Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jag har inte läst igenom hela tråden men har en fråga om fyrhjulingar som jag tänkte fråga om här eftersom det är onödigt att starta en ny topic.

Min fråga är om det är samma körkort till fyrhjuling som till motorcykel, jag har hittat en 110cc och undrar om det är lättvikts körkort till den?

Redigerad av C-J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte läst igenom hela tråden men har en fråga om fyrhjulingar som jag tänkte fråga om här eftersom det är onödigt att starta en ny topic.

Min fråga är om det är samma körkort till fyrhjuling som till motorcykel, jag har hittat en 110cc och undrar om det är lättvikts körkort till den?

Det beror nog på om den är gatureggad. Isåfall så är det nog A1 kort på den. Men jag har sett 4-hjulingar man får köra på vanligt B kort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kompis tipsade om det här till min furia..

D3641 AVGASRÖR MH FURIA (MED AM6 MOTOR) 1 1599,00

D1-374 CYLINDER MOTORHISPANIA 75CC 1 2699,00

D2-369 FÖRGASARE MOTORHISPANIA 24mm 1 1195,00

Totalt 5493,00

Moms 1098,60

Rabatt 0,00

Summa 5493,00

Ser det bra ut eller??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jag har en Piaggio Bravo som ruttnar i garaget, som man måste trampa igång på trampor. :unsure:

Vad tycker ni om Yamaha TZR? Tror det blir en sån för mig.

tzr50_modra_velika_727399_1.jpg

Inte för att va elak, men det är skittöntigt med en sån moppe. Min polare hade en sådan, och man kan fan inte hålla sig för skratt när han kom puttrande i 30km/h och låg på tanken som om det gick i 220.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att va elak, men det är skittöntigt med en sån moppe. Min polare hade en sådan, och man kan fan inte hålla sig för skratt när han kom puttrande i 30km/h och låg på tanken som om det gick i 220.

w0rd.

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...