Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Jag ska få en Aprilia SR 50 Ditech... Är den bra eller?

Min kompis var och köpte precis den där idag.. den e fett fräsch och den går nästan i 60.. å han har bara kört med den i 2 mil.. accet är skitbra oxo... Detta är en moppe som jag absolut kan rekomendera.. tror det e den bästa å finaste scootern man kan köpa !!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

idag var jag och la undan moppen.. köper den på lördag.. fast kan inte köra den förän 3 okt....

derbi senda x-treme sm :ph34r:

Snygg, såna där fanns inte på min tid. (w00t)

Då va det Yamaha DT som gällde om man ville ha en crossmodell.

Vad kostar en sån där?

Ser ganska dyr ut, jag fick ta över min systers DT som vi köpte ny 91 och då kostade den 12 000:-, men jag kan tänka mig att den där kostar ganska mycket mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahha, Det där var ju ingen zundapp?

De va den beryktade "Boven" hehe.. han kallas så iaf.. han gör om gamla vetaranare.. sätter ofta på en fet jävla zundapp motor på me minst 75cc eller nått sånt typ hehe.. han e förjävla grym iaf (w00t) ett tips e att inte mucka för mycke med honom.. har för mig ja läste nått om att han drog en senda sm med 70cc, när han körde me nån av sina monster :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snygg, såna där fanns inte på min tid. :ph34r:

Då va det Yamaha DT som gällde om man ville ha en crossmodell.

Vad kostar en sån där?

Ser ganska dyr ut, jag fick ta över min systers DT som vi köpte ny 91 och då kostade den 12 000:-, men jag kan tänka mig att den där kostar ganska mycket mer.

26 000 (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis var och köpte precis den där idag.. den e fett fräsch och den går nästan i 60.. å han har bara kört med den i 2 mil.. accet är skitbra oxo... Detta är en moppe som jag absolut kan rekomendera.. tror det e den bästa å finaste scootern man kan köpa !!

men om ni går in på aprilias hemsida finns det 4 modeller att välja på. Vilken e snyggast den röda, den gråa, den vita eller den som jag postade ......tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...