Min a-traktor är så skön en gammal duett går i 80 Någon mer som har en a-traktor? En tolvåring + en dutte... Verkar inte gå ihop. Skulle iaf dra dig lätt med min K50. + Att här snackar vi moppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 vad är en Crescent MCB? (MCB = MonarkCrescentBolagen = en sammanslagning) aja, du fattade vad jag menade iaf (:!!! Kicken är påväg och ge upp, den kuggar över tror jag... så det går inte så bra och kicka igång den.. Nån som vet hur man ska fixa detta? Byta hela kickaxeln eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 aja, du fattade vad jag menade iaf (:!!! Kicken är påväg och ge upp, den kuggar över tror jag... så det går inte så bra och kicka igång den.. Nån som vet hur man ska fixa detta? Byta hela kickaxeln eller? alltså är det inne i ''kopplingshuset'' eller är det splinesen som är utslitna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 alltså är det inne i ''kopplingshuset'' eller är det splinesen som är utslitna? Det vet jag inte...kan ju beskriva problemet iaf. Ibland går det asbra och kicka och ibland inte. Och när det inte går så känns det som om kicken inte "tar"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Han är ju en sån där "äldre är bättre"-freak (:!!! precis som att bara han är det.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts