Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Det kan inte vara något med bränsle-tillförseln? Tex trottelnålen eller liknande?

Visst släpper det efter ett tag, men en halvtimme? :lol:

Minns att det var likadant i höstas, men då kom den igång mycket fortare, en minut eller liknande.

det kan jag inte tänka mig då motorn åtminstone svarar och ger varv som du säger? verkar ju inte vara några problem där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

öjj! RaevenE gör som markus, med hans kinaskit.. http://www.youtube.com/watch?v=neQnOpGg8oI

Föresten, är väll inge svårt o byta slang på en bögpulka, de gick ganska fort att göra de för mig på en speedfight som ja hade.. men har man rätt verktyg så är de en fördel.

och vill du värkligen köra så där orginal med moppen? mitt tips e o kasta av spegarna, bort med bakskärmen, o sätta skylten vid motorn(finns hållare o köpa) www.startuning.se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det passar väl inte in här riktigt, menmen.

Min storasyrras kille köpte en sån där minicross, 125cc som han ska ha här hos oss. Det är värsta kinaskiten, kostade 4000 tror jag. Men jävlar vilket drag det är i den! Riktigt rolig att köra på. Undrar bara hur länge den kommer hålla ihop. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det passar väl inte in här riktigt, menmen.

Min storasyrras kille köpte en sån där minicross, 125cc som han ska ha här hos oss. Det är värsta kinaskiten, kostade 4000 tror jag. Men jävlar vilket drag det är i den! Riktigt rolig att köra på. Undrar bara hur länge den kommer hålla ihop. :D

Har också haft en sån, kostade väl typ 6k ny,skitkul att köra! Men jag bytte den senare mot min Gilera Runner -02...

Nån som vill köpa Runnern? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...