GiZmo Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Precis Add3! Min moppe är gjord i plåt, aluminium, magnesium (styret ), järn å massa annat, å i elsystemet finns koppar. Ja man kan inte rabbla upp det magnesium (styret ) bra.. trillar man på natten och behöver hjälp så är de ju bara att tända fyr på de.. då lär man ju synas.. (halvt skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 magnesium (styret ) bra.. trillar man på natten och behöver hjälp så är de ju bara att tända fyr på de.. då lär man ju synas.. (halvt skämt) ...det blir ett sånt där blått sken va? lr är inte magnesium som typ aliminum..fast lättare?.man har väl ldet i typ tävlings cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Det blir kritvitt eller ja blått ljus.. man ska inte titta rakt in i skenet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Kom ihåg när vi tände på magnesium på kemin, fyfan man ska ABSOLUT INTE kolla in i lågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Vår kemi lärare var lite galen han tände magnesium varenda lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Vår kemi lärare var lite galen han tände magnesium varenda lektion. Det skulle jag också göra om jag var kemi lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Precis Add3! Min moppe är gjord i plåt, aluminium, magnesium (styret ), järn å massa annat, å i elsystemet finns koppar. Ja man kan inte rabbla upp det Ooo, plåt! Muuums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Javisstja, glömde lite metaller: kolvringarna=krom, cylindern=gjutjärn, ekra/ fäljbanor=stål, i bakdämparna finns fjäderstål, fan va mycke de e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Vad fan är plåt för matrial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Fan va många scootrar det vart då! HATA scootrar.. HÄR! har vi en riktig moppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) Hm Beta RR 50 ska det va om det är Crossmoppe.. Redigerad 12 juli, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Gilera DNA är ju lugnt snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Dakota aeger sönder alla domdär plastraketerna!! Iofs finns de några få moppar ja skulle kunna tänka mig som lämplig ersättare åt dakotan.. 1.Polarns mt5'a me gokart motor.. låter på kilometers håll o toppfarten vet ingen.. han körde ifrån sin polares 240 som höll 120 på en 50 väg en gång ( ) 2. En av domdär sendorna i domdär spanska moppefilmerna.. nån som vet länken till dom? 3. En annan dakota förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Wii, var och glodde på moppar hela dagen idag. Fick en fin hjälm köpt, så nu ska jag bara ha moppen... blev lite småkåt på en Gilera RCR, så man får väl hoppas att födelsedagsharen är snäll i år... Farsan verkade också gilla den, så man är ju nästan säkrad en så'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Ursäkta men hur ser en såndär RCR ut? :"> Noll koll liksom hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Google, das vän. Skitsnygg tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag ska kanske köpa en scooter snart! Jag vet, jag är bara 14 men det gör inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Google, das vän. Skitsnygg tycker jag. palla? hehe.. jo den va rätt snygg! såg lite mer bastant ut än dom vanligare dracarna o sendorna.. denne ser ut o ha mer kött på benen typ som MH RMX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Jag tycker personligen att dt50R är mycket snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 palla? hehe.. jo den va rätt snygg! såg lite mer bastant ut än dom vanligare dracarna o sendorna.. denne ser ut o ha mer kött på benen typ som MH RMX Mjovars... var en jävla känsla att ha den mellan benen. Som att ha en tjej sittandes där, hehe. Och stor är den också. Så jag är rätt frälst.. får bara hoppas nu att farsan köper en sån åt mig när jag fyller år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts