samuelszon Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Honda Zoomer. Google Bildsökning Tack, du är kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hur instalerar man en automatisk kedjespännare på en Mt5a?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hur instalerar man en automatisk kedjespännare på en Mt5a?? Den sitter enkelt med en bult vid kedjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Den sitter enkelt med en bult vid kedjan. Men var sätter man den långa bulten man fick med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Finns det några regler för vart man ska parkera med en reggad eu-moped? Om man tex ska på affären, får man ställa den vid cykelstället och låsa fast den? Eller ska man parkera den i en parkeringsruta? Finns det något annat att tänka på då man har en eu-moped? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Finns det några regler för vart man ska parkera med en reggad eu-moped? Om man tex ska på affären, får man ställa den vid cykelstället och låsa fast den? Eller ska man parkera den i en parkeringsruta? Finns det något annat att tänka på då man har en eu-moped? Vet faktiskt inte. Tycker själv att parkeringsrutor är smidiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Men var sätter man den långa bulten man fick med? Den ska in i ett hål i ramen som finns i närheten av kedjan, minns inte exakt var. Finns det några regler för vart man ska parkera med en reggad eu-moped? Om man tex ska på affären, får man ställa den vid cykelstället och låsa fast den? Eller ska man parkera den i en parkeringsruta? Finns det något annat att tänka på då man har en eu-moped? För eu-moped gäller samma regler som för mc, parkeringsruta alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 För eu-moped gäller samma regler som för mc, parkeringsruta alltså. Okej, så då måste jag ställa den på en p-ruta på stan också då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Bah, jag ställer den där jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Bah, jag ställer den där jag vill Cooling --- Förresten: Får man ställa flera mopeder i samma parkeringsruta? Redigerad 3 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Okej, så då måste jag ställa den på en p-ruta på stan också då? Ja, men jag själv har aldrig fått böter för att jag ställt mig i cykelstället. Förresten: Får man ställa flera mopeder i samma parkeringsruta? Ja, så länge mopederna står inom rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ja, så länge mopederna står inom rutan. Okej.. Men jag gissar att man måste betala för var och en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Okej.. Men jag gissar att man måste betala för var och en? Ja, om inta alla är dina egna, vilket låter lite otroligt. Har man 30 moppe, så ställer man sej var man vill(nästan!) Redigerad 5 september, 2006 av ULTIMA TURE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 ÄR det här värt att köpa? http://www.blocket.se/vi/8962742.htm?ca=9_s tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 ÄR det här värt att köpa? http://www.blocket.se/vi/8962742.htm?ca=9_s tack för svar Airsal är inte en jättebra cylle, och den kommer inte toppa 130 km/h iaf. Kan inte nån snäll kunnig person berätta hur man instalerar en automatisk kedjespännare? De var ju svårare en cylinderbyte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Man ska köpa en gammal moppe från slutet av 70-talet och trimma sönder den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Man ska köpa en gammal moppe från slutet av 70-talet och trimma sönder den Jasså, varför trimma sönder den då? Och dessutom; nödvändigt inlägg. Redigerad 5 september, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Man ska köpa en gammal moppe från slutet av 70-talet och trimma sönder den Vadå trima sönder? med 75cc mk till puch, så reser den sej på alla växlar o drar alla urpluggade plastmoppar, o har en kvalite som slår allt, så du trimmar iallafall inte sönder en gammal puch om du är meckkunnig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Man ska köpa en gammal moppe från slutet av 70-talet och trimma sönder den Orka vara klåpare.. varför ska det trimmas sönder? Bättre med något som går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Orka vara klåpare.. varför ska det trimmas sönder? Bättre med något som går bra. Snälla säg hur man intstallerar en automatisk kedjespännare :'( detaljerat Redigerad 5 september, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts