Merkky Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Nu har jag gett cylindern till bror för att fixa en upphöjning. Cylindern var tre mm för låg, så det ska vi ändra på nu. Sen ska jag slipa till en liten kant i insuget, och ev byta till en större förgasare. Sen ska Puchen UUUUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 YEAH! Jag får hämta min moppe hos polisen imorn (måndag) (gammal bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 YEAH! Jag får hämta min moppe hos polisen imorn (måndag) (gammal bild) MED gianellit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Igår fick min kompis igång sin moppe, så vi drog iväg på en tur. 6 mil blev det. Bild från min stuga: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/kYdSJLah8nf8.JPG Min moppe närmast kameran. Detta hände då vi kom hem, precis utanför mitt garage: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/HfuWMUHzgzWB.JPG Redigerad 22 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 MED gianellit? Inte en chans... Fan. Dom tog Förgasaren, Giannellit och dreven. Men inte cyllindern? Och dom ska föreställa experter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Inte en chans... Fan. Dom tog Förgasaren, Giannellit och dreven. Men inte cyllindern? Och dom ska föreställa experter. Polisen och experter passar inte i samma mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Polisen och experter passar inte i samma mening. Hehe, detta trim satt kvar. Bostbootle NGK Racing tändsystem Hebo Racing membran Metrakit Racing Lameller Metrakit förstärkta kopplingsfjädrar Portad Metrakit handmade 50cc Hebo Performance Vevparti Och lite andra "olagliga" grejer som min crossplatta osv. Jag fick också tillbaka mitt Hebo luftfilter i en kasse Redigerad 22 april, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Hehe, detta trim satt kvar. Bostbootle NGK Racing tändsystem Hebo Racing membran Metrakit Racing Lameller Metrakit förstärkta kopplingsfjädrar Portad Metrakit handmade 50cc Hebo Performance Vevparti Och lite andra "olagliga" grejer som min crossplatta osv. Jag fick också tillbaka mitt Hebo luftfilter i en kasse Dom tar väl bara det synliga, sen orkar dom inte gå in på mer detaljerade saker som membran och kopplingsfjädrar. Då tar dom fika istället. Skulle det varit i USA: "BURN TEH BIKE!!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Hehe, detta trim satt kvar. Bostbootle NGK Racing tändsystem Hebo Racing membran Metrakit Racing Lameller Metrakit förstärkta kopplingsfjädrar Portad Metrakit handmade 50cc Hebo Performance Vevparti Och lite andra "olagliga" grejer som min crossplatta osv. Jag fick också tillbaka mitt Hebo luftfilter i en kasse Motalapolisen i all sin glans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Hehe, detta trim satt kvar. Bostbootle NGK Racing tändsystem Hebo Racing membran Metrakit Racing Lameller Metrakit förstärkta kopplingsfjädrar Portad Metrakit handmade 50cc Hebo Performance Vevparti Och lite andra "olagliga" grejer som min crossplatta osv. Jag fick också tillbaka mitt Hebo luftfilter i en kasse Ska man skratta eller? Polisen är verkligen helt körda... tror på RavenE´s teori... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Polisen... Fick ett snutjag med min kinamoppe igår, roxxen var nerplockad för lackning. Körde in bakom ICA och gömde den i en buske, lämnade jackan och hjälmen där och gick iväg. Dom körde förbi mig och frågade om jag sett en moppe köra förbi... Anyhows, någon som vet en sida som är som moppenet fast på engelska? Inte scooter-tuning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Här är min moped som ska säljas snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Får jag skjutsa en berusad person på moped klass 1? Några åldersgränser på personer man får skjutsa på moped klass 1? @Vaxxor: Rätt snygg! Redigerad 27 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Får jag skjutsa en berusad person på moped klass 1? Några åldersgränser på personer man får skjutsa på moped klass 1? Du har så mycket frågor.. Är det inte sånt där man ska lära sig när man tar förarbeviset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Du har så mycket frågor.. Är det inte sånt där man ska lära sig när man tar förarbeviset? Vad jag minns så får man inte såna frågor på provet. men på MC får man INTE skjutsa folk som är berusade. men dock ingen åldersgräns. säkert samma på EU moppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Vad jag minns så får man inte såna frågor på provet. Kan ju vara så att det informeras om sånt på själva kursen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Här är min moped som ska säljas snart! Peugeot nrg MC3? Dom går jävligt nice urpluggade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Hoppas på att kunna fixa en mewpe till sommarn iaf... Vill helst ha en Furia MH: http://www.nappet.se/images/102552/large.jpg Men blir det ingen sån (kostar för mycket ) blir det troligtvis en Yamaha DT50R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Peugeot nrg MC3? Dom går jävligt nice urpluggade. Piaggio NRG MC3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) I sommar blir det en moppe, troligen en gilera RK-50, några åsikter om en sådan? Gått 14 mil så det blir nog bra Redigerad 30 april, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts