guardian Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Sålde min DT förra sommaren snygg. fan, fan, fan. vred av en skruv till kopplings plattan . ska skaffa en ny motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 fett jävla illa.. min kompis fick snutdrag i sthlm drog mc snut efter det skulle han dra til oss.. på djurgårn. då kör han typ hundra blås så blir nått cepe.. han flyger rakt in i en bil med moppen.. parkerad bil.. feta bucklorna på bilen.. han styre på sin moppe har böjt sig hela moppen e paj.. han e fett skum .. helt dragen asså.. fett ont överallt.. vi tar med honom springer därifrån för vi hör polissyrener.. sen hjälper vi honom.. sen kommer snuten tar hans moppe.. (rieju drac.. gick i 110 ungefär) sen kommer hans farsa och kör honom till akuten..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 snygg. fan, fan, fan. vred av en skruv till kopplings plattan . ska skaffa en ny motor ähh fjeska inet för tjejen, den var ju helt orginal förutom flaggan och låset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) ähh fjeska inet för tjejen, den var ju helt orginal förutom flaggan och låset tjej? ska kolla vd denne person heter EDIT: nu såg jag at det var en brud kollar aldrig vem som skriver posterna Redigerad 10 augusti, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 tjej? ska kolla vd denne person heter EDIT: nu såg jag at det var en brud kollar aldrig vem som skriver posterna mmmm... visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 mmmm... visst... skaa köpa ny motor, satt in en annons på slav-blocket under "DT 50 motor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ska nog köpa en beta rr sm.. i september eller nu i Augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Hm.. en standard kov på 38mm brukar väll vara 50cc?? men på grannens dt är den 40 mm!! Sade då till han att han antagligen hade 60cc men brorsan sade att det var mindre slaglängd på en DT och att han hade 50cc, nån som vet hur det är?? Köpte lite delar till moppen, tuta och det som saknades, typ lite dekaler och så, klarlack bla, bla, bla kom upp till 750:-!!! :'( tur att man har sommarjobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Är det nån här som kan ge ett bra tips att trimma en Mt-5:a utan att förstöra den allt för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Har tänkt på att köpa en begagnat dt från blocket....är det något speciellt man behöver veta om dt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Hm.. en standard kov på 38mm brukar väll vara 50cc?? men på grannens dt är den 40 mm!! Sade då till han att han antagligen hade 60cc men brorsan sade att det var mindre slaglängd på en DT och att han hade 50cc, nån som vet hur det är?? Ja det är lite olika, på min K50 är det 40mm om jag inte har fel? Din brorsa har rätt. Ju längre slaglängd: desto starkare ju kortare slaglängd: varv villigare Men man kan jacka lite på kolvens överkant mot utblåset till. räcker medd ett par mm. man kan göra det på utblåset med men det är lättare på kolven + att det är billigare att skaffa ny kolv än en ny cylle. Cyllen på min k50 är portad i utblåset, både höjden å bredden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Sherco Hrd Jag undrar om dom här mopparna är bra ? Lr värda pengarna jag undrar finns det någo mer än blocket...? som har bra annonser ? Redigerad 11 augusti, 2004 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 ska nog köpa en beta rr sm.. i september eller nu i Augusti Lägg pengarna på en svenska lektion istället.. Kan du skriva en post utan 10 FETT i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 ähh fjeska inet för tjejen, den var ju helt orginal förutom flaggan och låset Hahaha vad vet du om det Kalle .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Har tänkt på att köpa en begagnat dt från blocket....är det något speciellt man behöver veta om dt? Att dom är för dyra och att det är krångel med dom... Ja menar dom som är från typ 80 - 90 talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Att dom är för dyra och att det är krångel med dom... Ja menar dom som är från typ 80 - 90 talet Den enda moppen som det är krångel med måste vara k50'n. Å som oturligt var visste inte jag det innan jag skaffade en sån . Det är roligare å köra riktig cross istället för nån halvmjuk 50cc på en crossliknande ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Lägg pengarna på en svenska lektion istället.. Kan du skriva en post utan 10 FETT i? vad då 10 fett utan ??? gjorde jag nå fel eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Hahaha vad vet du om det Kalle .. jag syftade på utseendet eftersom han sa att den var snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Själv har man en Cresent Compact , trimmad , så den går i 70 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 vad då 10 fett utan ??? gjorde jag nå fel eller..? Förstod du inte vad han skrev? Han(och många andra) tycker det är jobbigt att du skriver som en über fjortis och då undrade han om du kan skriva en enda post här alltså på GTAsajten utan att ha med ordet fett i posten. Förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts