eminem33 Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Det snöar då blir de inge moppe åking imöra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Det snöar då blir de inge moppe åking imöra... Welcome to my world, you are only four months late. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 min moppe kurs börja igår och då fick vi ett papper med lite övningsfrågor och då finns det en fråga som e nåt om nån katalysator?? 15. I moderna fordon finns en katalysator. Vad är katalysatorns viktigaste uppgift? tror det typ har nåt med avgaser att göra men e inte säker så jag tyckte de va bäst och fråga och de va ingen spec bra ide och fråga den där bonden som hade kursen för han va helt cp?? Edit: nu snöar det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 15. I moderna fordon finns en katalysator. Vad är katalysatorns viktigaste uppgift? Katalysatorn tar bort farliga partiklar i avgaserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Katalysatorn tar bort farliga partiklar i avgaserna ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 min moppe kurs börja igår och då fick vi ett papper med lite övningsfrågor och då finns det en fråga som e nåt om nån katalysator?? 15. I moderna fordon finns en katalysator. Vad är katalysatorns viktigaste uppgift? tror det typ har nåt med avgaser att göra men e inte säker så jag tyckte de va bäst och fråga och de va ingen spec bra ide och fråga den där bonden som hade kursen för han va helt cp?? Edit: nu snöar det igen Ok, gå ut o skotta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Ok, gå ut o skotta då. -- Jag tror jag kommer ta fram min moppe om en månad, Någon som vet vilken storlek aerox-bakhjul har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Var ute o körde 3 kilometer idag, tur så inihelvete att jag har dubbat framdäck för det var is på 60% av sträckan. Roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Var ute o körde 3 kilometer idag, tur så inihelvete att jag har dubbat framdäck för det var is på 60% av sträckan. Roligt Dubbdäck är överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Oja, det blir tvärtom, dom blir hal på asfalt . Men ska plocka ur dubben snart ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Oja, det blir tvärtom, dom blir hal på asfalt . Men ska plocka ur dubben snart ändå. Äh, moppe ska köras med blankslitna däck så halkrisken är 110%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Hade ju supermotard däck förut... kom inte ens iväg då Har förresten gjort klart min lista med delar o saker jag ska köpa, ska slänga iväg ordern snart. Blackbox Bromsbackar (är dock osäker, måste åka o mäta dom. Ska eventuellt köpa ett nytt ok till framhjulet också) Hastighetsmätarwire Kopplingswire(eftersom den är viktigare än hastighetsmätarwiren så lägger jag några extra kronor på den) Sen så kommer det eventuellt två kåpor då dom är i ganska dåligt skick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Någon som vet storlek på aerox-bakhjul? Har inget grepp alls där, ska köpa nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 På 08:orna är det 140/60-13 iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Är det någon som vet vart jag kan få tag i ett billigt Yamaha DT fälg paket (Nav, Ekrar, Fälgband, däck, slang allt i ett)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 På 08:orna är det 140/60-13 iallafall. Tror du det är samma på 04:orna? Aja, Vart står det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Nu ska jag faktist ta och plocka ut puchen, bara för att fixa upp den och bögköra då och då. Det är bra att ta sig framåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Nu ska jag faktist ta och plocka ut puchen, bara för att fixa upp den och bögköra då och då. Det är bra att ta sig framåt! Bögköra till Själevad? Javisst! Moppen tas fram igen om ungefär en månad när försäkringen börjar att gälla igen, längtar redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) -- Jag tror jag kommer ta fram min moppe om en månad, Någon som vet vilken storlek aerox-bakhjul har? det är 140/60-13 o samma på alla årsmodeller. Sen förstår ja inte varför ni inte kör me mopparna vintertid? Kan förstå när de gäller en scooter eller SM moped, men de går oxå Redigerad 28 mars, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Det var så att jag hade motarddäck på och orkade inte åka till däckaffären för att byta o så, men nu lagom till vår så fick jag tummarna ur och drog på hjulen, så nu är dom crossdäck med dubb i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts