Nik. Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Alltså jag menade att jag väntar med allt det där. Då jag inte vet vilken bilskola i Västerås som är biligast med lätt MC kort och det jag menar är att du ska gå till dem och ta reda på vad det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 och det jag menar är att du ska gå till dem och ta reda på vad det kostar. Haha vi har fler bilskolor här i stan ligger utsprida xD Pallar inte dra runt halva stan därför ska ja kolla deras hemsidor när ja orkar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Bumpar den här tråden lite lite bilder på min moped: http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=135996 försöker få den såld just nu.. men ifall jag inte får den såld för de priset jag vil så ska jag renovera motorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=135996 Ganska intressant nick du har där på moppenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 (redigerad) Ganska intressant nick du har där på moppenet tycker du? va då da? Redigerad 22 juni, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Ganska intressant nick du har där på moppenet --- Själv har man just fått sin gamla Crescent Compact fixad! Den ska jag nu glida på till jobbet tills jag har fixat körkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Tjarå! Har nyss varit ute och fixat min moped så jag har något att åka till sommarjobbet med. Den går snabbt! :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Så vitt ja vet så får man inte ha blått neon lyse varken på bil eller moppe då det har nåt med polisen att göra. Du får ej ha neonett (stavning? ) på när du åker, står du stilla får du ha det på, gäller mopeder, bilar a-traktorer och nästan allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Visst, jag är 19 år gammal, men mopeder är ändåå skoj! Har spenderat dom senaste månaderna med att bygga om en Yamaha TS för att få dit en Lifan 140cc motor. Det gick finfint, efter lite krångel med ramen och fästerna, och jag fick upp den i runt 90 km/h enligt GPS, och då gick det ändå som en påse nötter, så den varvade inte fullt ut, och jag hade en växel kvar.. 140cc'n rasade dock sen, så nu sitter en 107cc där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 http://img218.imageshack.us/img218/7366/lkpgsenda1.jpg Har du ändrat någre grejer efter förra gången du visade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Strippa för all del, men att ta bort motorkåpan är ju bara idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Strippa för all del, men att ta bort motorkåpan är ju bara idiotiskt. Möjligt att han bara har så för att dom andra på moppenet-träffen ska se vad det är för delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Möjligt att han bara har så för att dom andra på moppenet-träffen ska se vad det är för delar Helt ointressant vad han har för drivaxel? Eller ska han visa hur "tuf kile" han är med sitt 17/8/9 framdrev. lolololol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Helt ointressant vad han har för drivaxel? Eller ska han visa hur "tuf kile" han är med sitt 17/8/9 framdrev. lolololol. Moppenet gillar't ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Det enda dom bryr sig om är om det sitter ett "fucko-tk" på eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Strippa för all del, men att ta bort motorkåpan är ju bara idiotiskt. Det är väl så att kåpan inte passar för att rotorn till tändningen är för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Jag är kär va ärre för moppe? xD kan inte riktigt se, svårt för det otränade ögat ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Jag är kär va ärre för moppe? xD kan inte riktigt se, svårt för det otränade ögat ;> Patanegra senda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2009 Visst, jag är 19 år gammal, men mopeder är ändåå skoj! Har spenderat dom senaste månaderna med att bygga om en Yamaha TS för att få dit en Lifan 140cc motor. Det gick finfint, efter lite krångel med ramen och fästerna, och jag fick upp den i runt 90 km/h enligt GPS, och då gick det ändå som en påse nötter, så den varvade inte fullt ut, och jag hade en växel kvar.. 140cc'n rasade dock sen, så nu sitter en 107cc där. För det första är det suzuki som gjort modellen TS, du kanske menar dt50.. Och för det andra har jag några 125cc fiddy motorer till salu om det är intressant!! http://www.blocket.se/gavleborg/Puch__suzu...tm?ca=5&w=1 Håller själv på med "mopeder" fortfarande.. Har en fiddy sfpro125 och en puch magnum minicross som jag har monterat fiddy sving, bakdämpare, bakhjul, skivbroms.. Och ska göra om motorfästerna för minarelli am6.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts