DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vad måste man göra om i motorn? Byta munstycke och plana toppen kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vad måste man göra om i motorn? Byta munstycke och plana toppen kanske Du behöver större munstycke(n), 2takts olja som kan blanda sig med e85 (tex vegetablisk) osv. Som sagt. http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=35418 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hejsan! Funderar på att byta min Pioneer Hunter -06 mot den här. Jag ska lägga en summa pengar emellan. Vars borde gränsen för hur mycket jag ska lägga emellan gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hejsan! Funderar på att byta min Pioneer Hunter -06 mot den här. Jag ska lägga en summa pengar emellan. Vars borde gränsen för hur mycket jag ska lägga emellan gå? Där gränsen för hur mycket du vill lägga ut går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hur långt har din gått, och har du hört om han vill byta... btw så tycker att din liknar en buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hur långt har din gått, och har du hört om han vill byta... btw så tycker att din liknar en buss. Min har gått hela 799km @ Azore: Jag kan lägga ut 10k som max. Men jag tror inte direkt att det är värt de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Min har gått hela 799km @ Azore: Jag kan lägga ut 10k som max. Men jag tror inte direkt att det är värt de Hur mycket är din moppe värd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Så du menar att du skulle lägga din moppe + 10k för att få den där med nudebar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hur mycket är din moppe värd då? Jag värderade den hos någon firma som köper in mopeder, Dom kunde ge mig 7300 för den Så du menar att du skulle lägga din moppe + 10k för att få den där med nudebar? Nej, Därför frågade jag vars jag borde sluta att buda på den och glömma det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Är svårt att säga när Du ska sluta bjuda, det är ju liksom upp till dig själv hur mycket du vill lägga ut. I mina ögon ser den inte jättefräsch ut (bortsätt från att det inte sitter några kåpor på), av det man kan se på bilden då alltså. Så jag skulle inte ge så jättemycket mer än din moped för den. Mopeden du tänkt byta dig till har ju inget jättevärde annars heller så. Men det är upp till dig vad du vill ge, är som sagt svårt att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Om du nu vill byta moppe så är det bättre att du först säljer din pioneer och sen köper en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Moppen ska säljas snart så jag skrapade bort alla rostfläckar på avgasröret och smörjde den lite. Provade den å fyfan va den gick bra. Kom nog upp i 85-90 ärliga ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Här har ni en "riktig" moppe http://cgi.ebay.de/PUCH-RANGER-OBH-TM-50-4...1QQcmdZViewItem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Gillar man veteranare så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Måste liva upp tråden!! ja bytte bort min puch montana mot en yamaha dt nyss! som är i prima skick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Snart är de dax att skaffa sig en moppe...Nån som har nått tips eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Snart är de dax att skaffa sig en moppe...Nån som har nått tips eller så? Utveckla det lite? Prisklass, typ av moped, osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Utveckla det lite? Prisklass, typ av moped, osv.. -prisklass runt 10 000 -Ingen sorts scooter -Inga överdrivna trim -Bra "första moppe" -Bra skick Nått i den stilen...Kan typ inget om moppar Harebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 -prisklass runt 10 000 -Ingen sorts scooter -Inga överdrivna trim -Bra "första moppe" -Bra skick Nått i den stilen...Kan typ inget om moppar Harebra Mt5:a eller Dt50mx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Mt5:a eller Dt50mx? Säger mig inget ....kan kolla upp dom på när jag får lite tid över...Håller på och hårdpluggar nu EDIT: dom värkar fina, hur mycke brukar dom gå på? Redigerad 25 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts