RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Okej, här ser man snuten 2-3 gånger på ett år ^^ Här är det typ 2-3 per halvtimme/timme på sommrarna. ^^ Sommrarna eller somrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Här är det typ 2-3 per halvtimme/timme på sommrarna. ^^ Sommrarna eller somrarna? Somrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Tog och satte snurr på kinesåket idag...En laddning av batteriet, några snuttar startgas och så puttrade den igång...Nu vill man ha sommar ännu mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Börjar bli dags att damma av hondan snart då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Tog och satte snurr på kinesåket idag...En laddning av batteriet, några snuttar startgas och så puttrade den igång...Nu vill man ha sommar ännu mer... Vad har du för kinesåk? Har en baotian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Lite pics på min bajbi. Korten är tagna med mobil! Setup: Giannelli 2T Portad Metrakit Handmade 50cc dellorto 19mm black edition Hebo insugskit 19mm MHR Kopplingsfjädrar NGK B10ES Tändstift NGK 'racing' tändkabel/hatt Hebo öppet luftfilter Hebo lameler Stage 6 boost bottle. Redigerad 10 mars, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Den var ju riktig fin, FoxtroT! *drool* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Lite pics på min bajbi. Korten är tagna med mobil! Köpte du den av en kille från Borensberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Köpte du den av en kille från Borensberg? Noppe, mantorp. -- Edit: La till setup:en på den. Redigerad 10 mars, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Noppe, mantorp. -- Edit: La till setup:en på den. Mm'kay. Min polare hade en sån där. Den gick som ett skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Var några år sen jag körde moppe. saknar att susa fram en sommarkväll på bögpulkan. men nu önskarj ag bara att nån guds ängel kunde göra inbrott i garaget och sno mopedjäveln så jag slapp skruva ihop den för en bråkig idiot till farsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Vad har du för kinesåk? Har en baotian. Det är en baotian jag har också... -05 sport... Kvalité a la B, men den lyckas ändå transportera en i ca 70 blås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Det är en baotian jag har också... -05 sport... Kvalité a la B, men den lyckas ändå transportera en i ca 70 blås... Precis. Min är inte inkörd än, har rullat ungefär 23 mil, men har kommit upp i 60 med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Precis. Min är inte inkörd än, har rullat ungefär 23 mil, men har kommit upp i 60 med den. På mätaren japp, och sen hur bra den visar hastigheten är ju en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 På mätaren japp, och sen hur bra den visar hastigheten är ju en annan sak Nu förstörde du min glada kväll. Bara för det ska jag låta nån köra bil bredvid i sommar. Men det blir ju inte exakt hastighet iofs, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Min kusin köpte en tws panda 4-ever tror jag den heter. Ful som stryk men den går rätt bra otrimmad. Han bor i Norge men har sin moppe här i Sverige och jag skulle köra den till service. Mätarn stog på 75 (wtf!). Det kändes som att det gick hyffsat fort ändå, kanske gick 65-70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Nu förstörde du min glada kväll. Bara för det ska jag låta nån köra bil bredvid i sommar. Men det blir ju inte exakt hastighet iofs, men men. Förlåt då bajbi! Ta en gps istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Förlåt då bajbi! Ta en gps istället Eller cykelmätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Förlåt då bajbi! Ta en gps istället Hmm, smartare. Då blir det exakt, right? Tror pappa har nån gammal gps, hoppas det går att mäta hastigheten med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Hmm, smartare. Då blir det exakt, right? Tror pappa har nån gammal gps, hoppas det går att mäta hastigheten med den. Japp det blir exakt, men om du inte har tillgång till gps visar en rätt inställd cykelmätare nästan exakt som gps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts