FoxtroT Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Någon som kan hitta en sprängskiss till en Minarelli AM6 motor. Hittar ingen. Finns på cykelkraft.se nånstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Finns på cykelkraft.se nånstans! Man måste vara medlem för att se dom. Och det tog ju ett par dagar innan man blev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) http://www.cykelkraft.se/webshop/rieju/motor2.gif Där har du sprängskissm på en Am6:a Redigerad 14 januari, 2007 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 http://www.cykelkraft.se/webshop/rieju/motor2.gif Där har du sprängskissm på en Am6:a Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Beställt nya grejer nu! Ny_tt__Wordpad_dokument.doc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Glöm inte att bestycka den rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Glöm inte att bestycka den rätt Menar du mig så har jag beställt ett helt pack med munstycken Redigerad 14 januari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Har en Ciao som jag håller på med just nu. Är på lackning sen ska jag köpa polini motor och skit, så den rör på sig lite med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Har en Ciao som jag håller på med just nu. Är på lackning sen ska jag köpa polini motor och skit, så den rör på sig lite med. Polaren gör exakt samma sak;D men fattar inte varför ni gör av ciao? dom är ju så fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Det är ju det som är det roliga. Göra om den till ngt som ser mkt bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Det är ju det som är det roliga. Göra om den till ngt som ser mkt bättre ut. haha mkt bättre? har haft en ciao o de räcker! är så jävla fula, men bra att ha som cykel om den inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Alla har olika smak Jag menar att den ser mkt bättre ut efter att man byggt om och stylat den. Själv så gillar jag inte ciao heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Alla har olika smak Jag menar att den ser mkt bättre ut efter att man byggt om och stylat den. Själv så gillar jag inte ciao heller. Jo bättre, kan ja hålla med om, men ändå inte snygga (enligt mig) Däremot föredrar ja puch maxi om de gäller någon moppe i den ramtypen. En del jävligt läckra byggen: www.puchmaxi.nl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Ska försöka övertala föräldrarna att få köra trimmat innan jag säljer moppen Fast måste köpa nytt avgassytem då :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Ska försöka övertala föräldrarna att få köra trimmat innan jag säljer moppen Fast måste köpa nytt avgassytem då :/ att köra trimmat och dessutom behöva köpa nytt avgassystem för detta när du ändå ska sälja den låter enligt mig rätt dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 att köra trimmat och dessutom behöva köpa nytt avgassystem för detta när du ändå ska sälja den låter enligt mig rätt dumt. Jo, men ska ha den det här året och kanske nästa. Inte så kul att puttra runt i 50-55 när alla andra kör i iaf 70+ :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Gaah. Kan inte snön bara försvinna? Vill köra moppe ju. :'( @diarre: Min går cirka 55-60 otrimmad, så du ska inte klaga. Onödigt att trimma imo. Titt som tätt så möter man farbror blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Gaah. Kan inte snön bara försvinna? Vill köra moppe ju. :'( @diarre: Min går cirka 55-60 otrimmad, så du ska inte klaga. Onödigt att trimma imo. Titt som tätt så möter man farbror blå. Jo, men bor på vischan och har mött snuten en enda gång och det var 2 mil från där jag bor^^ Vill bara att det ska gå lite fortare, typ 65-70 Kanske farsan köper någon rolig leksak till sommaren istället (cross eller dirtbike) så duger moppen med den hastigheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Jo, men bor på vischan och har mött snuten en enda gång och det var 2 mil från där jag bor^^ Vill bara att det ska gå lite fortare, typ 65-70 Kanske farsan köper någon rolig leksak till sommaren istället (cross eller dirtbike) så duger moppen med den hastigheten Aha, okej. Då är det ju bara att trimma på då. Själv bor jag nästan i stan, några kilometer utanför, och i just det här området kryllar det av snutar. Redigerad 10 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Aha, okej. Då är det ju bara att trimma på då. Själv bor jag nästan i stan, några kilometer utanför, och i just det här området kryllar det av snutar. Okej, här ser man snuten 2-3 gånger på ett år ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts