Random Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Efter vintern bör man kanske byta motorolja iallafall, för att vara säker. Bensinen håller sig nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Efter vintern bör man kanske byta motorolja iallafall, för att vara säker. Bensinen håller sig nog. Nej, det ska inte behövas. Men är man väldigt osäker får man gärna göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jag har nyss beställt svart/blåa ProGrips handtag till min Derbi. Jag beställde också neon och en gasbox/powerbox till den. Längtar tills jag får allt. Någon som vet hur man trimmar en Derbi? Vet inte vart strypningarna finns. Edit: felshoe, vad blir det för MOTORPED? Det blir en peugeot Ludix. Farsan vill inte köpa begangat, och morsan vill inte lägga över 12.000, så det var den enda i den prisklassen som jag intresserade mig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ludix blaster eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ludix one. Blaster kostar ju 18.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Det blir en peugeot Ludix. Farsan vill inte köpa begangat, och morsan vill inte lägga över 12.000, så det var den enda i den prisklassen som jag intresserade mig av. Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Bild? "en i övrigt helt avskalad konstruktion som ger en låg totalvikt - det borgar för en sällsynt accelerationspigg moppe som faktiskt kör skjortan av de flesta andra. " Mums? Redigerad 10 maj, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Usch Blaster är ju den enda ludixen som är snygg ju Riktigt stark orginal, och vätskekyld också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 http://www.peugeot-motocycles.fi/images/sk...dix_one_pun.jpg "en i övrigt helt avskalad konstruktion som ger en låg totalvikt - det borgar för en sällsynt accelerationspigg moppe som faktiskt kör skjortan av de flesta andra. " Mums? En cyklop? Fin är den då inte i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 "en i övrigt helt avskalad konstruktion som ger en låg totalvikt - det borgar för en sällsynt accelerationspigg moppe som faktiskt kör skjortan av de flesta andra. " Mums? Ingen vacker syn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 "en i övrigt helt avskalad konstruktion som ger en låg totalvikt - det borgar för en sällsynt accelerationspigg moppe som faktiskt kör skjortan av de flesta andra. " Mums? Går fan hellre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Går fan hellre. Hah, håller med på det lol annars kan man ju fixa en cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Inte den finaste moppen man kan få tag i men den är säkert bra Skulle hellre köpa en sån här för pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Skulle hällre ta Ludixen än Tws:en. Då ludixen är rätt kul och köra. Rätt lätt att dra upp på bakan med den. Visst den ser ut som skit men hyfsat kul är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ja måste väl lägga upp en bild på min mt jag också. Örskant gå ut å knäppa kort så jag tog en bild från gawgel å gjorde om den De syns väl vad jag har gjort om men min har även fetare framdäck än den på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Skulle hällre ta Ludixen än Tws:en. Då ludixen är rätt kul och köra. Rätt lätt att dra upp på bakan med den. Visst den ser ut som skit men hyfsat kul är den. One är inte så lätt att stegra med Det är blaster som är, 6.8 hästar orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 One är inte så lätt att stegra med Det är blaster som är, 6.8 hästar orginal Borde inte One vara lätt att stegra med i med att den är så lätt? (66kg, blaster väger 79.5) Vet dock inte hur många hästar one har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Å jag som hoppades på lite kommentarer :'( Både bra å dålig kritik uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 "en i övrigt helt avskalad konstruktion som ger en låg totalvikt - det borgar för en sällsynt accelerationspigg moppe som faktiskt kör skjortan av de flesta andra. " Mums? Argh fyrtaktare MY EYES!! Eller ser jag i syne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Aja, jag gillar den iaf, det är hufvudsaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts