HemuleN Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Moppar är coolt, Men jag tror jag ska skaffa en A-traktor (trimmad som faan) när jag blir 15... Typ en okapad 240-740 eller liknande.Men hellre en moppe en inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 JAG har ingen moppe men mine kusiner har lite allt möjligt, från Go-kart till Motorcycklar och efterssom de bor på landet och vi äger skogsmark där så kan man köra hur olagligt och fort man vill . Vi har en gammal Lätt motorcyckel där också som jag ska försöka köra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Moppar är coolt, Men jag tror jag ska skaffa en A-traktor (trimmad som faan) när jag blir 15... Typ en okapad 240-740 eller liknande.Men hellre en moppe en inget Lycka tilll att hitta nån sån.. Om du måste besikta om den sen så kommer du få sätta på flak.. För man får inte ha okapat längre.. Surt som fan.. Men köp en dudde istället.. Åter till moppar.. Jag hade en MT50 när jag var 13-15.. Sen de två senaste åren så har jag haft en Yamaha XT -125cc 4takt.. Den äger ordenkligt..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag har också lanställe där kan man köra bil på åkrana när man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hur många pers blir på de LANen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 vilka lan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Tja snorro,, läget som du vet har ja en aprilia sr 50 ditech,, fyller år på lörda då får ja köra hahah fett skojj ,trimmad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 e det några här som har moppar ? själv tror jag att ja ska få en Honda.. vet inte vilken.. alla i mitt gäng börjar få.. sen våra kompisar some äldre.. har eller har haft.. aprilia rs50.. fett tuff en asssoft moppe sida.. e www.moppenet.just.nu berätta gärno om när ni dragit snuten eller åkt fast. lr hänt nån olycka Tja gubben min moppe får ja köra på lörda jippie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 vilka lan? han hade ett lanställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 håll er till ämnet på topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Ingen som har en av de störtsa kultmopparna genom tiderna? Dom e så balla! Min på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 (redigerad) själv har jag en fs1 yankee! så jävla hård! nylackad(svart), alla motordelar är polerade! glänser som en sol! går kring 70 - 80 inte min.. men min ser likadan ut ungefär, fast annan dyna http://212.112.161.169/ad_pics_new/55/55856_shl_s.jpg *edit min har ett större styre med.. Redigerad 2 februari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Ingen som har en av de störtsa kultmopparna genom tiderna? Dom e så balla! Min på bilden Yeah! En Puch dakota..!! Min polare har en lika dan.. @ Fr34k: Kan inte jag få köpa den?! Älskar fs1 yankee..!! Finns fan inte att få tag på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Yeah! En Puch dakota..!! Min polare har en lika dan.. @ Fr34k: Kan inte jag få köpa den?! Älskar fs1 yankee..!! Finns fan inte att få tag på.. http://www2.blocket.se/view/2011654.htm?l=0&c=1&city=0 http://www2.blocket.se/view/1994754.htm?l=0&c=1&city=0 http://www2.blocket.se/view/1986777.htm?l=0&c=1&city=0 http://www2.blocket.se/view/1866427.htm?l=0&c=1&city=0 http://www2.blocket.se/view/1859803.htm?l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Moppar är coolt, Men jag tror jag ska skaffa en A-traktor (trimmad som faan) när jag blir 15... Typ en okapad 240-740 eller liknande.Men hellre en moppe en inget apa-traktorer trimmar man inte, man tar bort spärren och apa-taraktorer är jätte larvigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 håll er till ämnet på topicen Det är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Någon som vet en bra moped styling hemsida, förutom easyparts.nl?? Snart dags att ta ut moppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 TUNESCOOT : Skönaste stylings sidan.. Scooter Attack:nån rutten har stylat min aerox som bara den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Yeah! En Puch dakota..!! Min polare har en lika dan.. @ Fr34k: Kan inte jag få köpa den?! Älskar fs1 yankee..!! Finns fan inte att få tag på.. Dakota aeger! Själv kan ja få köpa en fin yankee för 3000 om ja vill... men ja vet inte :/ vill gärna ha den men behöver pengarna till hobbyn... Men vi får väl se om ja kanske köper den senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Imorn har virre_viking turen att fylla år 15 år blir han.. då fårmna köra moppe han ska ta ut sin sr 50 ditech... gratta honom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts