ShockerPie Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Själv har man en GILERA RCR vad tycker ni om gilera då själv tycker jag det märket är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Själv har man en GILERA RCR vad tycker ni om gilera då själv tycker jag det märket är bra Det enda jag vet är att Gilera SMT är en Derbi, fast med andra kåpor, och lite billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Har/Hade en Gilera Runner, den står bara nu och väntar på att bli såld... EDIT: 999 Redigerad 21 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Själv har man en GILERA RCR vad tycker ni om gilera då själv tycker jag det märket är bra Jag har en SMT Tycker den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 För sista gången har jag bestämt vad jag ska köpa som första moppe En viking. skojade En CPI supermotard, fan va nice dom är allså Kan också säga att jag har prov imorn, för förartillstånd till EU mopped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 För sista gången har jag bestämt vad jag ska köpa som första moppe En viking. skojade En CPI supermotard, fan va nice dom är allså Kan också säga att jag har prov imorn, för förartillstånd till EU mopped Lycka till då Psst.. provet är LÄTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Lycka till då Psst.. provet är LÄTT tack Hoppas det iaf Han sa att det är kryss frågor, 25st och man måste minst ha 20 rätt Redigerad 23 september, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Hoppas det iaf Han sa att det är kryss frågor, 25st och man måste minst ha 20 rätt Japp, det är kryssfrågor. Varje fråga har 3-4 olika alternativ. På vårat prov var det 28 frågor, och man skulle ha 25 rätt. Alltså max 3 fel, jag hade ett fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Japp, det är kryssfrågor. Varje fråga har 3-4 olika alternativ. På vårat prov var det 28 frågor, och man skulle ha 25 rätt. Alltså max 3 fel, jag hade ett fel Ok Tycker det är lite dåligt att alla har olika krav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag har aldrig haft en gilera, men skulle kunna tänka mig en touring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Det ryker lite om min moppe när jag startar den. Är det nå problem som bör kollas upp eller är det vanligt. Den står och ryker i 5-10min men när man börjar köra blir det bra Det är ljus genomskinlig rök EDIT: Kan det vara fel på topplockspackningen eller får den för mycket olja? Det kanske ligger skit i avgassystemet (?) Redigerad 25 september, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Oljan, eller blir det blå rök då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Motorn är inte uppe i arbetstemperatur så den ryker lite extra. Men sen när motorn är uppe i temperatur så ryker det inte lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Hur, menar du att de rycker? spänn kedjan! Här är en puch m50 jet 6-speed till salu!: http://www.tradera.com/auction/aid_33513836 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Hur, menar du att de rycker? spänn kedjan! Om det var svar till diarrehampus så står det faktiskt ryker, inte rycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Tja Satt och tänkte lite på om man skulle kunna göra om en moped motor så den gick på diesel istället för bensin. vad tror ni om det? självklart måste man ha ett glödstift i stället för tändstift och troligen högre komp. Men vilka fler modifieringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Det ryker inte alls när man har stuckit iväg Kanske är det för att den är kall bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Det ryker inte alls när man har stuckit iväg Kanske är det för att den är kall bara Antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Antagligen Det rykte inte om den när jag starta den nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Klarade utbildningen och fick "eu körkortet" Ska nog köpa en CPI SM. Så jävla snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts