iweX Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 ok då vill jag inte ha den har bestämt mig till 90 % för den här http://www.blocket.se/vi/13424658.htm Den dära är skabbig. Om du trimmat så tar polisen dig , självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 kan man få tag på frågorna som e på provet som man tar när man ska få moppe körkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) kan man få tag på frågorna som e på provet som man tar när man ska få moppe körkort Klarar du inte att plugga det borde du inte ha en moped. btw, den 02:an du linkade måste varit den fulaste betan jag sett i hela mitt liv. Redigerad 16 september, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Klarar du inte att plugga det borde du inte ha en moped. btw, den 02:an du linkade måste varit den fulaste betan jag sett i hela mitt liv. Men vafan e de för frågor då typ väg skyltar o sånt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Japp,skyltar och förkörsrätt.. mest skyltar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 ok då vill jag inte ha den har bestämt mig till 90 % för den här http://www.blocket.se/vi/13424658.htm Dyr , skabbig, Satsa på denna istället. Gått mindre , Nyare, snyggare. http://www.blocket.se/vi/13393319.htm?ca=3_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Dyr , skabbig, Satsa på denna istället. Gått mindre , Nyare, snyggare. http://www.blocket.se/vi/13393319.htm?ca=3_s lite långt bort jag bor i karlstad jag åker inte till stockholm bara för att köpa en moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 lite långt bort jag bor i karlstad jag åker inte till stockholm bara för att köpa en moppe Hitta en annan Beta RR i Stockholm/Nära istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Det är alltid olika frågor från gång till gång. Och så är frågorna jättelätta! Det går nästan inte att bli underkänd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Beslutsamhet, we like! tar polisen dig me den här? - Och vadfan menar du!? Jag tor han menar om snuten tar han eftersom den är "lite småtrimmad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Den dära är skabbig. Om du trimmat så tar polisen dig , självklart. . Jag tor han menar om snuten tar han eftersom den är "lite småtrimmad" . Fyller år om 13 dagar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 ungefär hur många mil kan man köra en moppe innan den dör?? (med lite smått trim) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 ungefär hur många mil kan man köra en moppe innan den dör?? (med lite smått trim) Beror alldeles på hur man kör och hur man sköter den.. om man byter olja, och ja,sköter om den o så så kan den (och kör ordentligt inte crossväxla t.ex) så kan den hålla extremt länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 ungefär hur många mil kan man köra en moppe innan den dör?? (med lite smått trim) Tills världens jävla undergång om du kan serva den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 vad är crossväxa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 vad är crossväxa? Växla utan att koppla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 "Vadå förstört kopplingen? Jag har ju inte ens använt den." (Mitt försök att smyga in något "komiskt") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 "Vadå förstört kopplingen? Jag har ju inte ens använt den." (Mitt försök att smyga in något "komiskt") Mission accomplished,haha den var fan riktigt bra.. -- Jag har en Rieju Spike SM 05,dragen plugg,större munstycke och framdrevet är nån kugg större.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Idag var jag ute igen med moppen, första gången efter vurpan (som jag nog inte berättat om, nåja). Den startade på första kicken, vilket kunde anses som lite konstigt då den stått orörd i kyla och regn i cirkus en månad. Det var trots allt ganska obehagligt och köra, jag körde kanske max 40-45 i rondellerna hade jag ena benet nere hela tiden, haha. Kändes dock bra, moppen gick som en klocka. Skönt och veta nu när man ställer in den snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 (redigerad) Nya grejer beställda. MetraKit SP Metrakit SP Cylinderkit 70 cc Dellorto 24 mm´s Förgasare Metrakit Racing Koppling Lamellsats Karbon Metrakit SP Vevparti Metrakit Vevlagersats Redigerad 21 september, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts