3reZZ Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 för att jag inte hade tid då dom som hade billigare....... att man ska kunna köra i en 8:a allså som en ring (där jag tar iaf) vet du något telefon nummer dit eller nått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) Värst vad denna tråd växt på några dagar då!! Näe, jag fickinte råd till min 6,5:a och högeffekt, för mina "snälla" släktingar har lagt in pengarna på banken och de kommer jag inte åt föränn jag har fyllt 18.... sa de. Ska försöka tigga lit pengar från morsan Redigerad 11 maj, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 vet du något telefon nummer dit eller nått ? jag har inget nummer men dom heter "centrala trafikskolan" annars finns det "trestads bla bla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Någon som vet var man kan köpa kåpor till Aprilia sr 50 ditech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Har du smält med moppen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 jag har inget nummer men dom heter "centrala trafikskolan" annars finns det "trestads bla bla" tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 är det sant att företaget som gör italjet mopparna gått i konkurs för 2 år sedan ? nån som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 är det sant att företaget som gör italjet mopparna gått i konkurs för 2 år sedan ? nån som vet ? Jag tyckte jag läste på Moppenet's forum att de gått i konkurs, men när vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 är det sant att företaget som gör italjet mopparna gått i konkurs för 2 år sedan ? nån som vet ? mjo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 mjo.. Fan va illa.. då kan man juh inte köpa delar till dom :\ tycker ni en nrg mc3 e bra ? funderar på en sån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Moppe: Crescent Compact Årsmodell: -72 Färg: Metallic-blå Topphastighet: 45 km/h Övrigt: Paft däck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Fan va illa.. då kan man juh inte köpa delar till dom :\ tycker ni en nrg mc3 e bra ? funderar på en sån.. mjo men delar till Italjet görs fortfarande men av andra märken.. så det är lugnt!! Nrg är grymt snygga jag tycker du ska satsa på en sån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 mjo men delar till Italjet görs fortfarande men av andra märken.. så det är lugnt!! Nrg är grymt snygga jag tycker du ska satsa på en sån.. håller med! min polare har en sådan så fräsha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 jag funderar allvarligt på att köpa den crossen som jag skrev om för ett tag sen, som var nedpackad i låder, visserligen en 250 men man kan ju göra om den till en 125:a, och om inte det går så säljer jag den helt enkelt, för priset är ju ganska högt: http://www2.blocket.se/view/2628057.htm?l=0&c=1&city=0 http://www2.blocket.se/view/2474912.htm?l=0&c=1&city=0 http://www2.blocket.se/view/2561944.htm?l=0&c=1&city=0 Tror nog att det finns mer fel på dena iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 visserligen en 250 men man kan ju göra om den till en 125:a jo men räkna med att du kommer att få göra om allt!! Motor, Ram , kåpor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 (redigerad) jo men räkna med att du kommer att få göra om allt!! Motor, Ram , kåpor man kan slet göra det också dvs ta bort kolv o vevparti ( 2-cylindrars) eller så kan man ju alltid srtypa den... Edit: Bra conny_S förtsätt att presentera! Redigerad 23 maj, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Varför vill du göra om en 250cc cross till en 125:a om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Om den har samma motorblock som 125:an så ska det inte vara så svårt. sätta på 125cc cylinder och passande kolv, topplock, insug, förgasare mm. vet inte om man ska ha kortare/längre slaglängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Varför vill du göra om en 250cc cross till en 125:a om jag får fråga? För den är för stark för mig som aldrig kört värre cross än en yz80 Om den har samma motorblock som 125:an så ska det inte vara så svårt. sätta på 125cc cylinder och passande kolv, topplock, insug, förgasare mm. vet inte om man ska ha kortare/längre slaglängd. Mjo, vet inte hur den motorn ser ut, jaghar inte ens sett den än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ähh vafan 250 är mkt skönare.. Har aldrig kört men det måste ju vara det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts