Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Jepp!! svingaxeln finns hos: www.jofrab.com , eller hos www.duells.se har nyligen bytt den på, min "racer dacke" varför fixa de? släng skiten, o köp en moppe! Taaack!!!!! Har som en idiot försökt hitta nåt miffo jag känner som vet av nån metallsvarv, men det är smidigare att köpa nytt. Men, ska man bara ta loss allting och banka ut den eller? Edit: Jofrab funkar inte, och duells hittar jag bara muttrar i puch axlar delen. :S Kan du inte ge en direkt länk?? Redigerad 1 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Testat jofrab.se? rinab.nu har säkert också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Testat jofrab.se? rinab.nu har säkert också Där har vi den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Puchverkstan är mycket bra sida har nog det mesta till puch. Kanske lite dyrt på vissa saker, men mycket trevlig kille och väldigt snabb leverans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Puchverkstan är mycket bra sida har nog det mesta till puch. Kanske lite dyrt på vissa saker, men mycket trevlig kille och väldigt snabb leverans. Dom har jag varit inne på mkt! Inte tänkt på att beställa därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Du kanske inte läste så noga vad jag skrev? Mest troligt skrev du så för att du inte tycker om eu-moppar, varför då ens besvära dig med att skriva ett onödigt svar? Näe inte eu moppar, men har tyvär 2 vivor o en beta ark Edit: har gjort mig av med en av bög pulkorna. Har även massa skit till salu bl.a en nästan komplett fs1 ram, saknas motor, tank, sadel, har även delar till puch dakota, 4 hjul, 2 bak, 2 fram, tank, framlykta, stöd, alla kåpor, mm, lite jawa 210 delar, kanske nå En skuren dt 125 LC från ca 85 mm. har även delar till peugeot, zundapp, honda, yamaha, sachs, nsu, puch, tunturi, monark mm. Redigerad 15 december, 2006 av ULTIMA TURE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Men dt 125 an är ju inte skuren trots allt o dessutom har du väl skaffat 2 till bögpulkor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Bump i Tråden! Omg det där lät ju inte lite n00bigt. Klaga inte för att jag är n00b på moped , kmr ändå aldrig bli intreserad av slö mopeder så jag för väl förbli n00b ååhh herregud Läs ^ .......| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Hej skulle vilja sälja eventuellt byta min sym jet euro mot typ en cross. hur mycket tror ni jag får för den på blocket om den är köpt sent 2005 och alla delarna original. inte kört på den mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Hej skulle vilja sälja eventuellt byta min sym jet euro mot typ en cross. hur mycket tror ni jag får för den på blocket om den är köpt sent 2005 och alla delarna original. inte kört på den mycket Sök på Blocket efter liknande och se vad de ligger i för prisklass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Bump i Tråden! Klaga inte för att jag är n00b på moped , kmr ändå aldrig bli intreserad av slö mopeder så jag för väl förbli n00b Läs ^ .......| Började faktiskt skratta när jag läste " Är det inte dom som har en sån kallad "Blackbox" så varvstopen hoppar i direkt så inte ens kan "burna" på grus?". Man kan köpa en ostrypt cdibox, så man kan vara mkt mer --- Har inhandlat en leksak innan jul! Derbi senda xrace -04. kostade 18k. Tycker de e jävligt bra fart i den just nu, 90km/h. (och då sjusade jag en som höl i gpsen) Iaf bra om man tänker på att jag bara kör med Gianneli effektrör, drevning, munstycke och racingtändstift. Startar alltid på första kicken. Och nu är farten faktiskt mäts ut av en gps. kanske är lite skitig på bilderna Tagna precis före jag skulle tvätta den. edit: innan ni kommenterar så vill jag gärna att ni läser vad som ska göras om på den Står i dokumentet http://img219.imageshack.us/img219/9161/dsc00057wj9.jpg http://img204.imageshack.us/img204/4269/dsc00059rt1.jpg http://img391.imageshack.us/img391/12/dsc00058bo1.jpg Ny_tt__Wordpad_dokument.doc Redigerad 7 januari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Såg helt ok ut Men ska du inte satsa på en annan cylle än airsal 50cc? Den är ju inte direkt vass tror det lite mer en ersättningscylinder till orginalarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Såg helt ok ut Men ska du inte satsa på en annan cylle än airsal 50cc? Den är ju inte direkt vass tror det lite mer en ersättningscylinder till orginalarn. Jo, men grejen va ju de att jag inte fick höja i kubik för farsan Men blir väl att inhandla en handmade 50cc nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gubbtjuven Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 TK utan Plugg!!! Ett nybildat moppeforum. Länk till deras Forum OBS detta är INTE i reklamerande syfte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 OBS detta är INTE i reklamerande syfte Nej, det tror jag verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gubbtjuven Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Nej, det tror jag verkligen inte. Det är det inte. jag bara tipsar andra här på forumet om att den sidan finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) TK utan Plugg!!! Ett nybildat moppeforum. Länk till deras Forum OBS detta är INTE i reklamerande syfte Härligt mogen stämning på det där forumet.. lu Rubrik: Rieju äger! rieju är den bästa moppeden som har gjorts. gubbtjuven Rubrik: Japp Speciellt Drac Cool , med TK Very Happy Cool Skokräm Näää, inte reiju! de ska va kreidler, casal,puch, zundapp+ lite mer. Doris suger Skokräm Doris skrev: suger Om du skrev till mig, så äre du som suger!!har nämligen en intergiallastisk hyper stratilisk hourborn kredlibobision hanamborservicer! Redigerad 7 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det är det inte. jag bara tipsar andra här på forumet om att den sidan finns Men snälla rara du, det tror jag ju inte heller. Varför skulle det vara i reklamerande syfte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Har nyligen skafat mig 2 zundappar den ena är en ks50-81, fick hem den nerplockad(ramen o motorn, men hade en zundapp 3-växlad med portad 70cc liggande på hyllan som snabbt åkte i sen har ja för tillfälle en 17 bing på, men har några mikuni 20 mm liggande, som jag bara ska göra ett insugningsrör till. sen har jag gjort ett avstämmt rör. men säger bara en sak: Går som fan!! Sen fick ja en zundapp cs50-81 med casalmotor med athena 65 cc, som ska portas) sen satt de en 20mm bing, båtförgasare. Men framdrevet är slut + att kröken är rostig o har en rejäl bula i böjjen. Och då när jag ändå är i farten. Är det ngn som möjligtvis har ett framdrev eller ett avgasrör till casal?? skulle vara väldigt tacksam om ngn skulle ha det. :'( Redigerad 8 januari, 2007 av ULTIMA TURE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Någon som kan hitta en sprängskiss till en Minarelli AM6 motor. Hittar ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts