FoxtroT Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Det kan inte vara något med bränsle-tillförseln? Tex trottelnålen eller liknande? Visst släpper det efter ett tag, men en halvtimme? Minns att det var likadant i höstas, men då kom den igång mycket fortare, en minut eller liknande. DIna koplingsjfädrar måaste va slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 DIna koplingsjfädrar måaste va slut Efter 24 mil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Lawl lawl ett tändstift och nytt batteri, moppen funkar perfa kört utan batteri i 1½ år, dags att börja lära sig att använda blinkers igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Det kan inte vara något med bränsle-tillförseln? Tex trottelnålen eller liknande? Visst släpper det efter ett tag, men en halvtimme? Minns att det var likadant i höstas, men då kom den igång mycket fortare, en minut eller liknande. det kan jag inte tänka mig då motorn åtminstone svarar och ger varv som du säger? verkar ju inte vara några problem där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 öjj! RaevenE gör som markus, med hans kinaskit.. http://www.youtube.com/watch?v=neQnOpGg8oI Föresten, är väll inge svårt o byta slang på en bögpulka, de gick ganska fort att göra de för mig på en speedfight som ja hade.. men har man rätt verktyg så är de en fördel. och vill du värkligen köra så där orginal med moppen? mitt tips e o kasta av spegarna, bort med bakskärmen, o sätta skylten vid motorn(finns hållare o köpa) www.startuning.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 öjj! RaevenE gör som markus, med hans kinaskit.. http://www.youtube.com/watch?v=neQnOpGg8oI HAhahahaha omg vilken töntig film. "nu ska den dö!!!!!1111" okeeeej.. burnade lite grus! HAHAH JAG DÖR xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 HAhahahaha omg vilken töntig film. "nu ska den dö!!!!!1111" okeeeej.. burnade lite grus! HAHAH JAG DÖR xD Den är töntig fram tills att dom faktist gör något som skadar moppen. Och det är dom sista vad, 10 sekundrarna av filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Den är töntig fram tills att dom faktist gör något som skadar moppen. Och det är dom sista vad, 10 sekundrarna av filmen? Jag tror jag stände av den efter dom gjorde ringen i asfalten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Det passar väl inte in här riktigt, menmen. Min storasyrras kille köpte en sån där minicross, 125cc som han ska ha här hos oss. Det är värsta kinaskiten, kostade 4000 tror jag. Men jävlar vilket drag det är i den! Riktigt rolig att köra på. Undrar bara hur länge den kommer hålla ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Har en Rieju 03a som jag vill sälja nu och undrar ungefär hur mycket jag skulle kunna sälja den för... Alla delar är original, det enda jag gjort är att tagit bort en plugg, inge effektrör eller nåt, rätt fint skick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Min kompis sålde sin 01 för 15k, när han själv köpte den för ca 13. Så mellan 15-18 kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Nån som säljer en mtx80/mbx80 motor? eller en mtx125/mbx125 lc motor?? eller komplett hoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Nån som säljer en mtx80/mbx80 motor? eller en mtx125/mbx125 lc motor?? eller komplett hoj? Blocket.se, där kan du säkert hitta något, detta är inte en köpsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Det passar väl inte in här riktigt, menmen. Min storasyrras kille köpte en sån där minicross, 125cc som han ska ha här hos oss. Det är värsta kinaskiten, kostade 4000 tror jag. Men jävlar vilket drag det är i den! Riktigt rolig att köra på. Undrar bara hur länge den kommer hålla ihop. Har också haft en sån, kostade väl typ 6k ny,skitkul att köra! Men jag bytte den senare mot min Gilera Runner -02... Nån som vill köpa Runnern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Har en Rieju 03a som jag vill sälja nu och undrar ungefär hur mycket jag skulle kunna sälja den för... Alla delar är original, det enda jag gjort är att tagit bort en plugg, inge effektrör eller nåt, rätt fint skick... Bild? mätarställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Wiie, har fått igång moppen nu! Flyttade ner brickan på trottelnålen ett snäpp, så nu fungerar det. SKA man ha med registreringsbevis då man kör? Eu-moped klass 1 alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 SKA man ha med registreringsbevis då man kör? Eu-moped klass 1 alltså. Jag hade varken skylten eller den där plastbiten man fick med mig då jag körde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jag hade varken skylten eller den där plastbiten man fick med mig då jag körde. Men nu var det varken skylten eller den där plastbiten jag undrade över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Jag hade varken skylten eller den där plastbiten man fick med mig då jag körde. Han frågade ju inte hur du gjorde, utan om man måste. Sen var det ju inte angående skylten eller plastbiten heller... Quickie: @RavenE: That's fockin' creepy Redigerad 15 april, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hehe jag läste fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts