Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Haha! fattar ni vad glad jag är eller!

Jag behöver inte besikta om moppen, även om jag körde så trimmat förut :wub:

Så nu ska jag börja plocka ihop min nästa setup.

Väljer att köpa allt nytt, vev, cylle osv. så om nån är intresserad av att köpa min gammla veven eller cylinder så hör av dig.

Vilket rör tror ni passar bäst till en MHR manston replica cylle?

Rör

Bidalot Avgassystem Underliggande

MetraKit SP-serien Underliggande

Technigas RSG Underliggande

?

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ofta ska moppens batteri laddas? Pappa säger en gång på vintern och en på sommaren typ.

Några andra säger varannan månad.

beror ju helt och hållet på hur mycket du kör.. så länge inte moppen står still så laddas det när du kör och då behöver du inte ladda det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man köper en Choppermoppe från en affär och garantin gäller om inga ändringar gällande fart har gjorts, är det då dumt att köpa ett nytt avgassystem (som räknas som tillbehör) utan ljuddämpare, gäller garantin fortfarande och är det olagligt? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man köper en Choppermoppe från en affär och garantin gäller om inga ändringar gällande fart har gjorts, är det då dumt att köpa ett nytt avgassystem (som räknas som tillbehör) utan ljuddämpare, gäller garantin fortfarande och är det olagligt? :shifty:

Garantin gäller säkert fortfarande, om nu inte avgassystemet ändrar farten. Blir effekten oförändrad lär garantin gälla samtidigt som det är lagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...