Azore Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Kör på 95oktanig soppa nu Hur ofta behöver man fylla på olja egentligen? Antar att du menar oljan till bränslet, isf så brukar man fylla på när det börjar ta slut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Antar att du menar oljan till bränslet, isf så brukar man fylla på när det börjar ta slut.. Okej Har typ 2.5dl kvar. Asså en i min klass är cp. Han säger att man måste fylla på oljan i moppen efter man har tankat annars blir den skuren. Han springer runt och säger det till alla också att jag inte har fyllt på den, fast har förklarat för mina andra kompisar att det inte behövs och dom tror mig Synd bara att det är hans moppe som är skit Den är helt sönderskörd, han tror tom att han kan få samma pris för den som han köpte den för Redigerad 18 september, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Så länge man inte kör slut på oljan eller att pumpen ger sig så lär det inte hända något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Frågar igen. Tycker ni jag ska sälja min -00 Furia och köpa den här istället? http://www.blocket.se/vi/8984650.htm?ca=9_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Frågar igen. Tycker ni jag ska sälja min -00 Furia och köpa den här istället? http://www.blocket.se/vi/8984650.htm?ca=9_s Tycker inte det, eller hur ser din moppe ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Okej Har typ 2.5dl kvar. Asså en i min klass är cp. Han säger att man måste fylla på oljan i moppen efter man har tankat annars blir den skuren. Han springer runt och säger det till alla också att jag inte har fyllt på den, fast har förklarat för mina andra kompisar att det inte behövs och dom tror mig Synd bara att det är hans moppe som är skit Den är helt sönderskörd, han tror tom att han kan få samma pris för den som han köpte den för Han kanske har 2takt cross special som ska vara oljeblandad (ironisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Han kanske har 2takt cross special som ska vara oljeblandad (ironisk) Han har en rieju rrx. Han säger att han fyller på efter varje tank annars skär den sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Han har en rieju rrx. Han säger att han fyller på efter varje tank annars skär den sig Stor bensintank eller liten oljebehållare, välj själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Stor bensintank eller liten oljebehållare, välj själv. Tror nog mer på att den drar mer olja så slutkörd som den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Annars brukar det där styras med hjälp av ett par drev i motorn, vilket inte brukar förändras för att motorn är sliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Frågar igen. Tycker ni jag ska sälja min -00 Furia och köpa den här istället? http://www.blocket.se/vi/8984650.htm?ca=9_s Nää, de tycker ja inte, de är ju helaut. Han har en rieju rrx. Han säger att han fyller på efter varje tank annars skär den sig Hans moppe är fan inte slut! De är ju en 06:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hans moppe är fan inte slut! De är ju en 06:a Låter precis som om den inte kunde vara slut för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Frågar igen. Tycker ni jag ska sälja min -00 Furia och köpa den här istället? http://www.blocket.se/vi/8984650.htm?ca=9_s Gillar du att pilla på nåt, och kommer att göra det så kanske det är värt det, men 15k för den, jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hans moppe är fan inte slut! De är ju en 06:a Den är ju helt sönderkörd jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Den är ju helt sönderkörd jue Eller vems menade du! Det finns ju flera stycken som har lika dana, men jag skansade. Om du menade lathinens fs1:a så förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Eller vems menade du! Det finns ju flera stycken som har lika dana, men jag skansade. Om du menade lathinens fs1:a så förstår jag. Lathinen kraschade för nån dag sen i ett staket Det är Anton Östlunds moppe som inte är så fin längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Gillar du att pilla på nåt, och kommer att göra det så kanske det är värt det, men 15k för den, jag vet inte Jag hade ju tänkt den som vinterprojekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jag hade ju tänkt den som vinterprojekt. Köp den då, Du har verkligen något att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Frågar igen. Tycker ni jag ska sälja min -00 Furia och köpa den här istället? http://www.blocket.se/vi/8984650.htm?ca=9_s Hoppas du kan skruva iaf, men det var bra trim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Frågar igen. Tycker ni jag ska sälja min -00 Furia och köpa den här istället? http://www.blocket.se/vi/8984650.htm?ca=9_s Köp en aerox -01 eller något för en billig peng och köp sedan trimm för resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts