antepanteboy Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Min väns moppe blev stulen i går natt, den hittades idag, såhär såg den ut när den hittades Fyna säger jag bara!, vilka typer det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Min väns moppe blev stulen i går natt, den hittades idag, såhär såg den ut när den hittades Fyna säger jag bara!, vilka typer det finns storstadsbor, här kan man då läma moppen/cykeln olåst utan att det händer något. Men det är fördjävligt att bli av med saker Redigerad 11 augusti, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Min väns moppe blev stulen i går natt, den hittades idag, såhär såg den ut när den hittades Fyna säger jag bara!, vilka typer det finns HAHAHAHAHAHAHAHA! Vem är så jävla idiotiskt dum att länsa en moppe på allt som finns utom ramen. Det måste va en riktigt jävla dum Mustafa som ska bygga en egen moppe av en gammal stubbe. Det hade, i min mening varit så mycket lättare att bara fila bort ramnummret då det är min första tanke till varför moppen ser ut som den gör.. Ja jävlar! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 HAHAHAHAHAHAHAHA! Vem är så jävla idiotiskt dum att länsa en moppe på allt som finns utom ramen. Det måste va en riktigt jävla dum Mustafa som ska bygga en egen moppe av en gammal stubbe. Det hade, i min mening varit så mycket lättare att bara fila bort ramnummret då det är min första tanke till varför moppen ser ut som den gör.. Ja jävlar! xD faktiskt smart, något som därimot hade vart korkat hade varit att behållt moppen som den är då det inte hjälper att fila bort ramnummer som många tror. tillverkarna tänker lite längre än att bara skriva dit något ytligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Fyller 15 idag =) Ska på semester imorgon så moppeköpet blir om en vecka. http://www.blocket.se/vi/12901382.htm?ca=15_s - eller - http://www.blocket.se/vi/12865109.htm?ca=15_s Den andra var lite fult lackad imo men båda ser helt okej ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Ni har säkert redan sett den här gamla moppe reklamen från 70 talet... men jag länkar till den iallefal för de som inte har sett den... Del 1 Del 2 ------- Har beställt reserv delar nu till moppen sen ja rammla för nögra månader sedan,de gick för 1400 tror ja. Jag bestälde från lelles såklart . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Hej ehh för nått år sen så fick jag en moped (en sym jet euro max) och är lite onöjd med färgen. ehh så kan man köpa en helt ny kåpa till hela skiten med en annan färg eller måste jag sitta och slipa i 10 timmar och sen måla om. jag kör nämligen otrimmat mitt i stan med förarbevis och hela skiten eftersom jag ofta blir stannad av polisen så vill jag inte måla för jag hört att försäkringen inte gills om man gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Hej ehh för nått år sen så fick jag en moped (en sym jet euro max) och är lite onöjd med färgen. ehh så kan man köpa en helt ny kåpa till hela skiten med en annan färg eller måste jag sitta och slipa i 10 timmar och sen måla om. jag kör nämligen otrimmat mitt i stan med förarbevis och hela skiten eftersom jag ofta blir stannad av polisen så vill jag inte måla för jag hört att försäkringen inte gills om man gör det. Verkar vara dåligt med kåpset till Sym, du får väl lacka om själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Fan alltså. Nu har jag det bevisat för mig själv. Invandrare har någon sorts medfödd psykisk skada. Kalla mig rasist, men jag HATAR blattar. Fittan sparkade ner hojen, och nu är hjulet snett och en buckla i tanken. Inget allvarlig, men jag bli så jävla förbannad. Jag är så grymt upprörd nu, men fan alltså. När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern. Eller i alla fall flytta ifrån förorten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Jag är så grymt upprörd nu, men fan alltså. När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern. Eller i alla fall flytta ifrån förorten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Fan alltså. Nu har jag det bevisat för mig själv. Invandrare har någon sorts medfödd psykisk skada. Kalla mig rasist, men jag HATAR blattar. Fittan sparkade ner hojen, och nu är hjulet snett och en buckla i tanken. Inget allvarlig, men jag bli så jävla förbannad. Jag är så grymt upprörd nu, men fan alltså. När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern. Eller i alla fall flytta ifrån förorten. Tror snarare att människan bara var korkad som gjorde det när någon såg på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Satte ihop aeroxen idag, för att kunna använda den som färdmedel till skolan på måndag. Den går fint, bortsett från att jag var lite lat när jag monterade avgaset, glömde fjädern, så när jag kört nån kilometer började det låta värre än en hes tupp. Fixar det imorgon, så blire kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/irbClBOgUKgR.jpg Ha-ha-ha-ha-ha. Vad var det bra för? Du har ingen moppe, och du vet inte hur det känns att ganska ofta få "acceptera" situationer som dessa? Jag är faktiskt jävligt trött och få anpassa mig efter dessa jävla idioter. Ibland tröttnar man. Vi kan byta bostad i en vecka, så ska du få se hur det är och vara svensk här. Bubbli: jag var inne i en affär, när jag precis skulle betala som kom han på en cykel och sparkade ner den och cyklade vidare. Hans polare stod och skrattade, men "visste självklart inte vem det var". Jag hann bara se honom snabbt. Redigerad 18 augusti, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Ha-ha-ha-ha-ha. Vad var det bra för? Du har ingen moppe, och du vet inte hur det känns att ganska ofta få "acceptera" situationer som dessa? Jag är faktiskt jävligt trött och få anpassa mig efter dessa jävla idioter. Ibland tröttnar man. Vi kan byta bostad i en vecka, så ska du få se hur det är och vara svensk här. Jag för andras talan idag: Nåväl om han inte har en moppe - hur vet du det förresten? - men han har ju en minicrolle. Det är så grymt mycket mer prisvärt och roligare. Angående bilden, lite humor får du väl ändå ha. Du sa ju själv att det inte var några allvarligare skador på den. Jag säger då inte att det snubben gjorde inte var dumt, för det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Jag för andras talan idag: Nåväl om han inte har en moppe - hur vet du det förresten? - men han har ju en minicrolle. Det är så grymt mycket mer prisvärt och roligare. För det första får man inte köra den på gatorna, och för det andra är det nog en annan sak. Jag har en gammal DT. De vill ju inte sno den, utan bara förstöra. Angående bilden, lite humor får du väl ändå ha. Du sa ju själv att det inte var några allvarligare skador på den. Jag säger då inte att det snubben gjorde inte var dumt, för det tycker jag. Jag skulle bli ledsen om backspegeln krossades, fotpinnarna gick av, det rann ut soppa över hela motorn och moppen blev jävligt förstörd som skulle kosta mycket pengar och åtgärda - men jag skulle fortfarande vara lika förbannad. Och lite humor? Jaja, humor skall man väl alltid ha. Sorry för att jag inte tyckte det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 För det första får man inte köra den på gatorna, och för det andra är det nog en annan sak. Jag har en gammal DT. De vill ju inte sno den, utan bara förstöra. Vad har att man inte får köra den på gatorna med saken att göra? Den är väl rolig för det? Samma sak om att sno, jag nämnde aldrig något om att folk hellre snor en minicrolle än en moppe. Jag skulle bli ledsen om backspegeln krossades, fotpinnarna gick av, det rann ut soppa över hela motorn och moppen blev jävligt förstörd som skulle kosta mycket pengar och åtgärda - men jag skulle fortfarande vara lika förbannad. Och lite humor? Jaja, humor skall man väl alltid ha. Sorry för att jag inte tyckte det var kul. Klart du skulle vara förbannad, men det verkade inte som att du brydde dig speciellt mycket om skadorna. Så det kändes som att skämtet var okej, även då du var förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Ha-ha-ha-ha-ha. Vad var det bra för? Du har ingen moppe, och du vet inte hur det känns att ganska ofta få "acceptera" situationer som dessa? Jag är faktiskt jävligt trött och få anpassa mig efter dessa jävla idioter. Ibland tröttnar man. Vi kan byta bostad i en vecka, så ska du få se hur det är och vara svensk här. Skulle egentligen bara ha påpekat hur urbota fjantig den där meningen var, men var för slö för att göra det med ord. Blev en nödlösning så att säga. Självklart är du förbannad, vem skulle inte vara det, men att vräka ur sig meningar som "När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern." får mig att må illa. Inte på grund av den rasistiska undertonen, utan för att det låter så nedrans fjantigt. Droppar du en sån mening kan du ju glömma att bli tagen seriöst, och folk kommer fundera på om du verkligen har 320 betygspoäng eller om du bara bluffar. "När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern." Alltså, vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 "När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern." Alltså, vafan? Där kan vi snacka om generalisering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) Fan alltså. Nu har jag det bevisat för mig själv. Invandrare har någon sorts medfödd psykisk skada. Kalla mig rasist, men jag HATAR blattar. Fittan sparkade ner hojen, och nu är hjulet snett och en buckla i tanken. Inget allvarlig, men jag bli så jävla förbannad. Jag är så grymt upprörd nu, men fan alltså. När jag blir stor skall jag fan släppa en fet atombomb och utplåna hela jävla mellanöstern. Eller i alla fall flytta ifrån förorten. Oh noes. Redigerad 18 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts