Karatemorfar Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Så fort någon åker förbi en med Scooter så skriker alla Symaskin eller Dammsugare! Här är de också underskattade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 vad tycker ni om yamaha slidern ? Inte den vackrasate men om man stylar den så blir den grymt snygg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Inte den vackrasate men om man stylar den så blir den grymt snygg.. Den var ju grymt snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Inte den vackrasate men om man stylar den så blir den grymt snygg.. vems e det ? har du inga fler bilder ? slidern det e juh en billig moppe.. Då får man juh pengar över att styla den.. min kompis kompis hade en slider.. den axxade grymt som satan.. den var trimmad men ja vene om det var trimmrör eller pluggarna.. vad tror ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) Hehe jo jag tycker du ska klämma till... du ska få några bilder samt länkar till bra stylingsstidor: Bilder: http://www.heavymotor.com/photos/stunt1.jpg Sidor: Tunescoot Scootech (Svensk) Easyparts Vad får Aeroxen i betyg: Redigerad 9 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Hehe jo jag tycker du ska klämma till... du ska få några bilder samt länkar till bra stylingsstidor: Bilder: http://www.heavymotor.com/photos/stunt1.jpg Sidor: Tunescoot Scootech (Svensk) Easyparts Vad får Aeroxen i betyg: Grymt snygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Tack add3 dom var grymt snyggaa !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Tack add3 dom var grymt snyggaa !! np.. Bara fråga på om du undrar nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 tack adde. Nu undrar jag vart man kan ta ett eu körkört för ett bra pris.. inom sthlms trakterna ? och kan man göra det innan man fyllt 15 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) tack adde. Nu undrar jag vart man kan ta ett eu körkört för ett bra pris.. inom sthlms trakterna ? och kan man göra det innan man fyllt 15 ? Flera i min klass har tagit det och de fyller 15 i sommar Redigerad 9 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) Jag bor inte i Sthlms trakterna men man kan ringa till olika bilskolor och höra.. Man kan Teorin innan sen kör du upp efter du är 15.. *Edit: jag vet dock inte om man får köra upp innan men jag började plugga en vecka innan så jag var klar en vecka efter så jag har ingen aning.. Redigerad 9 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Är det svåra frågor på teorien ? måste man plugga till dom ? vart gör man det ? vad kostar det ungefär da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Jag föredrar 80talare. Ska skaffa en mb50 eller nåt snart. Har renonverat kicken och bytt lite packningar + kolven så nu lär suzukin starta lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 jag håller på att ta eu körkort.... 1500 kr tar 2 veckor.... man kan ta innan man är 15 år men INTE göra tiorin innan... teorin e lätt typ 35 frågor.. man får böcker att plugga i . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 jag håller på att ta eu körkort.... 1500 kr tar 2 veckor.... man kan ta innan man är 15 år men INTE göra tiorin innan... teorin e lätt typ 35 frågor.. man får böcker att plugga i . fick man inte göra teorin innan man var 15 ?? men 1500 kr fett expensive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 (redigerad) fick man inte göra teorin innan man var 15 ?? men 1500 kr fett expensive man kan ta för 800 kr, att köra upp behöver man knappt (kör i en 8:a m.m)kunna det är teorin som e det viktiga! Redigerad 10 maj, 2004 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 man kan ta för 800 kr, att köra upp behöver man knappt (kör i en 8:a m.m)kunna det är teorin som e det viktiga! varför tar inte du det billiga för ? vad menar du med 8 blabla har dom nån hemsida =? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 varför tar inte du det billiga för ? vad menar du med 8 blabla har dom nån hemsida =? Att man kör med moppen i en åttaformation antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 vet inte vad det kostade men för mig tog det bara 7 timmar att ta de... =/ att köra var ju lätt.. sen teorin.. ännu lättare.. om det var nån som inte blev godkänd så fick han dom rätta svaren och gjorde om provet.. så fick man ju frukost, godis och en valfri pizza.... nått som förvånade mig var att när vi skulle börja köra, vi hade inte fått nån teori, så körde vi runt i stan! lite mysko.. :S fastän 3 av oss inte har kört innan.. men jag trodde ju att man fick göra så.. sen när vi stannade och åt så kom de nån från.. vägverket tror jag.. då frågade han läraren om han hade tilstånd att låta oss köra när vi inte hade körkort.. han sa ja, men då sa killen från vägverket att man inte fick göra de och han skulle återkomma.. =/ så fort han hade gått gick läraren fram till mopederna och skruvade bort skyltarna.. sen körde vi iväg.. ajja.. här var de iaf skitlätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 varför tar inte du det billiga för ? vad menar du med 8 blabla har dom nån hemsida =? för att jag inte hade tid då dom som hade billigare....... att man ska kunna köra i en 8:a allså som en ring (där jag tar iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts