Topp3 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) Alla har moppe utom jag. :'( Jag får dras med syrrans gamla Gilera Runner, och jag har inte körkort heller, så jag får inte köra. Vilken hemsk värld man lever i. Edit: Meh, err... stavfel. Redigerad 24 augusti, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Alla har moppe utom jag. :'( Jag får dras med syrrans gamla Gilera Runner, och jag har inte körkort heller, så jag får inte köra. Vilken hemsk värld man lever i. Edit: Meh, err... stavfel. Jag har inte heller moppe.. Men om ett halvår så får man övningsköra i allafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jag har inte heller moppe.. Men om ett halvår så får man övningsköra i allafall.. Ja, men jag blev kär i en moppe, farsan lovade mig den, och sen fick jag den inte. :'( That shit hurts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Ja, men jag blev kär i en moppe, farsan lovade mig den, och sen fick jag den inte. :'( That shit hurts. Jag vet, då blir man besviken som fan, har hänt mig också (fast inte med moppar).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jag ska ta moppe körkort den 11 sep.. nån annan här som har gjort det ? e det svårt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Hur gammal är du 3reZZ? Bara undra! 1990:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Hur gammal är du 3reZZ? Bara undra! 1990:a? nej, jag är 89a.. vadårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 x8r-s'en försvann Hittade en Aerox istället, wish me luck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Topp3, jag lovar att du ska få provköra min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Usch, farsan ringde nyss och sa vad säljaren sagt om moppen. Repor över hela moppen, trimmad (farsan är tråkig) och spräckt kåpa. Får leta vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 GÖTT! På DinHoj i GBG, har vi en jävla rabbat, så vi kan få en Derbi Senda Supermotard för 19.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 så säger du bara för att du inte kan trimma självklart inte, har jag sagt annat? det är ju därför jag inte ids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 VAr iväg å skaffade nya lameller till moppen idag. Och väl där inne i butiken såg jen en snygg (dock plast) supermotard-crossmoppe för bara (det stog ''bara'' ) 28.995 :- En malagutti xsm eller vad den hette. Iaf så ska jag fixa grejorna på moppen å sälja den snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Kollade nyss blocket och pratade med syrran, och jag har upptäckt att vi kan allt få en 25.000 spänn för hennes moppe. Har jag tur blir det kanske en RCR trots allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 jag undrar.. vad händer om man åker fast om man är 14 år.. och kör laglig moppe förutom att man är 14 år..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 jag undrar.. vad händer om man åker fast om man är 14 år.. och kör laglig moppe förutom att man är 14 år..? Man blir tvingad att äta.. FETT med cyanid.. sen blir man FETärkebusserad azzå så ..FETT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Man blir tvingad att äta.. FETT med cyanid.. sen blir man FETärkebusserad azzå så ..FETT. med andra ord e du riktigt tjock eftersom du äter så mycket fettzzztttzz.. bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 med andra ord e du riktigt tjock eftersom du äter så mycket fettzzztttzz.. bög Ja jag äter masssa fet cyanid men jag är inte homosexuell tycker du att jag framstår som det eller? Det straffet var vad jag hade hört men jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) Olåvlig körning. Förresten Topp3, en ny Runner kostar ca 25.000 spänn Redigerad 26 augusti, 2004 av Pimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Olåvlig körning. Förresten Topp3, en ny Runner kostar ca 25.000 spänn alltså.. får man böter ... inget körkort tar dom moppen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts