Add3 Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Sherco Hrd Jag undrar om dom här mopparna är bra ? Lr värda pengarna jag undrar finns det någo mer än blocket...? som har bra annonser ? dom går bra men framdämparen är klen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 jag syftade på utseendet eftersom han sa att den var snygg Mm okej Men laglig var den ialla fall inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) En nära vän till mig råkade i veckan med om ett moppe-olycka. Han har legat medvetslös i tre dagar på grund av en skallskada. Det är inte 100% om han kommer vakna upp, men chansen är ännu stor. Edit: En kompis har berättat hur det gick till. Han körde ner i en grop och flög in i ett staket, rispade upp hela vänstra sidan, bröt vänstra armen och fick en skallskada. Men hans ryggmärg är oskadd. Han kan få personlighetsförändringar eller ständig migrän (eller inget utav dem). Och han måste rehabiliteras i minst 1 år. I "sömnen" rör han på sig och pratar ( ) vid ett tillfälle satte han sig upp och sa "jag är 24 år (han är 14) och jag var med om en olycka och Patrik (jag) var med" :'( Redigerad 13 augusti, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 En nära vän till mig råkade i veckan med om ett moppe-olycka. Han har legat medvetslös i tre dagar på grund av en skallskada. Det är inte 100% om han kommer vakna upp, men chansen är ännu stor. Jag vet inte hur olyckan gick till eftersom att medvetslösa personer har en tendens att inte prata. Moralkakan: Sånt här händer när man har moppeträffar mitt inne i stan på nätterna var moppen trimmad?? isåfall så säger ju försäkringsbolaget: upp yours mathafacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Jag vet inte... skulle direkt inte bry mig om det.. Vill helre att han överlever än får en ny moppe och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Jag vet inte... skulle direkt inte bry mig om det.. Vill helre att han överlever än får en ny moppe och så nä men jag tänkte mer på att om han får bestående skador... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) muahah.. jag o tre andra byggde ett helt nytt avgasrör.. 2.5 timmar tog de.. gött ljud blev de.. (tagit/inspelat med mobilen) lägger upp bättre bild imorrn.. EDIT: de blir bättre ljudkvalitê om man laddar ner den.. iaf för mig,.. >>>Ljudet<<< http://www.brobex.com/misc/andens.jpg Redigerad 14 augusti, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) Nästan Helt säker På Att Jag Köper Denna Moppe I Helgen .... Vad Tycker Ni? Läs Mer Om Den Här >Derbi Senda X treme sm< Redigerad 19 augusti, 2004 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Derbi Senda Är Snygga, Men Varför I Helvete Har Du Stor Bokstav I Början På Varje Ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Derbi Senda Är Snygga, Men Varför I Helvete Har Du Stor Bokstav I Början På Varje Ord? Jag Venne Kände För Det Ett Ryck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Nästan Helt säker På Att Jag Köper Denna Moppe I Helgen .... Vad Tycker Ni? Läs Mer Om Den Här >Derbi Senda X treme sm< Jäävlar vad snygg, det där är drömmoppen altså (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 muahah.. (:!!! jag o tre andra byggde ett helt nytt avgasrör.. 2.5 timmar tog de.. gött ljud blev de.. (:!!! (tagit/inspelat med mobilen) lägger upp bättre bild imorrn.. EDIT: de blir bättre ljudkvalitê om man laddar ner den.. iaf för mig,.. >>>Ljudet<<< varför bygga avgassystem som får skiten att gå sämre? såhär ska det se ut.. det är dock inte seriöst uträknat men iaf hemmabyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 varför bygga avgassystem som får skiten att gå sämre? såhär ska det se ut.. det är dock inte seriöst uträknat men iaf hemmabyggt.. vadå sämre? (:!!! gick ju typ 5-10km/h snabbare (:!!! iofs så går den bara i 44-45 utan de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jäävlar vad snygg, det där är drömmoppen altså (:!!! Gå in på dinhoj.se så finns den i helsvart helt stört snygg.. tror jag ska ha helsvart (:!!! ska åka å titta imorn i Fittja... faaan va långt en miljon stationer från där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) metanolic, vad e de för slags moppe? Den dära som gizmo hade va ju mysig (:!!! gött ljud på den me (:!!! E inte så insatt men ja ska köpa nån crossmoppe (enduro?) att köra på landet där det e blandad väg och grus och på grus o is kog e de inte kul me vanlig moppe Redigerad 19 augusti, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Gå in på dinhoj.se så finns den i helsvart helt stört snygg.. tror jag ska ha helsvart (:!!! ska åka å titta imorn i Fittja... faaan va långt en miljon stationer från där jag bor. Jag tyckte blå var snyggare, som på bilden du bifogade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 metanolic, vad e de för slags moppe? moddad Zündapp CS50 -85.. upphöjd, förstärkt/moddad ram, förlängd/förstärkt sving, 125cc motor osv osv mm mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T2k4 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag får nog en Yamaha DT50 till våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Tog loss svänghjulet häromdan och putsade upp tändspolarna, det gick ju fint..tills jag skulle ha på svänghjulet igen. Frågade en granne om hjälp han i sin tur upptäckte att muttern var helt trasig i gängerna längst fram så han tog sin moppe upp till en annan granne och frågade om han hade en sådan mutter. Men olyckligt nog så hade han ej det så han åkte halva skaraborg runt för att få tag i en sådan (helt gratis!!). Sedan när han kom tillbaka så mätte han med ett sjutmått på vevpartiet hur tjock den var, då visade det sig att det skule sitta en M10 mutter där och det hade suttit en M9:a där... Inte konstigt jag inte fick på den igen va? Så han sa han skulle åka upp och gänga upp den till M10 men han har ej kimmit tillbaka än..(det hände igår kväll!) han har väll glömt av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts