KvaddadPadda Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) I sommar blir det en moppe, troligen en gilera gk-50, några åsikter om en sådan? Gått 14 mil så det blir nog bra Heter dom inte Gilera RK-50? Redigerad 30 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Piaggio NRG MC3... Exakt, men det är en Piaggio NRG MC2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Exakt, men det är en Piaggio NRG MC2. En sån hade min morbror i Holland. 110-120km/h fick han upp den till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Heter dom inte Gilera RK-50? äumm menade det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Hej Vad heter en sån där HarleyDavidson-liknande EU-moped? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Hej Vad heter en sån där HarleyDavidson-liknande EU-moped? Chopper? De kallas det i alla fall. Hela sökresultatet @ Blocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jajäklar, jag skrattar rått varje gång jag ser någon puttra runt på såna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Exakt, men det är en Piaggio NRG MC2. Shit vad fel man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 nu ska skitmoppen säljas! hoppas på att jag får mycket för det! men jag tjänar på det ändå.. köpte den får 14000 ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 nu ska skitmoppen säljas! hoppas på att jag får mycket för det! men jag tjänar på det ändå.. köpte den får 14000 ny Snygg Årsmodell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Snygg Årsmodell? 05a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 (redigerad) Haha! fattar ni vad glad jag är eller! Jag behöver inte besikta om moppen, även om jag körde så trimmat förut Så nu ska jag börja plocka ihop min nästa setup. Väljer att köpa allt nytt, vev, cylle osv. så om nån är intresserad av att köpa min gammla veven eller cylinder så hör av dig. Vilket rör tror ni passar bäst till en MHR manston replica cylle? Rör Bidalot Avgassystem Underliggande MetraKit SP-serien Underliggande Technigas RSG Underliggande ? Redigerad 5 maj, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Min putterputrik ska också säljas. Derbi Senda R X-treme -04, uttagen 2004-10-15, 378 mil, aldrig trimmad/modifierad, yay! Slänger in en gammal bild också. http://web.telia.com/~u22505348/sott.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Hur ofta ska moppens batteri laddas? Pappa säger en gång på vintern och en på sommaren typ. Några andra säger varannan månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag laddar när det behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Hur ofta ska moppens batteri laddas? Pappa säger en gång på vintern och en på sommaren typ. Några andra säger varannan månad. beror ju helt och hållet på hur mycket du kör.. så länge inte moppen står still så laddas det när du kör och då behöver du inte ladda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 beror ju helt och hållet på hur mycket du kör.. så länge inte moppen står still så laddas det när du kör och då behöver du inte ladda det. Fan, då hade pappa rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Om man köper en Choppermoppe från en affär och garantin gäller om inga ändringar gällande fart har gjorts, är det då dumt att köpa ett nytt avgassystem (som räknas som tillbehör) utan ljuddämpare, gäller garantin fortfarande och är det olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Om man köper en Choppermoppe från en affär och garantin gäller om inga ändringar gällande fart har gjorts, är det då dumt att köpa ett nytt avgassystem (som räknas som tillbehör) utan ljuddämpare, gäller garantin fortfarande och är det olagligt? Garantin gäller säkert fortfarande, om nu inte avgassystemet ändrar farten. Blir effekten oförändrad lär garantin gälla samtidigt som det är lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Garantin gäller säkert fortfarande, om nu inte avgassystemet ändrar farten. Blir effekten oförändrad lär garantin gälla samtidigt som det är lagligt. Ok, vad bra. Tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts