Azore Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det står så i mina papper iaf 35 frågor ska vara godkända 3 ggr, sen får man göra provet Okej. När jag tog mitt förarbevis så gick jag bara till trafikskolan och beställde en tid för uppskrivning och sen fick jag kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag har en Suzuki pv som jag byggt om lite på, jag har gjort om en 125 cc cylinder så den ska passa på ett pv och jag har en effektpipa till ett MBK X-Limit den är också omgjord och jag har bytt förgasare till en 25mm. Jag är nöjd med toppfarten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Jag behöver hjälp med min ciao - 01..... Det är så att hjulet lutar åt ena hållet (se bild). Det har aldrig varit så här förut... det är väldigt störande med att ha ett sånt här hjul när man kör i 65, känns helt konstigt när man svänger osv... Vad är det för fel, och vad behöver jag göra!? EDIT: Det är inte sjeft (stavning?), utan det ligger "bara" snett... Redigerad 29 april, 2006 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag behöver hjälp med min ciao - 01..... Det är så att hjulet lutar åt ena hållet (se bild). Det har aldrig varit så här förut... det är väldigt störande med att ha ett sånt här hjul när man kör i 65, känns helt konstigt när man svänger osv... Vad är det för fel, och vad behöver jag göra!? EDIT: Det är inte sjeft (stavning?), utan det ligger "bara" snett... Det går inte att böja hjulet åt andra hållet, utan det sitter där det sitter på det där viset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ska snart lägga upp en bild på min flicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag kan göra eu provet nu om jag vill Skrev 3 godkända test på dator efter första teorilektionen, hade min andra strax efter jag fick alla godkända Funderar på att göra det på Torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Känner du dig säker så är det bara och göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hej alla goa glada vet ni hur fort den här går och skulle ni tycka det var ett bra köp http://www.kopenscooter.nu/bt_sp.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 45km/t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Har en gammal mustang ska se om jag lägger upp nån bild senare... BILD1 http://img360.imageshack.us/my.php?image=dsc002712ly.jpg BILD2 http://img360.imageshack.us/my.php?image=dsc002705ye.jpg Har inga tekniska uppgifter.. Redigerad 3 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hej alla goa glada vet ni hur fort den här går och skulle ni tycka det var ett bra köp http://www.kopenscooter.nu/bt_sp.aspx Hade ett tag en liknande, en Classic, och den levererades ostrypt och gjorde ungefär 70. Ca 50-55 strypt. Classic är i alla fall prisvärd. Sport vet jag inte så mycket om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Någon som har en bakfälg till ciao att sälja ? btw funderar på att skaffa lätt mc Redigerad 3 maj, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Har nu blivit klar med min Yamaha DT -91. Renoverad under vintern. Kan det vara en av Sveriges snyggaste, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Har nu blivit klar med min Yamaha DT -91. Renoverad under vintern. Kan det vara en av Sveriges snyggaste, eller? Må så vara en av Sveriges välvårdaste DT. Helt klart i särklass. Synd bara att det är just en DT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Inte snyggaste men mest välvårdad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nästan som ny, bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Jag klarade provet i torsdags Det var busenkelt Jag hade 5 teorilektioner kvar Ska göra uppkörningen imorrn Har kört en k50, det var lättare än jag trodde Bara lite konstigt för det var 2 växelpekar Snygg DT Random EDIT: Hade alla rätt Det tog 2min och 24 sek Redigerad 6 maj, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag klarade provet i torsdags Det var busenkelt Jag hade 5 teorilektioner kvar Ska göra uppkörningen imorrn Har kört en k50, det var lättare än jag trodde Bara lite konstigt för det var 2 växelpekar Snygg DT Random EDIT: Hade alla rätt Det tog 2min och 24 sek Tack hörni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag klarade provet i torsdags Det var busenkelt Jag hade 5 teorilektioner kvar Ska göra uppkörningen imorrn Har kört en k50, det var lättare än jag trodde Bara lite konstigt för det var 2 växelpekar Snygg DT Random EDIT: Hade alla rätt Det tog 2min och 24 sek Jo, det var enkelt när jag tog det också. Jag hade ingen teorilektion, varken före eller efter provet. Jag hade ingen uppkörning. Det var en dubbel? Så det bara är att trycka bakåt och framåt? I sådana fall hade jag också en sån på min K50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts