Fireblade Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Finns säkert de som tycker det är snyggt med andra färger. Det är ju en smaksak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Hej! Är följande ett bra köp: TM MX 125 2000 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Nu har jag provkört moppen (första gången jag kör )det var roligare en jag trode.Det var roligt att växla upp till 3an och gasa . Jag kommer inte kunna köra igen för en om en vecka,för jag ska till mamma :'( . Jag har en DT50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Nu har jag köpt en moppe ! Det är en svart CPI Popcorn 04. 9200kr kostade den och jag fick med ett kättinglås värde 1400! Kl 17:00 idag börjar körskolan. Ser fram emot det! http://img85.imageshack.us/img85/8711/pict0019nb8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ingen här som kör riktiga mopeder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Supermotard ftw! Ska ta MC kört nångång...har inte varit speciellt intresserad av mopder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Crossar är för folk som vill ha nånting mellan benen eftersom dom inte har nånting där. det är iaf min åsikt. obs. det är förutom folk som kör cross på riktiga cros banor med riktigt höga hop. Redigerad 20 augusti, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ingen här som kör riktiga mopeder ? Skulle vilja veta vad du anser vara riktiga mopeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Crossar är för folk som vill ha nånting mellan benen eftersom dom inte har nånting där. det är iaf min åsikt. obs. det är förutom folk som kör cross på riktiga cros banor med riktigt höga hop. Jaha trodde du dissa mig där men jag kör ju på riktiga banor med hopp etc etc , när jag ändå skriver när du skrev crossar menar du vanliga alla crossar eller typ moped wannabes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Roligt att ingen svarar på min fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Vad kostar en försäkring till Eu-mopeder? Ett ungefärligt pris. Passar på att fråga vad skatten ligger på också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Skulle vilja veta vad du anser vara riktiga mopeder. Crecent, Zundapp, Puch inte någon plast hög utan växlar Alltså mopeder från 60 talet och uppåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Crecent, Zundapp, Puch inte någon plast hög utan växlar Alltså mopeder från 60 talet och uppåt Då gillar du nog min moppe En monark från -59. Handväxel med två växlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Passar på att fråga vad skatten ligger på också? Mopeder är ej skattepliktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mopeder är ej skattepliktiga. Inte? Men dom ska väl ha sånt där Skattemärke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Inte? Men dom ska väl ha sånt där Skattemärke? nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 nope What? Är jag helt ute och snurrar? Okej, då vet jag det Försäkring då? Hur mkt kostar en sån per år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Då gillar du nog min moppe En monark från -59. Handväxel med två växlar Det är fint, duktig pojke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag skaffade mig ett crescent raketarsle igår, o även en nsu quickly -60, de är en ram med gaffel, sving, styre o framhjul ska bygga racebygge, har någon en lämplig motor liggandes? och då menade jag ingen fånig fs1 motor, utan t ex en gilera touring, kraidler, zundapp 4-5växlad, sachs 6 växlad eller en puch 4 eller 6 växlad motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Nu är det så att jag ska köpa moppe och har tänkt att styla den. Jag har hört att det ska vara dyrt att lakera om den men vet någon vad det kostar? En burk färg ca 85 kr o lack ca 85 kr, inte mer Diarre hampus, varsego www.jofrab.com www.eklundsmopedomotor.com www.rinab.nu www.mixab.com www.alvars.se www.thansen.dk www.norscand.se eller com! www.mohlins.se 55o kr för ett styre! De är ju inte direkt bättre bara för att de är ett hebo styre, bara så du vet. Redigerad 21 augusti, 2006 av ULTIMA TURE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts