^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Kan någon rekomendera en crossliknande moppe, som går bra på både asfalt och grus, för högst 20.000? Zündapp CX.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Har du tur kan du hitta en Puch Mc50 Motorcross för under 20 000.. dock så är de skottpengar på den som kör en sådan moped som vardagsmoppe då den e typ hur ovanlig som helst.. finns inte många kvar.. snackar tiotal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 min är högre, och du är kort var det en förolämpning ? Din fattiga fitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Puch magnum går lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Men jag vill inte ha några gammla sketmoppar, vill ha nya modeller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Men jag vill inte ha några gammla sketmoppar, vill ha nya modeller! Kalla ALDRIG en PUCH för SKITMOPPE i framtiden.. FÖRSTÅTT?! bara om de e en maxi eller korado (skitmoppar) som du snackar om Edit: http://www2.blocket.se/view/3158343.htm?l=0&c=1&city=0 Redigerad 23 augusti, 2004 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Nu har jag beställt.. Den kommer på onsdag http://www.nordiaimport.se/bilder/XTR_R/we...a_3_4izq-72.jpg likadan som din 3reZZ fast OffRoad och röd Snygg, det dumma är bara att passagerarna bränner sönder skorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Snygg, det dumma är bara att passagerarna bränner sönder skorna. om vi säger såhär då, man vill inte ha passagerare så det är upp till dom om dom vill bränna sönder skorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Kalla ALDRIG en PUCH för SKITMOPPE i framtiden.. FÖRSTÅTT?! bara om de e en maxi eller korado (skitmoppar) som du snackar om Edit: http://www2.blocket.se/view/3158343.htm?l=0&c=1&city=0 Men dom är gammla och fula Vill ha en ny fin, som den du visade, men däcken...det är inga off - road däck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) kanske en MH furia? hrrm hrrm.. dom är liksom fett feta å man kan trimma dom å draaaaa bilar liksom.. hrrm hrrm 04:orna är snygga som tusan edit nackdelen är att dem är rätt höga och lite plastiga Redigerad 23 augusti, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Men dom är gammla och fula Vill ha en ny fin, som den du visade, men däcken...det är inga off - road däck! men för helvete.. vet du inte att däck går att byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Förstår inte dagens moppedister.. 50% åker runt på enn flygande cornflakes paket och dom andra 50% surrar omkring på feta jävla scooters.. USCH! Skaffa er nått som iaf ser lite vettigt ut.. Btw, bara så ni vet det ni som vägrar åka moppar som är äldre än -00, "Det var bättre förr.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Veteranare ownz bigtime!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Förstår inte dagens moppedister.. 50% åker runt på enn flygande cornflakes paket och dom andra 50% surrar omkring på feta jävla scooters.. USCH! Skaffa er nått som iaf ser lite vettigt ut.. Btw, bara så ni vet det ni som vägrar åka moppar som är äldre än -00, "Det var bättre förr.." ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Förstår inte dagens moppedister.. 50% åker runt på enn flygande cornflakes paket och dom andra 50% surrar omkring på feta jävla scooters.. USCH! Skaffa er nått som iaf ser lite vettigt ut.. Btw, bara så ni vet det ni som vägrar åka moppar som är äldre än -00, "Det var bättre förr.." Äsch, jag gillar nya mopeder. Ska nog köpa en Derbi Supermotard av nått slag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 alla moppar e totalvärde, orka köra så sakta och orka trimma... köp en aprilia RS 125 istället... det ska jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jag ska köpa MC istället... mycket finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Äsch, jag gillar nya mopeder. Ska nog köpa en Derbi Supermotard av nått slag köp derbi x-race eller e-xtreme.. jag ska det.. lr så finns det en till eller 2 .. den ena heter typ drd.. men gå in på derbi.nu... där kan man se alla..! Jusste jag undrar om det är nån som vet någon återförsäljare till Derbi i sthlm ? lr i närheten..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 orka köra så sakta och orka trimma... så säger du bara för att du inte kan trimma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Wiiie, farsan ska ringa på en x8r-s imorrn, hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts