Pimpen Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Om jag skulle köpa en till moppe köper jag en bättre beg. moppe. Det där metraktittet är för luftkylda motorer inte fläktkylda som han har på sin ''montana'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Det börjar bli dags för en moppe,för min del!! Är det nån som har ett bra tips på en pärla? Alltså det spelar ingen roll om den är ny eller veteran... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 hur mkt hade du tänkt att lägga ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Det börjar bli dags för en moppe,för min del!! Är det nån som har ett bra tips på en pärla? Alltså det spelar ingen roll om den är ny eller veteran... Min granne ska sälja en dt för tolvtusen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Min granne ska sälja en dt för tolvtusen.. Ja,jag gillar inte dt så specielt mycke... Jag o en kompis va ute o körde cross o moppe han körde moppe o ja körde cross,då fråga han ifall jag ville prova hans dt och om han fick prova min cross,svaret blev:nej,det gjorde ja bra för efter en kurva körde klanten av vägen ner i ett dike...Ha-ha ha-ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 http://www.brobex.com/misc/IMGP1211.MOV Snutt när jag stegrar!! Tack till Gizmo som uploada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 adde du är galen men grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 faan va värt! kan du lära mig Add3? plz plz plz plz plz plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Om jag skulle köpa en till moppe köper jag en bättre beg. moppe. Det där metraktittet är för luftkylda motorer inte fläktkylda som han har på sin ''montana'' spelar ingen roll... bara att man får ta bort fläktsystemet på motorn o porta blocket sen passar det som hand i handske o går som in i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 dom tidiga dakotorna hade väl- ''pungmotorer''? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 faan va värt! kan du lära mig Add3? plz plz plz plz plz plz? hehe jag du kan få ta en lektion hos "Add3 Wheelies" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 dom tidiga dakotorna hade väl- ''pungmotorer''? Japp men efter typ 1-2 år så bytades dom ut mot den nyare motorn med såkallade krick krack låda... Men vad har de me cyllen o göra? eller de har de inte? hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 (redigerad) Nu har jag äntligen skaffat moppe Model: Zündapp KS50 Årsmodel: 1968 Topphastighet: 50 - 55 Trim: 17mm förgasare, jackad kolv, borad cyl, drevad (är inte säker hur det var) Övrigt: Svår startad, Ks 125 bakskärm och 71ans tank, många skavanker. bild: Redigerad 26 juli, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Den så ju fetnajs ut!!! Älskar dom äldre Ks50'na Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 hehe jag du kan få ta en lektion hos "Add3 Wheelies" haha vässt ,men har du tänkt på följderna om du rammlar när du kör på bakan? det ser ut att gå ganska fort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Ska nog oxå köpa en golvmopp snart...har ingen Vilken är bäst??? En rensahelahuset mopp med plast fiber eller en gammaldags golvmopp med snören på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Nu har jag äntligen skaffat moppe Model: Zündapp KS50 Årsmodel: 1968 Topphastighet: 50 - 55 Trim: 17mm förgasare, jackad kolv, borad cyl, drevad (är inte säker hur det var) Övrigt: Svår startad, Ks 125 bakskärm och 71ans tank, många skavanker. bild: Äkta moppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) "Cromad 2-persons sadel!" Kanske man ska investera i en sådan här skönhet till Dakota 3000'ingen man har hemma? Någon som vet om det är skillnad mellan danska monzan och svenska? LUNCH: Ta en titt på dessa tradera auktioner, jävlar vilket skick KS50 mopparna har här: KS50 MOPPE 1 KS50 MOPPE 2 KS50 MOPPE 3 Redigerad 8 augusti, 2004 av vr98olli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det börjar bli dags för en moppe,för min del!! Är det nån som har ett bra tips på en pärla? Alltså det spelar ingen roll om den är ny eller veteran... Honda Mt-5 är bra min (97:a) fick vi för 11000 den här sommarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) Sålde min DT förra sommaren Redigerad 9 augusti, 2004 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts