Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Jag har blivit 100% lurad! img900_rant.gif

hade en city hopper förut, den har en liggande minarelli ac motor, men de sitter en skyddskåpa på variatorkåpan av plast, som de står "yamaha" på. Varför kan man ju undra...

håller på funderar va ja ska ha för motor på speedfighten, de sitter en vattenkyld på nu, men kolven o cyllen e slut, men har 2st luftkylda, den ena har en pinbult avdragen i blocket(höger motorblock) o den andra har 2 avdragna i (vänster), så funderar på om ja ska riva båda o sätta ihop en motor me dom, för ja har ett par fräscha luftkylda cyllar :confused: Sen undrar jag om nån idiot har ett avgasrör till peugeot scooters? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen är det en EU moped så kanske 45km/h :)

Ironi när den är som sämst.

En eu moped går oftast inte i 45 utan mer, som du själv har påpekat.

Och, eu mopederna är ju trots allt inte gjord för att köras pluggad, därför gör dom oftast mer än 45. En kille har en rieju tango. Den gör 60 och då är den inte ens inkörd (dom byter munstycke och justerar lite på servicarna)

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte du vuxit ifrån moppestadiet än?

Är väll inge konstigt, är ju 17, fyller 18 i september, visserligen kör jag inte me dom moppar ja har, ja renoverar o säljer, eftersom de e lönsammt. Jo kör gör ja kanske, men inte som när man va 15. Har inte kört sen i januari tror ja. Fast visserligen har ja haft nåra motorcyklar o crossar i mellanåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...