ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Personligen så håller jag & en kompis på att bygga om en gammalcyckel fast jag har bara en gammal husqvarna motorsågsmotor skulle vilja köpa en riktig påhängare jag har hu gjort en topic om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 känne för att visa en bild på min moppe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 shit.. gissa vilka moppar dom har i usa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 shit.. gissa vilka moppar dom har i usa! Näe säg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Näe säg! kolla på moped2.com.. bara asa gamla fula moppar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 kolla på moped2.com.. bara asa gamla fula moppar.. länekn funkade inte men om de e www.moped.com du menar så kan ja bara säga en sak.. skitsida.. inga puchar ju bara maxi o dom räknas inte som puch tycker ja då dom inte alls har nått med dom gamla riktiga pucharna o göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) länekn funkade inte men om de e www.moped.com du menar så kan ja bara säga en sak.. skitsida.. inga puchar ju bara maxi o dom räknas inte som puch tycker ja då dom inte alls har nått med dom gamla riktiga pucharna o göra mysko.. :S funkade dan innan jag postade.. :S dom har bara en massa sketna gamla moppar.. dom tycker att 30 km/h är snabbt! de flesta går bara i 20-25km/h.. hittade en annan sida... mopedarmy en jäkla massa bilder på gamla moppar.. dom har bara sånna i usa.. äkligt Redigerad 8 juli, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 planade toppen på moppen, fick dessvärre sätta dit en topplockspackning men shit vilket acc det blev prövade att stegra, kom väll en tre meter innan jag var tvingad till att bromsa ned.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Dagens bild.. Ps. Det är en polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Yeah! e inte det Stegrande Danny från MNF? känner igen bilden :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 japp exakt!! Danny är kung!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Man får ju inte köra tvåtakt på almänna vägar i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Då får man väl helt enkelt strunta i oljan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ne vet du vad tvåtakt innebär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 inte precis, ser inte kolven annorlunda ut på (om man jämför med fyrtakt). å inte bara kolven för den delen... äh.. förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Det smäller i motorn genom Bränsle, luft osov. Varje smäll går kolven 4 Gånger upp och ned, På Två takt då går den två gånger.. det är Högre varv i 2 taktarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Vilken metal gör dom mopeder i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Vilken metal gör dom mopeder i?? Det är väll olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Precis Add3! Min moppe är gjord i plåt, aluminium, magnesium (styret ), järn å massa annat, å i elsystemet finns koppar. Ja man kan inte rabbla upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 själv har man en kymco S-line som är rått ful. svart/orange har även en yamaha DT 1992 som jag ska renovera så att den blir as sexig. den går ca. 75 just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts