Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

om ni säger att den här e nå ful eller nåt sånt som ni brukar säga om alla moppar som jag länkat till nu så e ni cp!

<a href="http://www.blocket.se/vi/15359110.htm?ca=7_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/15359110.htm?ca=7_s</a>

Nice! <_< Mycket snyggare än dom kinamopparna du länkat till innan

Redigerad av Ferrari
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ful.

Nejdå, men den verkade grymt billig på andra sidan?[

jo men alla blev ju så sura och tyckte det var fulare än eminem33 och så glömde jag mitt lösenord <_<

:doh:

Tack ! äntligen någon med lite smak i alla fall!

Dubbel, soz.

Btw "efektrör" =D

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Fet bump men.

Mopeden är klar, nu inväntar jag bara på att vägen utanför garaget ska tina upp.

Sen ska jag skaffa mig lite pengar och sen så blir det en ny fin och liten baklykta, en blackbox (så jag kan sätta ner effekten när mina mongo kompisar lånar den och ska köra skiten ur den :whistling: ) och en tk. Har också hittat en underbar hemsida som jag ska beställa lyktan och tk't ifrån, blackboxen vet jag inte vart jag ska få tag i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du blir jagad med SM så är det så gott som bara att ge upp, dom kör i trappor om det så behövs.

Min kompis hade en råtrimmad rieju RR dessvärre så blev han tagen av SM polisen, han körde ner för 4 stora fina trappor och fick dessutom fina skador på fälgarna. Han får övningsköra när han är 20. :whistling:

alltså, det är tränade förare, och kör ofta på fritiden också..

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, svenska polisen är så klena och fega. :whistling:

Håller med till 100%! på det, dom jagade nån snubbe på en trimmad FS1a genom hela stan/byn/whatever sen när han slängde ifrån sig moppen och gick in i stora idrottshallen så stannade dom utanför och kikade lite sen drog dom :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%! på det, dom jagade nån snubbe på en trimmad FS1a genom hela stan/byn/whatever sen när han slängde ifrån sig moppen och gick in i stora idrottshallen så stannade dom utanför och kikade lite sen drog dom :whistling:

Haha, najs. :confused:

Skulle det varit USAs polis så skulle dom stormat hallen, slängt ner honom på golvet och satt handfängsel på honom. Minst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du blir jagad med SM så är det så gott som bara att ge upp, dom kör i trappor om det så behövs.

Min kompis hade en råtrimmad rieju RR dessvärre så blev han tagen av SM polisen, han körde ner för 4 stora fina trappor och fick dessutom fina skador på fälgarna. Han får övningsköra när han är 20. :confused:

alltså, det är tränade förare, och kör ofta på fritiden också..

Jo, jag vet. därför undrade jag om det är bättre med en blackbox?

Äh, svenska polisen är så klena och fega. :whistling:

Det är ju iallafall effektivt när dem gör det, 10st åker säkert ditt då..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...