eXstasy Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag ska få en Aprilia SR 50 Ditech... Är den bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Veteranare ownz bigtime!! Hahha, Det där var ju ingen zundapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) idag var jag och la undan moppen.. köper den på lördag.. fast kan inte köra den förän 3 okt.... derbi senda x-treme sm Redigerad 30 augusti, 2004 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag ska få en Aprilia SR 50 Ditech... Är den bra eller? Min kompis var och köpte precis den där idag.. den e fett fräsch och den går nästan i 60.. å han har bara kört med den i 2 mil.. accet är skitbra oxo... Detta är en moppe som jag absolut kan rekomendera.. tror det e den bästa å finaste scootern man kan köpa !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 idag var jag och la undan moppen.. köper den på lördag.. fast kan inte köra den förän 3 okt.... derbi senda x-treme sm Snygg, såna där fanns inte på min tid. Då va det Yamaha DT som gällde om man ville ha en crossmodell. Vad kostar en sån där? Ser ganska dyr ut, jag fick ta över min systers DT som vi köpte ny 91 och då kostade den 12 000:-, men jag kan tänka mig att den där kostar ganska mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Hahha, Det där var ju ingen zundapp? De va den beryktade "Boven" hehe.. han kallas så iaf.. han gör om gamla vetaranare.. sätter ofta på en fet jävla zundapp motor på me minst 75cc eller nått sånt typ hehe.. han e förjävla grym iaf ett tips e att inte mucka för mycke med honom.. har för mig ja läste nått om att han drog en senda sm med 70cc, när han körde me nån av sina monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 DT:n är ju läcker Fast... Nån som kan rekommendera en bra moppe/cross som man kan köra på grus, väg och kanske lätt terräng (småbucklor o de ska väll typ allt klara?) som är billig o bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Snygg, såna där fanns inte på min tid. Då va det Yamaha DT som gällde om man ville ha en crossmodell. Vad kostar en sån där? Ser ganska dyr ut, jag fick ta över min systers DT som vi köpte ny 91 och då kostade den 12 000:-, men jag kan tänka mig att den där kostar ganska mycket mer. 26 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Min kompis var och köpte precis den där idag.. den e fett fräsch och den går nästan i 60.. å han har bara kört med den i 2 mil.. accet är skitbra oxo... Detta är en moppe som jag absolut kan rekomendera.. tror det e den bästa å finaste scootern man kan köpa !! men om ni går in på aprilias hemsida finns det 4 modeller att välja på. Vilken e snyggast den röda, den gråa, den vita eller den som jag postade ......tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 men om ni går in på aprilias hemsida finns det 4 modeller att välja på. Vilken e snyggast den röda, den gråa, den vita eller den som jag postade ......tacksam för svar Förväntar du dig att andra ska svara på vad du tycker är snyggast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 26 000 Fan va dyrt, så mycket skulle jag aldrig betala för en moppe. Men om jag va 15 och fick en så skulle jag inte tacka nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Vet ni varför han inte drar ifrån vespan direkt (han kan ju göra det)? Jo han ser till att dom tror att dom har en chans så blir dom blåsta som fan! Härlig moppe han har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Om du snackar om boven.. ja! hans moppar (har har ju flertalet) rockar hårt! Han har en till salu nu tror ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 26 000 min beta kostade då 27 500kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 min beta kostade då 27 500kr a men du e rik förövrigt köpte den idag.. men får inte börja använda den. men 1 okt smäller det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Om du snackar om boven.. ja! hans moppar (har har ju flertalet) rockar hårt! Han har en till salu nu tror ja.. Haru hans nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) hmm.. här har du länken till anonnsen Edit: Vet dock inte om den e såld eller så.. va nog rätt längesen annonsen kom upp.. Redigerad 3 september, 2004 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Är denna mopeden bra? Tycker den ser skitnajs ut Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Är denna mopeden bra? Tycker den ser skitnajs ut Här! Ser ut som om han har klippt in lyktorna där fram Personligen så HATAR jag twinlights, i alla fall på crossmoperder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Men den är i fin färg och så ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts