Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Tror inte heller att det är nån lag på det! Men snuten kan nog bli lite sura på en. Men tror inte att lagen finns. ^_^

Btw: Fasen va snutar det är ute nu. Brummade med min moppe, hade nyss kört ca 6 mil för att hämta en film åt en kompis som verkligen behövde hjälp. På vägen kom jag på att min moppe hade fel munstycke, vilket gjorde att den varvade lite mindre. Så jag tog bort luft filtret och det gick mkt mkt mkt bättre. Så när jag kommer in till stan, jag är ca 2 km utanför, så testade jag pressa moppen det jag kunde utför en liten byväg, inget märkvärdigt. Kom nog upp i 80 iaf. Sen där står snuten bredvid vägen och ska svänga ut. Jag svischar förbi på min Dakota med typ det fetaste avgaset i 80 km/h efter minsta vägen i regn. Jag saktar ju ner och kollar bakåt. Dom svänger ut efter mig! :lol: men sen efter 20 meter svängde dom till en ica butik! :P

jävla tur då :P indraget lämp is the shit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Petx, vem fan är du? Sluta upp och vara oseriös.

Jag har sett en fett grym moppe, ska fan köpa den nästa år om den har ett rimligt pris.

Vet dock inte namnet.

Den är svart tror jag, eller militärgrön. Ser lite militäraktig ut faktiskt. Den är av en 'scootermodell' eller vad det heter, d.v.s. ingen crossmoppe eller något sådant. Sedan har den två stora lampor fram.

Vet någon? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Petx, vem fan är du? Sluta upp och vara oseriös.

Jag har sett en fett grym moppe, ska fan köpa den nästa år om den har ett rimligt pris.

Vet dock inte namnet.

Den är svart tror jag, eller militärgrön. Ser lite militäraktig ut faktiskt. Den är av en 'scootermodell' eller vad det heter, d.v.s. ingen crossmoppe eller något sådant. Sedan har den två stora lampor fram.

Vet någon? :)

Jag har sett den, vet vilken du menar, tror jag iaf :o . Om jag hittar en länk på den kan jag posta den här.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Petx, vem fan är du? Sluta upp och vara oseriös.

Jag har sett en fett grym moppe, ska fan köpa den nästa år om den har ett rimligt pris.

Vet dock inte namnet.

Den är svart tror jag, eller militärgrön. Ser lite militäraktig ut faktiskt. Den är av en 'scootermodell' eller vad det heter, d.v.s. ingen crossmoppe eller något sådant. Sedan har den två stora lampor fram.

Vet någon? :o

Antar att du menar denna?

http://www.zoomer.se/images/gallery/800/IMG_10.jpg

http://www.zoomer.se/start.asp

Edit: Omg, stor bild, länkar istället.

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm, tycker jag också :o

Vet du om provet är svårt? Det är väl mest klassiska frågor om typ väjningsplikt, rondellkörning etc.?

Provet är riktigt lätt. Kommer inte ihåg allt vad det handlade om, de går igenom allting väldigt bra. Man ska klara det om man inte är psykiskt frånvarande på lektionerna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Provet är riktigt lätt. Kommer inte ihåg allt vad det handlade om, de går igenom allting väldigt bra. Man ska klara det om man inte är psykiskt frånvarande på lektionerna. :lol:

Okej, då ska det nog gå bra :o

Har anmält mig nu, utbildningen börjar om en vecka (24/8) och provet är den 31/8 ;)

Sen var det ju en liiiten detalj kvar. Själva eu-moppen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej

Vet du nån bra hemsida?

EDIT:

Har hittat ett Hebo Aluminium för 550 spänn.

Hittar inte svart, men det finns guld, silver, röd blå mm..

Vilken tror ni passar bäst till den här moppen?

post-8286-1155671220_thumb.jpg

På den där moppen ska du verkligen inte ha något annat än silver.

Konstigt, min kompis hade en smt med silverfärgat Hebo-styre :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...