Jesper Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Ok kanske va lite långt, men floridan behöver ny motor och sen skulle jag behöve en motor till ett racing projekt har bara en 2-växlad motor nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Vad är det för racing projekt? Jag har oxå ett par på gång bl.a med en nsu quickly, har du någon bra motor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Okej, själv tycker jag den här är snygg http://www.blocket.se/vi/8650933.htm?ca=6_s Det där är ingen Vespa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Det är just motorn som fattas kör med den 2 växlade just vilket inte är mycket att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Inget effektmonster till motor direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Zündappen gör c.a 50-55 på vanlig väg, och är det lång nerförsbacke ungefär 60. Här ute, ja. Din Zündapp går inte så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Det är just motorn som fattas kör med den 2 växlade just vilket inte är mycket att ha. Nu har jag sålt lite dackotor, men jag har fortfarande en till till salu Det är nästan allt utan motor vill du ha? Eller säg till vad ni behöver för delar te dakota. Redigerad 23 augusti, 2006 av ULTIMA TURE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Det där är ingen Vespa. Nu läste inte jag allting ordagrant de senaste två sidorna, men vem fan har påstått att det är en vespa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Okej, själv tycker jag den här är snygg http://www.blocket.se/vi/8650933.htm?ca=6_s Jävligt nice, men som p-c-2 sa, ingen vespa Curly: Ante quotade någon som pratade om vespor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Denna då? Kinroad, årsmodell 2005, 150 mil, 5000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Denna då? Kinroad, årsmodell 2005, 150 mil, 5000kr Köp ngt riktigt istället, om du vill ha en vespa, så köp då en 2 tacktare eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Köp ngt riktigt istället, om du vill ha en vespa, så köp då en 2 tacktare eller ngt. Det där är ingen vespa.. *smiley som himlar på ögonen* Edit: Vad är det som är bättre med en 2 taktare då? Redigerad 23 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Det där är ingen vespa.. *smiley som himlar på ögonen* Edit: Vad är det som är bättre med en 2 taktare då? Jag tycker faktiskt 2-taktare är mycket sämre än 4-taktare, eftersm dom drar mycket mer bensin w/e u wanna call it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Men 4-takts motorer med så lite cylindervolym utvecklar sämre effekt. Men visst dom är bensinsnålare. 2-taktare är piggare och kanske roligare att köra. Men dricker lite mer soppa. Den där billiga kina scooten har många namn baotian, kinroad, silverstone, viking... Same shit different name. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Inget effektmonster till motor direkt Nu har jag sålt lite dackotor, men jag har fortfarande en till till salu Det är nästan allt utan motor vill du ha? Eller säg till vad ni behöver för delar te dakota. Hehe nej något effekt monster är det då inte Det är just motorn jag vill ha jag har redan en komplettram med allt, det är på den som den 2 växlade sitter på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Denna då? Kinroad, årsmodell 2005, 150 mil, 5000kr Är du inte kräsen av dig så visst, varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Det där är ingen Vespa. Vad är det då :S? en scooter? Jävligt nice, men som p-c-2 sa, ingen vespa Curly: Ante quotade någon som pratade om vespor Jag qouta Pani för nåra sidor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Vad är det då :S? en scooter? Det är en Eu-moped Klass 1 Lär er. Det här är en Vespa! Vespa är ett märke. Eu-moper klass 2 (alltså oregistrerad som får gå 30km/h) är INTE en Vespa. Redigerad 24 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Så alla mopeder som är Eu-Moped Klass 1 är vespor/scooter? Finns väl vespor som är klass 2 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Vespa är ett märke precis som t ex Volvo. Scooter är en typ av moped. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts