Gof Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 (redigerad) Jag är 90% säker på att Baotian har Yamaha-motorer. Det hade i alla fall den där första sortens sjutusenkronorskinamoppe. Jag lägger mina 10% på att Yamaha inte gör scooter-motorer. Redigerad 18 mars, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Jag lägger mina 10% på att Yamaha inte gör scooter-motorer. Jag har blivit 100% lurad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag har blivit 100% lurad! hade en city hopper förut, den har en liggande minarelli ac motor, men de sitter en skyddskåpa på variatorkåpan av plast, som de står "yamaha" på. Varför kan man ju undra... håller på funderar va ja ska ha för motor på speedfighten, de sitter en vattenkyld på nu, men kolven o cyllen e slut, men har 2st luftkylda, den ena har en pinbult avdragen i blocket(höger motorblock) o den andra har 2 avdragna i (vänster), så funderar på om ja ska riva båda o sätta ihop en motor me dom, för ja har ett par fräscha luftkylda cyllar Sen undrar jag om nån idiot har ett avgasrör till peugeot scooters? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 vad har ni för försäkringar på era moppar ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 vad har ni för försäkringar på era moppar ?? Halv försäkring (?) Jag har iaf Försäkring på min i sommar, Inte på vintern pga att jag inte kör då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Sommar försäkring här med, men den är uppskriven på farsan så om jag krockar med min moped så är jag utan försäkring likförbannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Halv försäkring (?) Jag har iaf Försäkring på min i sommar, Inte på vintern pga att jag inte kör då. Same here. Eller, jag har garageförsäkring över vintern, kostar typ.. billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 vad har ni för försäkringar på era moppar ?? Ingen och har heller aldrig haft på nån av dom jag haft, o de är över 50st .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Ingen och har heller aldrig haft på nån av dom jag haft, o de är över 50st .. Dumt, men ditt eget val. Jag föreslår att du eminem köper försäkring, För säkerhet skull om du skulle krocka eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Dumt, men ditt eget val. Jag föreslår att du eminem köper försäkring, För säkerhet skull om du skulle krocka eller något annat. Japp, men jag brukar tröttna på moppar efter typ 2-4 veckor! sen säljer man/byter dom, så då är de onödigt, enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Japp, men jag brukar tröttna på moppar efter typ 2-4 veckor! sen säljer man/byter dom, så då är de onödigt, enligt mig Har inte du vuxit ifrån moppestadiet än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Har inte du vuxit ifrån moppestadiet än? Lider man av en trasig DNA-kedja så tar det lite längre tid att mogna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 jag var ute och körde min moppe nu för första gången!!! Det var skit skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Okey, hur fort gick den? Grymt väder förövrigt, synd att det ska vara 17 grader kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Okey, hur fort gick den? Grymt väder förövrigt, synd att det ska vara 17 grader kallt. Antagligen är det en EU moped så kanske 45km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Antagligen är det en EU moped så kanske 45km/h mm det va ganska kalt men de va skit skojo de gick ca 55 km/h med orginal delar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Det tycker jag är lite skumt, Hur kan en EU moped med så många strypningar hit och dit gå fortare än 50? Har en retard polare som påstår att hans gamla 30 moppe toppar 60km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Det tycker jag är lite skumt, Hur kan en EU moped med så många strypningar hit och dit gå fortare än 50? Har en retard polare som påstår att hans gamla 30 moppe toppar 60km/h lol ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Antagligen är det en EU moped så kanske 45km/h Ironi när den är som sämst. En eu moped går oftast inte i 45 utan mer, som du själv har påpekat. Och, eu mopederna är ju trots allt inte gjord för att köras pluggad, därför gör dom oftast mer än 45. En kille har en rieju tango. Den gör 60 och då är den inte ens inkörd (dom byter munstycke och justerar lite på servicarna) Redigerad 24 mars, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Har inte du vuxit ifrån moppestadiet än? Är väll inge konstigt, är ju 17, fyller 18 i september, visserligen kör jag inte me dom moppar ja har, ja renoverar o säljer, eftersom de e lönsammt. Jo kör gör ja kanske, men inte som när man va 15. Har inte kört sen i januari tror ja. Fast visserligen har ja haft nåra motorcyklar o crossar i mellanåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts