Fireblade Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Mätarfart ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Köp derbin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Nu är det klart Beställde Gilera Supermotard svart-silver-gul Om 1-2v har jag den. Nu är det bara kortet som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Nu är det klart Beställde Gilera Supermotard svart-silver-gul Om 1-2v har jag den. Nu är det bara kortet som gäller Då är det bara att köra på med kortet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Då är det bara att köra på med kortet då. Aaa Ska ringa och boka plats imorgon, så kanske jag kan börja på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Då var det klart. Idag körde jag upp, fick inte ett enda fel på teoriprovet, och den praktiska delen gick utmärkt. Jag får nog intyget om en vecka eller nåt. Nu är det dags att leta moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Då var det klart. Idag körde jag upp, fick inte ett enda fel på teoriprovet, och den praktiska delen gick utmärkt. Jag får nog intyget om en vecka eller nåt. Nu är det dags att leta moppe Kan du berätta ungefär vad det handlade om Ska ta kort så fort som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Ska åka och kolla på moppen imorrn Ska börja ta kort på torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Farsan böt den trasiga gasvajern på min mini-HD (eller typ midsize då) och böt ljuddämpare, var ute och åkte på grusvägarna lite grann, jävligt nice faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Då har man 75cc då Fick den på ett lustigt sätt, vi hade suttit å grillat å nån timme, då sa helt plötsligt en kille till mig: Du, jag har ett 75cc till Derbi i ryggsäcken, jag! Lite förvånad jag var, först trodde ja att han skämta, men tame fan att han drar upp en 75cc ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Är det en sport cylle? Eller kanske något vassare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Min kompis kör med 72cc Racing cylle och MK Thrower på sin Derbi senda x-treme sm och den gör runt 130. Men nu räcker inte detta så vet ni nån bättre cylle eller rör? Han funderar på Sp röret men funkar det bra ihop med 72cc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Kan du berätta ungefär vad det handlade om Ska ta kort så fort som möjligt Ska jag vara helt ärlig, tänkte jag inte på att lägga någon specifik fråga på minnet, utan jag bara gjorde testet. Men det är inget test att oroa sig för iaf. Det är lätt så länge du hänger med på lektionerna. Lyssna, och försök komma ihåg det han skriver ner på tavlan (om han har någon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Kollade på en gilera rcr idag Lite för hög, men smt är mycket minde Kan det stämma att det är 8,5 hk på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Kollade på en gilera rcr idag Lite för hög, men smt är mycket minde Kan det stämma att det är 8,5 hk på dem? Nej typ 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Kan det stämma att det är 8,5 hk på dem? Står så på Gileras hemsida, men på Derbis hemsida står det att uteffekten ligger på 5 hästkrafter. Har svårt att tro att de skulle ha svikit Derbis motor till i år. Aja, spelar ingen roll, den kommer inte gå snabbare än 50-60 km/h otrimmad. Edit: Duh, det står också att de bara har fyra växlar. Edit2: Duh, det står på ett annat ställe att de har sex växlar. Nu skiter jag i det här Redigerad 21 april, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Står så på Gileras hemsida, men på Derbis hemsida står det att uteffekten ligger på 5 hästkrafter. Har svårt att tro att de skulle ha svikit Derbis motor till i år. Aja, spelar ingen roll, den kommer inte gå snabbare än 50-60 km/h otrimmad. Edit: Duh, det står också att de bara har fyra växlar. Edit2: Duh, det står på ett annat ställe att de har sex växlar. Nu skiter jag i det här Det är 6 växlar Frågade en som hade Det är 5hk också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Är det en sport cylle? Eller kanske något vassare Nä en Airsal, men vafan. Gratis Kännt han i två dar också får jag en ny cylle hubbert: 130 my ass. Runt 105-110 RIKTIGA km/t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Den duger rätt bra Inte dåligt att få den gratis heller Hubbert: Din polares senda piskar knappast upp i 130 km/h. Kanske om man slänger ut den från ett flygplan. Redigerad 21 april, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hubbert: Din polares senda piskar knappast upp i 130 km/h. Kanske om man slänger ut den från ett flygplan. Haha, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts