GiZmo Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Argh fyrtaktare MY EYES!! Eller ser jag i syne? Du ser i syne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Nu är det bara att hoppas på att dom ringer om moppen idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) One är inte så lätt att stegra med Det är blaster som är, 6.8 hästar orginal Jag klarar det iallafall ^^ Min polare har en. 6.8hk strypt.... Ne Redigerad 11 maj, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag har haft en ludix blaster och jag tycker att det var en JÄVLA SKIT MOPPE! den skar efter 218mil, oljepumpen hade gått sönder, sen tog det 4månader för dom att fixa den så hämtade jag den och körde 2mil! sen skar den igen och jag fick vänta ca 2månader till då köpte företaget tillbaka den!!! kanske bara min som var kass men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ja måste väl lägga upp en bild på min mt jag också. Örskant gå ut å knäppa kort så jag tog en bild från gawgel å gjorde om den De syns väl vad jag har gjort om men min har även fetare framdäck än den på bilden. Den va snygg fast lila är ingen jätte snygg färg så en om lackering är mitt tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag klarar det iallafall ^^ Min polare har en. 6.8hk strypt.... Ne Jo Eller så va det 5.8 hk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jo Eller så va det 5.8 hk Det låter något mer trovärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Den va snygg fast lila är ingen jätte snygg färg så en om lackering är mitt tips Joje. de är ju skitsnyggt! Dock är min lila METALLIC så den är ännu häftigare. Kanske kan gå ut å knäppa kort så ni får se men jag är så lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Det kanske inte är en moppe, men många tror det, här är min älskling iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Det kanske inte är en moppe, men många tror det, här är min älskling iaf. Jag har provkört den!!! Skithäftig ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Allt för nostalgin : *Puch Dakota -81 *Puch Florida -66 *Baotian Retro -06. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Du ser i syne Okej.. jag ser dick ingen expasionskammare.. kanske sitter i den otroligt fula feta delen av avgassystemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Mycket troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Jag har en svart/gul honda mt50 och en puch florida. Puchen håller jag på att laga rosthål i eftersom nästan hela bakpartiet är sönderrostat. Redigerad 11 maj, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nu har jag hittat båda färgerna på moppen Har visat den ena Hoppas jag får moppen imorrn, ska ha den här på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nu har jag hittat båda färgerna på moppen Har visat den ena Hoppas jag får moppen imorrn, ska ha den här på bilden Usch vilken ful framstänka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ciaoen börjar ta form har köpt ny styrstam till den så nu sitter det ett cykelstyre på den sen kommer mitt bakhjul i mitten av nästa vecka sen funderar jag på att lacka kåpor +detaljer vita och ramen matt rååsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Usch vilken ful framstänka Den ä int ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Den ä int ful Nu är det ju så att man får ha egna åsikter. Min åsikt är att hela färgkombinationen är fruktansvärt ful. Gilera har verkligen lyckats med att misslyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Den ä int ful Den ä' visst ful Och som Curly säger är det Gileras fulaste färgkombination Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts