eminem33 Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Den kursen jag gick hos Studiefrämjade finns inte med, Men jag fick ett kort. Tror kursen kostade strax över tusen lappen. Du kommer nog få räkna med att de flesta kurserna kostar runt tusen lappen. Tror det inte gör något om dem som lär ut kursen inte finns med på listan. ok tack! Redigerad 18 februari, 2008 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 snälla säg att det finns något pogram med typ frågor och sånt som kommer på provet för att få förarbevis... Jag orkar värkligen inte sitta och glo i böcker!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 snälla säg att det finns något pogram med typ frågor och sånt som kommer på provet för att få förarbevis... Jag orkar värkligen inte sitta och glo i böcker!! Det går seriöst att klara provet utan att plugga. Skitsimpla frågor, om du frågar mig. ---- Provade att starta moppen idag, gick igång nästan direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Det går seriöst att klara provet utan att plugga. Skitsimpla frågor, om du frågar mig. ---- Provade att starta moppen idag, gick igång nästan direkt. e de typ bara väg märken och sånt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 e de typ bara väg märken och sånt eller? På mitt prov (fanns tre olika som slumpvis delades ut till alla i gruppen) så var det lite märken, högerregel, vad man ska tänka på vid mörkerkörning osv. Det var fråga, och tre alternativ som man fick välja mellan. Hade ett fel av 28 frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 På mitt prov (fanns tre olika som slumpvis delades ut till alla i gruppen) så var det lite märken, högerregel, vad man ska tänka på vid mörkerkörning osv. Det var fråga, och tre alternativ som man fick välja mellan. Hade ett fel av 28 frågor. ok om man får alternativ så borde jag klara det lätt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 På mitt prov (fanns tre olika som slumpvis delades ut till alla i gruppen) så var det lite märken, högerregel, vad man ska tänka på vid mörkerkörning osv. Det var fråga, och tre alternativ som man fick välja mellan. Hade ett fel av 28 frågor. Samma sak här, Dem som inte klarade det fick göra om frågan. jag pluggade ingeting, lyssnade bara på lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Dem som inte klarade det fick göra om frågan. Fick inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Jag gjorde det med farsan, han lär ut sånt, så jag hade inga lektioner. Fick göra provet samma kväll som jag fyllde 15 utan att plugga innan, och nog fan fick jag godkänt ändå. Frågorna är väldigt simpla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Fick inte jag. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Fick inte jag. Gick du hos studjefrämjade då? Det var en kille i min "klass" som hade typ 15 av 26(21 gräns för att få "Godkänt") Och han fick göra om tills han fick rätt. Han hade även trimmat, Och var "Stolt" över att han hade det. Haha, så han fick lärare på sig. Själv har jag trimmat, men jag sa ju inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 snälla säg att det finns något pogram med typ frågor och sånt som kommer på provet för att få förarbevis... Jag orkar värkligen inte sitta och glo i böcker!! Det märks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Gick du hos studjefrämjade då? Nix, gick hos ÖSSK. Intensivkurs, så det var klart över en helg. Själv har jag trimmat, men jag sa ju inget. Jotack, det hördes. @Troxie: Haha! Redigerad 19 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Nix, gick hos ÖSSK. Intensivkurs, så det var klart över en helg. Jotack, det hördes. @Troxie: Haha! Åh, jag gick intensivkurs ochså Haha, för jag inte hade packning. -- Jag har tagit av alla kåper, för min kylare frös och cyllen kanske är paj. Ska testas senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Glykol är jävligt viktigt om man inte har varmgarage. Jag kör på glykol(finns väl vinter/sommar glykol?) även om den står inne o har det varmt o gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Köpte en moppe i lördags blev en SR50 R Factory Inget speciellt med den egentligen, men någon kanske vill se Bilderna är tagna med mobilen (w800i) därav den kassa kvallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Köpte en moppe i lördags blev en SR50 R Factory Inget speciellt med den egentligen, men någon kanske vill se Bilderna är tagna med mobilen (w800i) därav den kassa kvallen. Fin! Köpte du den alldeles ny? ------------------------------------- Satte på mina nya röda handtag idag, blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Köpte en moppe i lördags blev en SR50 R Factory Inget speciellt med den egentligen, men någon kanske vill se Bilderna är tagna med mobilen (w800i) därav den kassa kvallen. Oooh, kan du starta den med fjärrkontroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Fin! Köpte du den alldeles ny? ------------------------------------- Satte på mina nya röda handtag idag, blev Nopp den är en 05: a Oooh, kan du starta den med fjärrkontroll? Nopp här också, men fan vad coolt det hade varit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Nopp här också, men fan vad coolt det hade varit Åh, okej. Är det på SR50 Ditech som man kan göra det då? Har för mig att jag har läst det någonstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts