diarrehampus Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Tycker ni att denna är snyggare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Tycker ni att denna är snyggare eller? Snyggare en den andre men inte snygg Tycker den orange/svarta är snyggast Men det är vad jag tycker ta det du tycker känns bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Det finns bara dom två färgerna Får se i affären sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Den svarta är snyggare än den röda. Men den svarta ser nog bäst ut utan några dekaler alls. Men den snyggaste färgen är nog orange/svart. Sen en annan framstänka skulle sitta fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Den ä' visst ful Och som Curly säger är det Gileras fulaste färgkombination Vad är det fula med röd, vit och svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Det hade räckt med 2 färger istället. Typ svart-röd eller svart vit osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Det hade räckt med 2 färger istället. Typ svart-röd eller svart vit osv. jaha? dekalstrippa så har du en röd-svart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Javisst. Du frågade ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Vad är det fula med röd, vit och svart? Hur de har kombinerat den syftar nog vi alla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Palla!!! Dom ringde från verkstan nyss.. Moppen går inte pga att vevaxeln eller nått sånt har pajjat.. Byter dom ut den måste dom byta ut tusen andra saker och räkningen kommer gå på 5000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Fick kortet idag iaf Seegt med moppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Fick reda på idag att dom tänker dra hit några endurosnutar te våran lilla by i sommar Då kommer ju inte jag kunna vara ute nåt alls me min Man kommer ju inte ens kunna dra dom i skogen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ajaj, då ligger du risigt till. Endurosnutar är inte lätta att bli av med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ajaj, då ligger du risigt till. Endurosnutar är inte lätta att bli av med. mmm... alla andra säger att dom ska trimma ner sina å sätta tebax orginaldelarna, men de kan int jag. Min moppe går inte alls om jag sätter dit orginal Bir man jagad av en sån är de ingen ide att försöka smita. om man gör de blir de ju bara värre sen. Dom går inte att skaka av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Precis, det bästa är att stanna om man har en endurosnut efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Mmm. spelar typ ingen roll hur bra moppe man har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 En klasskompis torska pga endurosnuten. Är som sagt ingen idé alls att ens försöka smita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag fick moppen nu Visar bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Palla!!! Dom ringde från verkstan nyss.. Moppen går inte pga att vevaxeln eller nått sånt har pajjat.. Byter dom ut den måste dom byta ut tusen andra saker och räkningen kommer gå på 5000:- 5000:- för en ny vevstake? Ja då jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 5000:- för en ny vevstake? Ja då jävlar Det var en massa andra delar runt som behövdes bytas ut pga att vevstaken hade sabbat dom.. Typ nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts