diarrehampus Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Vilken av dessa färger tror ni på? Har svårt att bestämma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Ta den DU tycker är snyggast Själv tycker jag den orangea då det är en ovanlig och snygg färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Jag vet inte vilken jag tycker är snyggast Gillar alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hej jag har en fråga igen om min jawa, finns det någon som vet om det värkligen finns en plugg på min jawa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hej jag har en fråga igen om min jawa, finns det någon som vet om det värkligen finns en plugg på min jawa? Vad är det för Jawa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Rullade hem moppen idag från en polare för jag visste att det var en jävla massa poliser ute, självklart möter jag en som stannar vid mig. Jag sa att det var trimmad och att jag hade kört på inhägnat område. DOm hade inget å komma med Jävla ägda dom vart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Rullade hem moppen idag från en polare för jag visste att det var en jävla massa poliser ute, självklart möter jag en som stannar vid mig. Jag sa att det var trimmad och att jag hade kört på inhägnat område. DOm hade inget å komma med Jävla ägda dom vart! Hah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Haha @ Krillepille: Vad är det för Jawa? På Jawa 210 sitter där en plugg i insuget. På Jawa tws 50 sitter där också en plugg i insuget, avgasröret och luftburken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag ska snart gå ut och ta en bild på min moppe En gammal Monark -59 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Funderar på den Svart med lite vitt och rött Det är årets färg på dem Letar efter en bild som någon har tagit på den, men hittar inte Någon som kan vara snäll och titta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Jag ska snart gå ut och ta en bild på min moppe En gammal Monark -59 Oj oj en riktig man Funderar på att köpa en sån här skylt Redigerad 22 april, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Oj oj en riktig man Glömde bort att ta kort idag..jag gör det imorgon istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Funderar på den Svart med lite vitt och rött Tycker den och orange var snyggast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tycker den och orange var snyggast. Wurd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Idag har jag varit på Veteran Marknad nånstans utanför Uppsala. HItta en växelspak och kedjeskydd till min dakota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nån som vet om det är den nya derbi motorn i alla derbi? Borde den finnas i Gilera också eftersom det är samma motorer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vilken av dessa färger tror ni på? Har svårt att bestämma mig Dena med mest rött är snyggast. Take it . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vilken av dessa färger tror ni på? Har svårt att bestämma mig Den orangea tycker jag. men kör på den du gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Vet ni vad som händer om man kollar bakåt i en nedförs backe ? Inträffade: 16de augusti förra året. så här: http://img109.imageshack.us/img109/4829/dscn27593qa.jpg Och så här: http://img113.imageshack.us/img113/1261/dscn27391yd.jpg Redigerad 22 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vet ni vad som händer om man kollar bakåt i en nedförs backe ? Inträffade: 16de augusti förra året. så här: http://img109.imageshack.us/img109/4829/dscn27593qa.jpg Och så här: http://img113.imageshack.us/img113/1261/dscn27391yd.jpg Backspeglar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts