Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Keke, skulle köra ner till affären en snabbis, tyckte det kändes mysko när man körde. När jag kom fram till affären tryckte på framdäcket med fingrarna... Hmm däcket sjönk ihopp >_> Ingen luft ftw, drog och fyllde på däcket och nu känns det ännu cpigare xD

Inte fyllt däcken på några år, glömt hur det ska kännas att köra med fulla däck^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick igång min suzuki idag!! toppar runt 70 på 3:an, på 4:an drog ja en långtradare på 90 väg, 5 an har jag inte provat :whistling: men kedjan är slapp som en pung, och den lär kortas, ska göra det imorgon..

Sen är framhjulslagren dåliga, men ska ändå på med en kawasaki kx80 framgaffel o framhjul o crosstyre..

Men är ganska slö då den är drevad för fart :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snuuuuutjag suger kuk, Dem åkte över en "Gångvägs bro" för att ta fast mig + kompis, men dem hann inte :o

De är ju de som är roligt :>

Har blivit jagad ett par gånger, men har kommit undan alla. Förutom att ja stannade frivilligt engång, då jag körde med pimpelgas o de va vinter, så tyckte inte de va ngn idé att köra ifrån då, men de klaga ändå bara på att baklyktsglaset va sönder, o va faktiskt en klantig polare som pajja de dagen innan(tomaten)

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snuuuuutjag suger kuk, Dem åkte över en "Gångvägs bro" för att ta fast mig + kompis, men dem hann inte >_<

Haha ^_^ Alltid roligt med snutar, förut när jag hade på MHR tog de av blåljusen och gav upp en gång

när jag började närma mig top hastigheten. Skulle kunna tänka mig det var för att de ansåg det

farligt att jaga mig eller nåt :D

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

körde moppe till skolan för första gången idag, var skitkul tycker jag! :P

En sak som är tråkig dock är att det finns ett friläge mellan 5:an och 6:ans växel.. :confused:

Lite vanligt problem i början men man vänjer nog sig med att lägga upp växelvippan högst upp och snabbt :doh:

Har inget emot frilägen själv, men däremot när växlar hoppar ur :naughty:

När jag hade på MHR hamnade jag bredvid en polisbil i en korsning vid en stopskyllt,

körd lugnt och skulle gasa i väg i 1an och sen *VRUUUUUUUUMMM!!!!!* polisen i pasagerarsätet tittade lite och sen fortsatte dom :angry:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...