iweX Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Stage6 Sport Aluminium, runt 1300 Polini Corsa, runt 1700 Och vilket rör gör den bäst med? 21 fögge fungerar bäst med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Polini Forrace(2?) fungerar bäst till corsan, eftersom den är avstämd för den cylindern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Men ojsan! Vem tittar in här då? Tänkte visa upp min kära tvåhjuling. Redigerad 17 november, 2007 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Men ojsan! Vem tittar in här då? Tänkte visa upp min kära tvåhjuling. Vild gissning men är det en k50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Daaamn! Den va nice! Suzuki KS50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Japp, en Suzuki K50z från 87 efter 18.000:- utlagt. Redigerad 17 november, 2007 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Grymt, men jag hade gärna sett ett par vanliga bilder också.. (så man får se den, bilderna är lite väl mörk just nu) Tar väl och fixar upp nån bild på min supermotard jag också. I'll be back. Blev bara en, lyckan står mig ej bi. amen vafan. http://img99.imageshack.us/img99/3531/dsc03732fb9.th.jpg Redigerad 17 november, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Lägger in lite äldre bilder... Redigerad 18 november, 2007 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 skaffat en baotian idag;) och en puch nevada förra veckan som e te salu, 1000kr, kan skicka bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Hm. Tog just av framhjulet på mopeden, och märkte en sak, en dämpare är det olja i och en är tom. Det är ganska meningslöst, går att trycka in men den går inte tillbaka automatiskt, ska det vara så? (har en kompis som har en kompis som har en pappa som sa att det brukar vara så på -04 och framåt, men jag är osäker) Det är en Rieju Spike SM 05:a.. ( yay för "som har en") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Hm. Tog just av framhjulet på mopeden, och märkte en sak, en dämpare är det olja i och en är tom. Det är ganska meningslöst, går att trycka in men den går inte tillbaka automatiskt, ska det vara så? (har en kompis som har en kompis som har en pappa som sa att det brukar vara så på -04 och framåt, men jag är osäker) Det är en Rieju Spike SM 05:a.. ( yay för "som har en") det ska va 9 cl i vadera gaffel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 (redigerad) Fjäder i högra, olja i vänstra tror jag det är. Det ska i vilket fall vara så, ja. Iaf på Derbi Redigerad 22 november, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 (redigerad) det ska va 9 cl i vadera gaffel Fjäder i högra, olja i vänstra tror jag det är.Det ska i vilket fall vara så, ja.Iaf på DerbiSumman av kardemumman= 9 cl olja i båda dämpare? (är ovanligt trög idag), vilken olja? :unsure:Ioförsig så är en fjäder i vänstra och olja i högra för mig.xDdet ska va 9 cl i vadera gaffel Fjäder i högra, olja i vänstra tror jag det är.Det ska i vilket fall vara så, ja.Iaf på DerbiSumman av kardemumman= 9 cl olja i båda dämpare? (är ovanligt trög idag), vilken olja? Erhm. Internet fuckade upp det hela, jippie. det ska va 9 cl i vadera gaffel Fjäder i högra, olja i vänstra tror jag det är.Det ska i vilket fall vara så, ja.Iaf på DerbiSumman av kardemumman= 9 cl olja i båda dämpare? (är ovanligt trög idag), vilken olja? :unsure Redigerad 22 november, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Summan av kardemumman= 9 cl olja i båda dämpare? (är ovanligt trög idag), vilken olja? :unsure:Ioförsig så är en fjäder i vänstra och olja i högra för mig.xDSumman av kardemumman= 9 cl olja i båda dämpare? (är ovanligt trög idag), vilken olja? Erhm. Internet fuckade upp det hela, jippie. Summan av kardemumman= 9 cl olja i båda dämpare? (är ovanligt trög idag), vilken olja? :unsure Haha! Snygg post du fick till där Jag antar att det bara ska vara olja i ena gaffeln. Och vilken olja? Åk till macken och fråga! ^^ Har faktiskt inte en aning Redigerad 23 november, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Jo, fitternet är lite konstigt hos mig.. iallafall, oljan skulle vara typ viskositet 15, men om det ska vara i båda har jag inte listat ut än! :/ Updates: jag ringer till verkstan imöra. det är lättare det.. tack för eran hjälp, det uppskattas verkligen. Redigerad 25 november, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Hm, dubbelpost men det var nåra dar sedan.. anyhoe. 1,9 till 2,15 dl bör det vara i en dämpare, tyckte det lät mycket men, säger verkstan det så.. (kommer fylla på 2 dl) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Känns lite sorgligt att ställa undan Puchen nu, när vi är klara med bilbyggandet så ska jag och storebror riva isär allt på Puchen, polera, köpa nytt, byta ut, renovera och fräscha upp den till finskick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Känns lite sorgligt att ställa undan Puchen nu, när vi är klara med bilbyggandet så ska jag och storebror riva isär allt på Puchen, polera, köpa nytt, byta ut, renovera och fräscha upp den till finskick. låter som en fin idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Yeehaw! Köpte en moppe igår Malaguti XSM -04 har inte tagit några bilder på den än så denna får duga Kikade lite på den idag och såg att kopplingshandtagsgrejen var spräckt lol, så jag åkte till den lokala Mc affären och dom tog 480:- för den så jag har letat efter nån webshop som kan tänkas sälja det. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Gör en ny i slöjden, kostar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts