Jesper Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det finns väl 70cc till maxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hihi, jag är då inte moppekunnig. Min Crescent Compakt har bara gått sämre och sämre på senare tiden. Så stötte jag på en kille som kunde betydligt mer. Han skruvade på en liten grej och sedan så gick moppen som en klocka. Ja, det var inte bensinkranen han skruvade på, så dum är jag inte, men han ändrade bensinflödet. Idag ska den tvättas, tjoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det kan ha varit munstycket om du har ett ställbart sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det kan ha varit munstycket om du har ett ställbart sådant. Ingen aning. Men det var ett reglage för hur mycket bensin mopeden ska ha, och han sa att man får anpassa den efter hur varmt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ja då var det nog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det finns väl 70cc till maxi. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Då kan man undra varför han ska använda mt5 delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Då kan man undra varför han ska använda mt5 delar. Kanske för att Maxis trim suger. Är inte alls samma potential som MT5ans grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Påkörd i 90km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hej! Jag undrar om denna stylingen från: http://www.speedline.dk passar till Aprilia rs 50 1999 eller 1998. Bakljuset Orginal moppen: http://www.bikepics.com/pictures/072487/ http://www.bikepics.com/pictures/072492/ http://www.bikepics.com/pictures/072493/ Tack // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Är detta något att satsa på? http://www.blocket.se/vi/7830528.htm?ca=9_s Jag menar fixa upp sedan att sälja Redigerad 11 april, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Kanske för att Maxis trim suger. Är inte alls samma potential som MT5ans grejer. Nej, det är faktiskt ett skrivfel. Det jag undrar om det är svårt att konvertera MT5:a cylinder och förgasare till Jawa TWS 50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det jag undrar om det är svårt att konvertera MT5:a cylinder och förgasare till Jawa TWS 50? Beror på kunskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag har funderat på att ta bort "bögläppen" på min moppe, men jag kom och tänka på att de kanske inte är så bra om de e olagligt så att jag kanske får böter. så min fråga är, är de olagligt att ta bort bögläppen och ha baklampan inne under skärmen? om ni inte förstår vad jag vill ha den så kan jag visa med en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Jag har funderat på att ta bort "bögläppen" på min moppe, men jag kom och tänka på att de kanske inte är så bra om de e olagligt så att jag kanske får böter. så min fråga är, är de olagligt att ta bort bögläppen och ha baklampan inne under skärmen? om ni inte förstår vad jag vill ha den så kan jag visa med en bild. Jag har fällt in min skylt, krocka igår så körde helt kåpstrippat, inga lysen och blinkersar, snuten la knappt märke till att skylten va infälld, dom va bara förbannade över lysena. Fom värkar inte bry sej så mycket iaf inte där jag bor hur man har skylten osv. Ungefär alla jag känner har det så.. Edit: Såg inte att du inte nämde någon skylt, men det är olagligt men polisen tar inte så hårt på det, det värsta dom gör är nog att be dig sätta tillbaka allt igen! Om du inte råkar på en arg polis iaf. Redigerad 15 april, 2006 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Jag har fällt in min skylt, krocka igår så körde helt kåpstrippat, inga lysen och blinkersar, snuten la knappt märke till att skylten va infälld, dom va bara förbannade över lysena. Fom värkar inte bry sej så mycket iaf inte där jag bor hur man har skylten osv. Ungefär alla jag känner har det så.. Jo men jag har 30 moppe så jag har inga problem med skylten. de e lampan som är problemet, vill ju inte få 1000 spänn i böter bara för att jag trodde att man fick ha lampan där inne Edit: såg att du hade editerat men tack för att du sa de hoppas vi har snälla poliser hos mig då som inte bryr sig så mkt, jag menar man ser ju ändå lampan.. Redigerad 15 april, 2006 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Min nya moped är så skön http://www.dinhoj.se/default.asp?Docid=339...T_ModelPage.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Har just totalrenoverat min Yamaha DT -91:a. Nästan klar nu, kan lägga upp bilder sen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Har just totalrenoverat min Yamaha DT -91:a. Nästan klar nu, kan lägga upp bilder sen..? Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Uscha, hänka på en "cruise" igår. Skäms liiite då; Först körde vi förbi stadt ett ANTAL gånger, med skitmycke ungdomar som gick på gymnasiet utanför.(vi hade ett antal DTar som lät hur högt som hellst=(=() . Och som inte det vore nog drog vi på Statiol där det var en polis inne då skulle alla jävla moppefuckon självklart ställa sej utanför och varva hur mycket som hellst på friläget. Sen åkte jag hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts