_EmiL_ Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Är du bara 15 Panimala?? Har alltid trott du var typ 17-19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Är du bara 15 Panimala?? Har alltid trott du var typ 17-19 Inte ens det, många tror att jag är äldre än vad jag faktiskt är. Det är nog för att jag har hängt med ett bra tag och mognat med åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Inte ens det, många tror att jag är äldre än vad jag faktiskt är. Det är nog för att jag har hängt med ett bra tag och mognat med åren. wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 wtf Heh, nu blir jag antagligen helt utfryst och forumet kommer ändra uppfattning om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Metrakit. Allt är metrakit. ProRace? Då kommer den gå jävlar i mig bra:) 105-115 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Heh, nu blir jag antagligen helt utfryst och forumet kommer ändra uppfattning om mig. Precis, gå o dö ungjävel. Naah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vilken moppe skulle ni valt av en Reiju RRX SM eller Gillera smt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Inte ens det, många tror att jag är äldre än vad jag faktiskt är. Det är nog för att jag har hängt med ett bra tag och mognat med åren. Join the club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Tänkte lägga upp på min zundapp http://img520.imageshack.us/img520/2483/moppe113cr.jpg http://img197.imageshack.us/img197/5295/moppe133ua.jpg http://img520.imageshack.us/img520/3484/moppe125da.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Panimala, har den alu fälgar? du har inte lust att sälja fälgarna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Panimala, har den alu fälgar? du har inte lust att sälja fälgarna ^^ Nä, tyvärr. Behåller skräpet. Vad menar du med alufälgar? Är det såna fälgar den Jag har har? (Harr harr!) Min ser ut såhär, fast typ lila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 ProRace? Då kommer den gå jävlar i mig bra:) 105-115 kanske Cyllen är ProRace iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Du behöver byta lite mer än det där om du ska köra på PR. Vevbyte är ett måste. Tändningen får bytas, reeds m.m PR är inte setupen man ska ha om man använder moppen dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 SP behöver man inte byta tändning till va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Nej, man behöver inte. Men vill man tjäna lite mer effekt så är nog hpi-tändning att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Själv har man ju übersnygg chopper, mauellväxlad har aldrig singelramlat med den, kört 20-30 mil endast FAN SÅ MKT COOLARE ÄN FJOLLSCOTER!!!!!! Scotrar är bara för tjejer, fjollor och bögar. Speedfighters kan vara ett undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Själv har man ju übersnygg chopper, mauellväxlad har aldrig singelramlat med den, kört 20-30 mil endast FAN SÅ MKT COOLARE ÄN FJOLLSCOTER!!!!!! Scotrar är bara för tjejer, fjollor och bögar. Speedfighters kan vara ett undantag. och hela din choper är gjord av plast och är kina import, vej värkligen något att skrytta om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Vespa! Sugen på en LX. http://www.prosieben.de/imperia/md/images/lifestyle_und_magazine/GQ_Gentlemens_World/toys_for_boys/roller_200_225_Piaggio_Vespa_LX.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Måste lägga upp en bild på min också! Äh, min K50 är under renovering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts