DimpZ Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Heh, tycker detta är lite lustigt.. Om man skulle köra moped till gymnasiet i Arvidsjaur blir man bögförklarad direkt, men nu när jag börjat i Piteå så kör fan alla moppe till gymnasiet.!? Måste fan vara så att alla känner alla i Arvidsjaur, men inte i Piteå, där är det helt okej att köra så länge man vill Inte för att det stör mig, men ändå.. Moped är ju ett bra färdmedel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Heh, tycker detta är lite lustigt.. Om man skulle köra moped till gymnasiet i Arvidsjaur blir man bögförklarad direkt, men nu när jag börjat i Piteå så kör fan alla moppe till gymnasiet.!? Måste fan vara så att alla känner alla i Arvidsjaur, men inte i Piteå, där är det helt okej att köra så länge man vill Inte för att det stör mig, men ändå.. Moped är ju ett bra färdmedel! Bögförklarad? Cool skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Heh, tycker detta är lite lustigt.. Om man skulle köra moped till gymnasiet i Arvidsjaur blir man bögförklarad direkt, men nu när jag börjat i Piteå så kör fan alla moppe till gymnasiet.!? Måste fan vara så att alla känner alla i Arvidsjaur, men inte i Piteå, där är det helt okej att köra så länge man vill Inte för att det stör mig, men ändå.. Moped är ju ett bra färdmedel! WÖRD Billigt och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 (redigerad) WÖRD Billigt och bra Vart och köpte en beta RR 00'a idag. Ska bara lära mig att växla ordentligt ; ) http://213.132.112.100/images/27/2769961360.jpg < bild Redigerad 1 september, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Vart och köpte en beta RR 00'a idag. Ska bara lära mig att växla ordentligt ; ) http://213.132.112.100/images/27/2769961360.jpg < bild Ser grym ut! Vad kostade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Ser grym ut! Vad kostade den? 18k krävde han. Min broder prutade till 15k ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Tråden är ju ändå nästan död så tror inte en dubbel skadar. Vart kan man köpa reservdelar till Beta RR? Affärer i göteborg / internetsidor endast. Letar främst efter skjutspinnar och en ny sadel / sadelöverdrag Redigerad 2 september, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Startuning.se hade till RR iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Vart och köpte en beta RR 00'a idag. Ska bara lära mig att växla ordentligt ; ) http://213.132.112.100/images/27/2769961360.jpg < bild Soet Men byt lyktkåpan Haaatar Manga kåpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Soet Men byt lyktkåpan Haaatar Manga kåpan Jo, funderat på det. Men nytt sadelöverdrag, skjutspinnar och två nya däck har prio nu : ) Någon som vet vad en lyktkåpa kostar föresten? Redigerad 2 september, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Jo, funderat på det. Men nytt sadelöverdrag, skjutspinnar och två nya däck har prio nu : ) Någon som vet vad en lyktkåpa kostar föresten? Mellan 200 och 500 kr typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Www.twostroke.se har massor av delar till beta rr50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 ska snart skaffa moppe va rekomenderar ni har tänkt på en yamaha jog r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 (redigerad) ska snart skaffa moppe va rekomenderar ni har tänkt på en yamaha jog r Vad ska du använda den till? Vilken prisklass? Kan du köpa begagnat? Scooter eller Cross/SM? Ska du trimma? Redigerad 15 september, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Vad ska du använda den till? Vilken prisklass? Scooter eller Cross/SM? Ska du trimma? högst 15 tusen scooter eller jag vet inte men det finns väll typ ingen fin cross under 15 tusen nej ska inte trimma (polisen kollar jämt skolan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 högst 15 tusen scooter eller jag vet inte men det finns väll typ ingen fin cross under 15 tusen nej ska inte trimma (polisen kollar jämt skolan) Jag skulle ha satsat på en begagnad Yamaha Slider i ditt fall. Hittar du ingen sådan så är Gilera Stalker, Peugot Blaster och Yamaha Aerox fina mopeder också, som du kan få för runt 15k begagnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 funderar lite på den här http://www.blocket.se/vi/12530725.htm?ca=7_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 funderar lite på den här http://www.blocket.se/vi/12530725.htm?ca=7_s Kines, 4-takt. Nej, inget som jag skulle satsat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 (redigerad) Kines, 4-takt. Nej, inget som jag skulle satsat på vad är skilnaden på en 2-takt och en 4-takt Redigerad 15 september, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Då börjar det bli dax för att köpa moppe .. Tips? Högst 16-17. Kmr trimma&Styla. Lär väll använda den till att åka till skolan , åka med vänner , ja ni fattar. Scooter .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts