felshoe Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Det är en Yamaha Neo's, vanlig tvåtaktare. Det är inte mycket bensin kvar, men det finns nog tillräckligt för att kunna starta den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Kollat så bränslet kommer fram? Det och kolla gnista kan du ju göra. Hur är det med säkringarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Kan ingenting om sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Kan du kolla ett tändstift? Checka i sådana fall hur det ser ut. Kan vara mycket svårstartad med dåligt tändstift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Här har vi ängel.notera att den är lite stylad. http://img204.imageshack.us/img204/4017/typshr2iy.jpg Självklart måste ni få höra den sjunga. Så här låter min Redigerad 2 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Här har vi ängel.notera att den är lite stylad. Kunde du inte förminskat den något? Ser liksom inte helheten något vidare bra. Men eldflamman såg inge vidare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Kunde du inte förminskat den något? Ser liksom inte helheten något vidare bra. Men eldflamman såg inge vidare ut. Typ så här? Håller även med om att eldflamman inte såg någe vidare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Typ så här? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Oj. Ja, den blev lite stor. Förminskad nu, märkte inte först. Beställde fel längd på flamesen och sen placerade jag dom lite dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Om du nödvändigtvis var tvungen att ha flames så tycker jag du skulle valt en diskretare färg. Den blåa färgen du har på moppen eller liknande skulle sett bättre ut tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Bara jag som tycker det är jobbigt med pollenfrön eller vad det kallas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Bara jag som tycker det är jobbigt med pollenfrön eller vad det kallas? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Hur många mil ska man köra in en ny cylinder? motron är in körd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Tror ni på att min moppe kan göra 55 original, eller ljuger mätaren? I nerförsbackar; omkörningar och på vissa ställen gör den 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Tror ni på att min moppe kan göra 55 original, eller ljuger mätaren? I nerförsbackar; omkörningar och på vissa ställen gör den 60 En polares moppe gjorde 70+ orginal.. Vissa har tur Om du vill vara säker så mät med en bil eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Tror ni på att min moppe kan göra 55 original, eller ljuger mätaren? I nerförsbackar; omkörningar och på vissa ställen gör den 60 Om de är en Drac så går den inte så fort. Deras mäter stämmer inte (fast de vet väl alla redan...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ikörning 20 mil varierad körning. Topfart på orginal inte 70+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Hur många mil ska man köra in en ny cylinder? motron är in körd. Ca 30 mil, med varierande varvtal. Tror ni på att min moppe kan göra 55 original, eller ljuger mätaren? I nerförsbackar; omkörningar och på vissa ställen gör den 60 Mätaren ljuger alltid lite. Om du vill vara säker så mät med en bil eller nått För att vara säker ska man mäta med gps, inte bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Om de är en Drac så går den inte så fort. Deras mäter stämmer inte (fast de vet väl alla redan...) Det är en Gilera SMT Det är samma som derbi xtreme EDIT: Mina kompisar har Rieju RRX En av dom hade ingen fungerande mätare och den andra visade 75 Eller den fungerade men visade 80 vid 20 km/h Redigerad 3 juni, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) En polares moppe gjorde 70+ orginal.. Vissa har tur Om du vill vara säker så mät med en bil eller nått ''Vissa'' har även glädjemätare. Ganska populärt här runt om I Umep. Redigerad 3 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts