epix Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 har du köpt en sån epix? Nej, men jag har en sån sen min brorsa fick den när han var 15. Han är 21 nu. Jag ska sälja den och köpa en EU-Moppe. Vad tror ni jag får för den, den är i bra skick och går fint, kan vara lite slitet gummi här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 du får runt 8 000 för en Jawa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 de mopeder jag har är: Fram City - veteranmoppe som jag måste ha tag på ett huvudmunstycke till Rex Jawa 210 - lite fix på Stella Mini - måste få till elsystemet bild på stellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 de mopeder jag har är: Fram City - veteranmoppe som jag måste ha tag på ett huvudmunstycke till Rex Jawa 210 - lite fix på Stella Mini - måste få till elsystemet bild på stellan Hahah cool!! känner en snubbe som brukar glida runt på en Honda Monkeybike.. nått liknande som den på bilden... as coola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Yamaha Chappy likar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Nån som kan tala om varför Honda Monkeybike e så jävra dyra? kostar ju 10-15 000! va e de som gör dom så dyra när en fin puch kan kosta 5-8 000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Själv har man då en Derbi Senda SM X-treme... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 hmm... Båda är ju kultmoppar, men monkeybikes är ju mycket roligare å köra, å går fortare orginal. Smakar de så kostar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 är det 4-takt på den här moppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 min eller? nej det är bara 2 takt men är det nån som vet var man kan få tag på delar till den för generalagenten gick i konkusr för ca 5 år sen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Tyvärr då är det svårt!! Du får antingen köpa Universal grejer eller av kopior.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 runt 400 + max typ 700 spänn för att det är svin dyrt med kåpor.. det var juh för fan assbillit.. !! vart finns det då ? på ett ställe i närhet där ja bor kostarom fan 1500 kr :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 det var juh för fan assbillit.. !! vart finns det då ? på ett ställe i närhet där ja bor kostarom fan 1500 kr :\ mjo du kanske har rätt men mina aerox kåpor kostade iaf 400 spänn!! testa hojladan typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 mjo du kanske har rätt men mina aerox kåpor kostade iaf 400 spänn!! testa hojladan typ.. oj.. 400 kr var juh billit.. hojladan.se eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 oj.. 400 kr var juh billit.. hojladan.se eller ? hm vet inte.. men affären ligger vid kungenskurva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 ja har en puch montana en redig PÄRLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 de mopeder jag har är: Fram City - veteranmoppe som jag måste ha tag på ett huvudmunstycke till Rex Jawa 210 - lite fix på Stella Mini - måste få till elsystemet bild på stellan OMFG OMFG OMFG!!! AAAAAAAAH!!!!!! Shit asså! Abo! Du har bild på mig..!!!! AAAAAAAH!!!!!!!! (Sorry alla som tycker detta är spam men jag blev så lolad på hjärnan när jag såg den raden; "bild på stellan") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 OMFG OMFG OMFG!!! AAAAAAAAH!!!!!! Shit asså! Abo! Du har bild på mig..!!!! AAAAAAAH!!!!!!!! (Sorry alla som tycker detta är spam men jag blev så lolad på hjärnan när jag såg den raden; "bild på stellan") StellHell goes moppe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 w00t tror att farsan betalar en stereo till moppen.. me nårra högtalare å så.. plus ett nytt bakdäck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Moppar är coolt, Men jag tror jag ska skaffa en A-traktor (trimmad som faan) när jag blir 15... Typ en okapad 240-740 eller liknande.Men hellre en moppe en inget Ska du ha sånt så ska du åke till Hedesunda det är epa beundrarnas hjältar!! Här är en duett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts