GiZmo Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 (redigerad) Moppen har varit avställd sen förra sommar eller nått men nu ska den fram igen, Ska jobba på en golfbana 10km härifrån och får inte låna bilen varje dag hela sommaren Får se om jag kan få liv i den^^ edit: Win, den startade direkt Kändes gött att köra igen, lite mer frihet och smidigare än en bil^^ Redigerad 7 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Hejsan jag kanske får ett sommarjobb snart och tänkte köpa moppe. Och vet inte riktig vad för moppe jag ska ha en kille har en Aerox och säger att den inte kommer passa då man slår i knäna i dom han e typ nästan lika lång som mig fast jag är 1.92. Men ja e osäker på vad för moppe ja vill ha vill inte helst ha nån moppe med växla då ja suger på sånt och aldrig kört nån sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Hejsan jag kanske får ett sommarjobb snart och tänkte köpa moppe. Och vet inte riktig vad för moppe jag ska ha en kille har en Aerox och säger att den inte kommer passa då man slår i knäna i dom han e typ nästan lika lång som mig fast jag är 1.92. Men ja e osäker på vad för moppe ja vill ha vill inte helst ha nån moppe med växla då ja suger på sånt och aldrig kört nån sån. du är runt 16 aye? ta lätt motorcykelkort istället för att sätta ditt körkort i spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 du är runt 16 aye? ta lätt motorcykelkort istället för att sätta ditt körkort i spel.. Håller med, om du är 16 så är det bättre att ta lätt MC istället för moppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 (redigerad) Vad kostar lätt MC kort? Och då ja inte vet vad som klassas som lätt MC genom den vägen så kanske ni kan visa eller tipsa Redigerad 12 april, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Blä, min moppe ville inte starta idag. Får se om pappa kan hjälpa mig lite i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Btw jag undrar en sak finns det nån slags Kawasaki lätt MC? På nåt sätt har ja fastnat för Kawasaki modellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Btw jag undrar en sak finns det nån slags Kawasaki lätt MC? På nåt sätt har ja fastnat för Kawasaki modellen. En lätt motorcykel får enbart ha 125cc och 11kW, hitta en Kawa med de kriterierna så har du din motorcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 (redigerad) Btw jag undrar en sak finns det nån slags Kawasaki lätt MC? På nåt sätt har ja fastnat för Kawasaki modellen. Som sagt max 125cc, max 11 kw. Men efter besiktning är det bara att göra vad fan man vill med motorcykeln, poliser orkar aldrig bänka och kolla effekt. Och nej tror inte du vill ha en kawasaki, antar att du är ute efter någon ninja-liknande modell. Kawasaki gör mer Harley davidsson-wannabe cyklar på 125 cc, med en slö 4-takts motor, och väg-crossar ^^ -Eliminator -KMX -KDX -Rebel Fundera istället på en Cagiva Mito eller Aprilia RS, rekommenderar starkt dom märkena, snabba och vackra hojjar Cagiva, (finns i olika färger): Aprilia, (finns i olika färger): Redigerad 13 april, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Själv är jag så ruggigt svag för Gasgas 125 Supermotard modellen... Fyfan vad grym.. http://www.blocket.se/vi/20712731.htm?ca=5_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Själv är jag så ruggigt svag för Gasgas 125 Supermotard modellen... Fyfan vad grym.. http://www.blocket.se/vi/20712731.htm?ca=5_s Mycket nice är det din annons? mina ögon fastnade på "motor med en effekt på över 40hk!!!" Som låter lite märkligt för en vanlig vägmaskin, när en cross-maskin ligger på omkring 40hk ? Själv föredrar ja Aprilia MX125 och Husqvarna SM125 när det gäller SM-hojjar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Husqvarnan är ju såå snygg Skulle lätt köpa en sån om man hade pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Som sagt max 125cc, max 11 kw. Men efter besiktning är det bara att göra vad fan man vill med motorcykeln, poliser orkar aldrig bänka och kolla effekt. Och nej tror inte du vill ha en kawasaki, antar att du är ute efter någon ninja-liknande modell. Kawasaki gör mer Harley davidsson-wannabe cyklar på 125 cc, med en slö 4-takts motor, och väg-crossar ^^ -Eliminator -KMX -KDX -Rebel Fundera istället på en Cagiva Mito eller Aprilia RS, rekommenderar starkt dom märkena, snabba och vackra hojjar Cagiva, (finns i olika färger): Aprilia, (finns i olika färger): Är det där lätt MC? Vad kostar då såfall att ta lätt mc kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Är det där lätt MC? Vad kostar då såfall att ta lätt mc kort? du kan ju ta en promenad till din närmaste körskola och prata med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Mycket nice är det din annons? mina ögon fastnade på "motor med en effekt på över 40hk!!!" Som låter lite märkligt för en vanlig vägmaskin, när en cross-maskin ligger på omkring 40hk ? Själv föredrar ja Aprilia MX125 och Husqvarna SM125 när det gäller SM-hojjar ^^ Nä, det är tyvärr inte min annons, och hade den varit min hade jag nog inte sålt den, hah. Jo, men de ligger nog på en sisådär 35 hk original skulle jag kunna tänka mig, men effektsystemet höjer nog de där sista hästarna. Brorsan min hade en quad, yamaha raptor 350, det är typ original 30 hästar i den, men med ett helt effektsystem så får man typ 40-45 (bara avgasröret gör bra mycket). Det är ioförsig fyrtaktat men. Husqvarnan var riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Själv är jag så ruggigt svag för Gasgas 125 Supermotard modellen... Fyfan vad grym.. http://www.blocket.se/vi/20712731.htm?ca=5_s Sjukt fin. Min gode vän hade 50cc-versionen av den på moppetiden. Den var verkligen vansinnigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Min jävla DT går inte på full gas. FAIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 du kan ju ta en promenad till din närmaste körskola och prata med dem. Nej inte än har inte tillräckligt med pengar sen ska ja övningsköra med min brors cross eller vad han sa när han har gjort ordning den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Nej inte än har inte tillräckligt med pengar sen ska ja övningsköra med min brors cross eller vad han sa när han har gjort ordning den. Kostar det pengar att prata med dem? Det är väl inte så att din bror kan skriva ut körkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Kostar det pengar att prata med dem? Det är väl inte så att din bror kan skriva ut körkort? Alltså jag menade att jag väntar med allt det där. Då jag inte vet vilken bilskola i Västerås som är biligast med lätt MC kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts