Jazz Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Fan alltså. Nu har jag det bevisat för mig själv. Invandrare har någon sorts medfödd psykisk skada. Kalla mig rasist, men jag HATAR blattar. Fittan sparkade ner hojen, och nu är hjulet snett och en buckla i tanken. Inget allvarlig, men jag bli så jävla förbannad. Jag är så grymt upprörd nu, men fan alltså. När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern. Eller i alla fall flytta ifrån förorten. http://en.wikipedia.org/wiki/Anger_management Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Skulle egentligen bara ha påpekat hur urbota fjantig den där meningen var, men var för slö för att göra det med ord. Blev en nödlösning så att säga. Självklart är du förbannad, vem skulle inte vara det, men att vräka ur sig meningar som "När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern." får mig att må illa. Inte på grund av den rasistiska undertonen, utan för att det låter så nedrans fjantigt. Droppar du en sån mening kan du ju glömma att bli tagen seriöst, och folk kommer fundera på om du verkligen har 320 betygspoäng eller om du bara bluffar. "När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern." Alltså, vafan? Nu är jag mer samlad i alla fall, och visst låter det fan töntigt. Men jag blev så jäkla arg. Jag har ju faktiskt vart med om liknande "dåd" flera gånger förrut, men nu var det ett tag sedan och när det därför sker igen blir man så förbannad att man bara vräker sig ut sådant. http://en.wikipedia.org/wiki/Anger_management Haha, jo tack. Nu är jag inte arg längre. Men ser jag den där jäveln igen, då jävlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Summering av klockan 21:30 - 12:30 (18-19 Augusti) 21:30: Några polare tittar förbi, för att hjälpa mig plocka ihop dom sista delarna 02:00: Vi är klara, ska ut och göra en testrun, vi märker att vi inte skruvat fast kopplingsklockan ordentligt, så den flyger av och får en massa fula repor på sig. 02:30: Vi sätter igång några filmer och glor 09:14: Vi åker till min polare och hämtar hans gamla kopplingsklocka 10:24: Ny testrun, allting håller 10:25: Sover 12:15: Vaknar, och har tråkigt, så jag bestämmer mig för att lägga upp filmen på testrunen här. Vi fick upp den i 91, helt okej med tanke på vad som är i den. http://video.google.com/videoplay?docid=77...30896&hl=en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Jag är så grymt upprörd nu, men fan alltså. När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern. Eller i alla fall flytta ifrån förorten. Amen to that, gör så, har inte nåt emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Summering av klockan 21:30 - 12:30 (18-19 Augusti) 21:30: Några polare tittar förbi, för att hjälpa mig plocka ihop dom sista delarna 02:00: Vi är klara, ska ut och göra en testrun, vi märker att vi inte skruvat fast kopplingsklockan ordentligt, så den flyger av och får en massa fula repor på sig. 02:30: Vi sätter igång några filmer och glor 09:14: Vi åker till min polare och hämtar hans gamla kopplingsklocka 10:24: Ny testrun, allting håller 10:25: Sover 12:15: Vaknar, och har tråkigt, så jag bestämmer mig för att lägga upp filmen på testrunen här. Vi fick upp den i 91, helt okej med tanke på vad som är i den. http://video.google.com/videoplay?docid=77...30896&hl=en Väldigt fint hus ni filmade. Nädå, den ser ut att gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 samuelszon: lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Nu är jag mer samlad i alla fall, och visst låter det fan töntigt. Men jag blev så jäkla arg. Jag har ju faktiskt vart med om liknande "dåd" flera gånger förrut, men nu var det ett tag sedan och när det därför sker igen blir man så förbannad att man bara vräker sig ut sådant. Haha, jo tack. Nu är jag inte arg längre. Men ser jag den där jäveln igen, då jävlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img798/This-is-samuelszon.gif Why won't it STARTA? Look Samuelszons MOPPE? Min snurrfint. Ditt tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Ska nog spara ihop pengar, köpa en gammal skabbig 125a och riva precis allt, trimma det som går, ta bort alla kåpor, spraymåla ramen, sen fara ut och köra bara för att reta polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Att du bara orkar. Dock ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 (redigerad) Haha On topic ------------------ Vurpade för första gången med dt:n för någon vecka sen, skrapade upp båda handflatorna och fick ett djupt sår i benet. Inga stora skador med tanke på hur det kunde ha gått om jag inte hade varit försiktig Moppen gick det dock inte lika bra med , Frambromsen pajjade och lyset fick en rejäl repa, dessutom blev hjulet snett. Det tog några timmar att fixa men nu går den bra igen Redigerad 25 augusti, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Har bränt av någon sladd som leder till cylindern, den var blå. Hade något som ser ut som hårt gummi i änden, som man skulle trycka in i cylindern (kass förklaring, ja). Vad fan är det för sladd, och vars borde man kunna köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Razzia på dom två skolor som ligger närmst min. Dom skulle ställa sig vid sina mopeder och dom som inte kom dit fick deras mopeder beslagtagna av polisen. Och alla som hade trimmat fick böta rejält. En kille hade trimmat sin moped så mycket att hans far fick indraget körkort : P Borde nog vänta tills polisen har kollat våran skola innan jag trimmar : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Eller så tar du inte av dig hjälmen förens du är inne på skolan, om du ser att polisen är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Razzia på dom två skolor som ligger närmst min. Dom skulle ställa sig vid sina mopeder och dom som inte kom dit fick deras mopeder beslagtagna av polisen. Och alla som hade trimmat fick böta rejält. En kille hade trimmat sin moped så mycket att hans far fick indraget körkort : P Borde nog vänta tills polisen har kollat våran skola innan jag trimmar : P Det är bara att ge fan att trimma. Det ser så jävla fjantigt ut när någon sitter på en ful liten moppe som går i 80 och tror dom är något för att dom vill ha status inom gänget. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 (redigerad) Eller så tar du inte av dig hjälmen förens du är inne på skolan, om du ser att polisen är där. Jafan. Och riskera att min fader blir av med körkortet om dom kommer senare på dagen =D @Mafia, det handlar om att det ska vara roligt. Inte att snabbast moppe är coolast. Redigerad 29 augusti, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Jafan. Och riskera att min fader blir av med körkortet om dom kommer senare på dagen =D @Mafia, det handlar om att det ska vara roligt. Inte att snabbast moppe är coolast. Och hurfan ska dom se dig köra om dom kommer senare? Om man inte är så korkad att man kör varje meter på skolgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Eller så tar du inte av dig hjälmen förens du är inne på skolan, om du ser att polisen är där. Förklara hur det där skulle gå till, att de inte ser vem han är då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Och hurfan ska dom se dig köra om dom kommer senare? Om man inte är så korkad att man kör varje meter på skolgården Dom säger åt alla att komma och ställa sig vid sina mopeder och starta dom så polisen får provköra. Och vägrar man ställa sig vid mopeden beslagtar dom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts