Azore Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Det var en massa andra delar runt som behövdes bytas ut pga att vevstaken hade sabbat dom.. Typ nått sånt Man får ett helt vevparti för runt 2000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Man får ett helt vevparti för runt 2000 kr. Japp.. men de var massa andra som behövdes bytas ut sa han.. Kostar skjortan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Japp.. men de var massa andra som behövdes bytas ut sa han.. Kostar skjortan :/ Kan inte tänka mig att det kan vara mycket mer. Ett veparti är ju ett vevparti. Vad har egentligen hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Kan inte tänka mig att det kan vara mycket mer. Ett veparti är ju ett vevparti. Vad har egentligen hänt? Vet inte rikigt.. Han på verkstan sa att det hade hänt nått med vevpartiet så att det "har börjat glappa".. Det var därför som motorn tände fel, och iochmed det så hade delar i moton slitits ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Vet inte rikigt.. Han på verkstan sa att det hade hänt nått med vevpartiet så att det "har börjat glappa".. Det var därför som motorn tände fel, och iochmed det så hade delar i moton slitits ut... Hmm, jaja, lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Åk till nån gammal mc/moped skrot/demontering och kolla om de har delarna där, det gjorde jag när min dtr blev stulen fick en komplett motor med cylle och förgasare för 3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Så har jag vart och köpt moped. Det blev en Motorhispania Furia. En -00. KLAD HEST!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 .ååhh gillar furia vilken färg? trimmad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Vet ni någon moppe sida som säljer kåpor till alla möjliga moppar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Farsan var och skällde lite pà verkstan i fredags.. Sa att det skulle kosta 3000:- annars kunde han plocka ihopp den sà att vi kunde lämna in den nàn annanstans.. Fàr se pà màndag, i Spanien pà semester atm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Vet ni någon moppe sida som säljer kåpor till alla möjliga moppar? Kollat de vanliga sidorna som Lelles, Rinab m.fl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 .ååhh gillar furia vilken färg? trimmad? Den är gul. Är inte trimmad än. SKa man köpa trimkrök och 70 cc eller vad ska man göra med moppen. jag har runt 6k att lägga ut. OCh med 70cc och trimkrök vad kommer man upp i för hastigheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 SKa man köpa trimkrök och 70 cc eller vad ska man göra med moppen. jag har runt 6k att lägga ut. Klart du ska trimma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Klart du ska trimma. JAG FÅR INTE TRIMMA :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 För dina föräldrar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Den är gul. Är inte trimmad än. SKa man köpa trimkrök och 70 cc eller vad ska man göra med moppen. jag har runt 6k att lägga ut. OCh med 70cc och trimkrök vad kommer man upp i för hastigheter? 100-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Med vettig förgasare och drevning osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Har inte skrivit i den här tråden sen jag fick min moppe Var ute och körde igår Vägen var skitdålig och när jag skulle svänga var det en massa jävla gropar som gjorde att moppen börja studsa Sen körde jag ner i en större grop med sand i Riktigt äckligt, vurpade nästan Drog på gasen så jag inte skulle vurpa, då gick det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Vet ni någon moppe sida som säljer kåpor till alla möjliga moppar? Kolla på www.easyparts.nl (och sen original parts), dom har till lite nyare mopeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Weee Farsan snackade me verkstan idag. Dom fixxar moppen för 3000, fasten det kan kosta mer.. Vi hotade med att lämna in den nån annanstans och typ gå till nån annan verkstad i framtiden, så han gav efter och sätter prislappen på 3000, ovavsätt vad det skulle kosta egentligen Det var vevpartiet som hade glidit isär eller nått sånt.. Det ska vara 2 delar som sittet tätt som fan ihopp, men nu kunde man dra isär dom med nån cm imellan.. :/... Sen hade jag ett nytt avgasrör, så moppen fix för lite bensin.. Dom bjussar för ett nytt munstycke me... Happy Happy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts