Fireblade Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Aja ta du och köp dig ett Mk thrower. Effektkurvan ligger ungefär vid 6000-11000 varv. Fast glöm inte att byta upp dig i munstycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Giannelli blilligt å bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Finns många roliga alternativ. Man kan köra på Sp rör om man vill det. Bara att det är rätt högvarvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hmm, om jag skulle vilja dra pluggarna på min, hur ska man göra med en helgjuten krök då? Är det te å såga upp den om man vill ta ur pluggarna eller finns det andra sätt? INte för att jag vill trimma den men undrar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Tror det sitter en i början av kröken. Har för mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 .mm Borde sitta en i mynningen till cylindern brukar göra det på dom flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Här har vi ängel.notera att den är lite stylad. http://img204.imageshack.us/img204/4017/typshr2iy.jpg Självklart måste ni få höra den sjunga. Så här låter min Skulle de vara något märkvärdigt med ljudet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Han ville väl bara att vi skulle få höra den.................................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Skulle de vara något märkvärdigt med ljudet eller? Jag vet inte vad du tycker. Är jag ensam att tycka om att lyssna på olika mopeder? EDIT: Ingen som har en Reiju som kan lägga upp motorljud? Redigerad 13 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Det är väll ingen mening med att lyssna på en Reiju det ska vara en tjutande honda mt5 Får man ha cykelkärra efter moppen? om man ska på moppe semester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Det är väll ingen mening med att lyssna på en Reiju det ska vara en tjutande honda mt5 Får man ha cykelkärra efter moppen? om man ska på moppe semester. Reiju låter så grymt då man ska kickar igång den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Beror ju på om den är trimmad eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Får man ha cykelkärra efter moppen? om man ska på moppe semester. Japp, till en klass 1 och då får släpet inte vara bredare än 125 cm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 OK, tack men jag har en klass 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Nu är det så att min kompis ska köpa moppe och undrar vad han ska ha för nån. Scooter eller Växlad? Cross eller SM? Ge gärna tips på modeler också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag tycker att han ska ha en cross moped var tycker ni om peugeot jetforce ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Nu är det så att min kompis ska köpa moppe och undrar vad han ska ha för nån. Scooter eller Växlad? Cross eller SM? Ge gärna tips på modeler också. Jag själv tycker det är roligast med växlat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Okej, men om man ska ha växlat ska man ha Cross/enduro eller SM? För han ska bara köra på asfalt och grus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Okej, men om man ska ha växlat ska man ha Cross/enduro eller SM? För han ska bara köra på asfalt och grus. Spelar väl ingen större roll så sätt, man väljer det man tycker är snyggast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Hur stor fartökning ger ett vanligt "effektrör" det vilsäga t.ex Metrakit osv? Redigerad 14 juni, 2006 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts