Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Hihi, jag är då inte moppekunnig. Min Crescent Compakt har bara gått sämre och sämre på senare tiden. Så stötte jag på en kille som kunde betydligt mer. Han skruvade på en liten grej och sedan så gick moppen som en klocka. Ja, det var inte bensinkranen han skruvade på, så dum är jag inte, men han ändrade bensinflödet.

Idag ska den tvättas, tjoho.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på att ta bort "bögläppen" på min moppe, men jag kom och tänka på att de kanske inte är så bra om de e olagligt så att jag kanske får böter. så min fråga är, är de olagligt att ta bort bögläppen och ha baklampan inne under skärmen? om ni inte förstår vad jag vill ha den så kan jag visa med en bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på att ta bort "bögläppen" på min moppe, men jag kom och tänka på att de kanske inte är så bra om de e olagligt så att jag kanske får böter. så min fråga är, är de olagligt att ta bort bögläppen och ha baklampan inne under skärmen? om ni inte förstår vad jag vill ha den så kan jag visa med en bild.

Jag har fällt in min skylt, krocka igår så körde helt kåpstrippat, inga lysen och blinkersar, snuten la knappt märke till att skylten va infälld, dom va bara förbannade över lysena. Fom värkar inte bry sej så mycket iaf inte där jag bor hur man har skylten osv.

Ungefär alla jag känner har det så.. -_-

Edit: Såg inte att du inte nämde någon skylt, men det är olagligt men polisen tar inte så hårt på det, det värsta dom gör är nog att be dig sätta tillbaka allt igen! Om du inte råkar på en arg polis iaf.

Redigerad av fabian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fällt in min skylt, krocka igår så körde helt kåpstrippat, inga lysen och blinkersar, snuten la knappt märke till att skylten va infälld, dom va bara förbannade över lysena. Fom värkar inte bry sej så mycket iaf inte där jag bor hur man har skylten osv.

Ungefär alla jag känner har det så..  B)

Jo men jag har 30 moppe så jag har inga problem med skylten. de e lampan som är problemet, vill ju inte få 1000 spänn i böter bara för att jag trodde att man fick ha lampan där inne -_-

Edit: såg att du hade editerat :o men tack för att du sa de :) hoppas vi har snälla poliser hos mig då som inte bryr sig så mkt, jag menar man ser ju ändå lampan..

Redigerad av Wolfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uscha, hänka på en "cruise" igår. Skäms liiite då; Först körde vi förbi stadt ett ANTAL gånger, med skitmycke ungdomar som gick på gymnasiet utanför.(vi hade ett antal DTar som lät hur högt som hellst=(=() . Och som inte det vore nog drog vi på Statiol där det var en polis inne då skulle alla jävla moppefuckon självklart ställa sej utanför och varva hur mycket som hellst på friläget.

Sen åkte jag hem. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...