GiZmo Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Keke, skulle köra ner till affären en snabbis, tyckte det kändes mysko när man körde. När jag kom fram till affären tryckte på framdäcket med fingrarna... Hmm däcket sjönk ihopp >_> Ingen luft ftw, drog och fyllde på däcket och nu känns det ännu cpigare xD Inte fyllt däcken på några år, glömt hur det ska kännas att köra med fulla däck^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Fick igång min suzuki idag!! toppar runt 70 på 3:an, på 4:an drog ja en långtradare på 90 väg, 5 an har jag inte provat men kedjan är slapp som en pung, och den lär kortas, ska göra det imorgon.. Sen är framhjulslagren dåliga, men ska ändå på med en kawasaki kx80 framgaffel o framhjul o crosstyre.. Men är ganska slö då den är drevad för fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 min moppe http://img382.imageshack.us/img382/3083/dsc01118np6.th.jpg men den har fått cp ja kan bara tanka haalft?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 På körskolan i stan har dom Honda Zoomer som övningsmoppar. undrar varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 På körskolan i stan har dom Honda Zoomer som övningsmoppar. undrar varför Dom är ju grymt fula! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Dom är ju grymt fula! Dom har inget jävla plast som pajar när osäkra pubertala barn kör åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) min moppe men den har fått cp ja kan bara tanka haalft?? Sluta våldta svenska språket. plxhehelol Redigerad 24 maj, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 men den har fått cp ja kan bara tanka haalft?? Men vad är det för fel på din moppe, om det är du som bara kan tanka halft? Prövat ha någon annan att tanka? Skämt åsido.. Förklara mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Dom har inget jävla plast som pajar när osäkra pubertala barn kör åt helvete haha, så sant som de är sagt Här är bilder o skit på min k50 med yz100cc motor:P http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=104010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Men vad är det för fel på din moppe, om det är du som bara kan tanka halft? Prövat ha någon annan att tanka? Skämt åsido.. Förklara mera. de är lugnt de va bara ja som var stressad när ja tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 de är lugnt de va bara ja som var stressad när ja tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 de är lugnt de va bara ja som var stressad när ja tanka aha ska du inte trimma plastraketen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Snuuuuutjag suger kuk, Dem åkte över en "Gångvägs bro" för att ta fast mig + kompis, men dem hann inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Snuuuuutjag suger kuk, Dem åkte över en "Gångvägs bro" för att ta fast mig + kompis, men dem hann inte De är ju de som är roligt Har blivit jagad ett par gånger, men har kommit undan alla. Förutom att ja stannade frivilligt engång, då jag körde med pimpelgas o de va vinter, så tyckte inte de va ngn idé att köra ifrån då, men de klaga ändå bara på att baklyktsglaset va sönder, o va faktiskt en klantig polare som pajja de dagen innan(tomaten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Snuuuuutjag suger kuk, Dem åkte över en "Gångvägs bro" för att ta fast mig + kompis, men dem hann inte Haha Alltid roligt med snutar, förut när jag hade på MHR tog de av blåljusen och gav upp en gång när jag började närma mig top hastigheten. Skulle kunna tänka mig det var för att de ansåg det farligt att jaga mig eller nåt Redigerad 26 maj, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 körde moppe till skolan för första gången idag, var skitkul tycker jag! En sak som är tråkig dock är att det finns ett friläge mellan 5:an och 6:ans växel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Snuuuuutjag suger kuk, Dem åkte över en "Gångvägs bro" för att ta fast mig + kompis, men dem hann inte Hoppas innerligen att du möter en civilpolis på supermotard nån gång. Det vore kul, riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) körde moppe till skolan för första gången idag, var skitkul tycker jag! En sak som är tråkig dock är att det finns ett friläge mellan 5:an och 6:ans växel.. Lite vanligt problem i början men man vänjer nog sig med att lägga upp växelvippan högst upp och snabbt Har inget emot frilägen själv, men däremot när växlar hoppar ur När jag hade på MHR hamnade jag bredvid en polisbil i en korsning vid en stopskyllt, körd lugnt och skulle gasa i väg i 1an och sen *VRUUUUUUUUMMM!!!!!* polisen i pasagerarsätet tittade lite och sen fortsatte dom Redigerad 27 maj, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Satt på fiddy gaffel nyss o 10" framhjul med wave skiva nyss på k50in Den blev ju helt stilren ska upp me bild snart:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Satt på fiddy gaffel nyss o 10" framhjul med wave skiva nyss på k50in Den blev ju helt stilren ska upp me bild snart:P Vafan, borde den inte bli låg utav helvete framtill? låter extremt farligt i min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts